![]() |
En wat zie je als je naar links kijkt? (Hoek van 90 graden)
:D :D :D
Nou? Ik zie een paar andere mensjes computeren, dus ook computers en nog een archiefkast. Hmz, keek net op het goede moment. Er liep net een lekker ding langs :D ;) |
Tssssssk :rolleyes:
dan zie ik een trap, met daaronder een keuken met een balkon en daaronder een fysiotherapie. |
ehm...tape-recorder, versterker, cd-speler, schakelaars (stuk of 12) iets van 30 cd's met deftones bovenop :o ennuh een poster van KoRn, stopcontact
nieveel duz :D geen lekker ding :(:p |
een koelkast met een stereo erop
|
2 kasten, 1 voor kleding en 1 voor rotzooi
|
waar heb ik dit toch eerder gelezen? :p
maar ik zie een boekenkast.. (naar rechts was toch boeiender) |
Dan kijk ik door het raam naar buiten.
|
de telefoon
|
Een mooie toren van bierblikjes.
|
Euhm een kastje en een poppenhuis (ons mam verzamelt die :rolleyes: :D )
|
een deur
|
een dicht raam met een blauw gordijn met witte streepjes ervoor
|
m'n kast :p
|
M'n zusje die een boterham met smeerworst zit te eten.
|
Een raam.. En door dat raam zie ik veel bomen en wat huizen!
|
Muur
(écht héél interessant :D) |
nog net de hoek van het bureau met een asbak er op, daarnaast de muur, en daar naast nog net een boekenkast.
|
boekenkast
|
computers
|
raam :o
|
m'n vis => Vis
foto's pennen notitieblok videoband flesjes parfum boeken agenda horloge deur troep troep nog meer troep |
Mijn bureau:
Waterkoker, rotzooi, 5 paar (serieus) afgeschreven gymschoenen, kastje, poster Red Hot Chili Peppers en dat was het wel.. |
dan kijk ik door het raam naar buiten en daar zie ik een schuur en een aanhangwagen staan
|
een raam waardoor ik mijn moeder zie......en dat is wel het laatste wat ik nu wil zien *kijkt snel weer vooruit*
|
jennifer, haar vader, t balkon, tv, eethoek, banken, drop
|
M'n bureau inclusief de bijbehorende troep, m'n kastjes, een oranje muur met foto's, stereo, HELE berg cd's, een stoel, tv, telefoon, hele stapel tijdschriften, deur, stopcontact, hond.
(y) |
ik zou toch zweren dat deze nog een keer op de eerste pagina staat :confused:
|
|
gordijnen :o
|
uh witte muur
,et een raam dat wel met van die vensterbankspulletjes dr op en een foto van mij&m'n 3 zusjes en onze drie vriendinnen die ook weer zusjes zijn |
Citaat:
;):D:D |
de tv met pim fortyun erop en mn ouders die ernaar zitten te kijken
|
troep. gordijnen.
|
een dressoir (ik weet er even geen ander woord voor) met spullen erop, zoals boxen, tijdschriftenhouders met tijdschriften, bussen lolly's, knuffels enz. en een stoel
|
kast
|
lamp muur deur bed posters
|
bekers, telefoon, lamp, muur, schilderijen, stukje keyboard (ja zo'n speelding...)
|
blauwe muur met een spiegel met kerstverlichting drom heen
een goudgespoten lamp met armen. ( hoe heet zo'n ding ook allus weer) hoofdjes uit de fancy uitgeknipt fotoos en kaartjes en een blauwe stoffen lampionnen ding |
Een raam met een gordijn ervoor
|
links... eens zien..
Poster van "don't say a word", grote spiegel met kerstverlichting eromheen, een sjaaltje daaroverheen, een lelie in dat sjaaltje gestoken en een "tinkelding" aan die spiegel.. Een kledingkast.. Dat zie ik als ik recht naar voren kijk :) |
http://www.endoria.net/upload/index.php/2659567606
en helemaal naast mij een rommelig bureau :eek: interessant trouwens... :rolleyes: :p |
een enorm rek met CD-roms, een sauna, een deel kast, een stoel, en wat mappen die op de vloer staan
|
Een kast met veuuul rommel! (En niet eens van mij !!;) )
|
Stapel CD's .. roton stoel met 2 poppen erop en 1 beer, verder nog meer troep erop .. in mijn ooghoeken nog een baby bedje, een schuin lopend dak, en een recht lopen muur/raam erin
|
Dan zie ik rechts niks.....
|
een blauw gordijn. een wereldbol. een rokje. een glas. heel veel papier. 5 woordenboeken. een tafel.
|
Mn vriendjuh en een leeg huis :p
|
een raam met daarachter straat, huizen van de overburen, bomen, spelende kindjes...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |