![]() |
|
mja
resultaten zijn wel verrassend |
ik was dood na het drinken van zoveel alcohol :)
|
Citaat:
|
|
He, volgens mij zijn dat bijna de enige dingen die bnn nog niet heeft getest. Is wel grappig ja. (Y)
|
Zuip test: Sinds wanneer sta jij droog?
Klopt! :D Lullo test: Ik behoor tot de stoffige middenmoot studenten. Nou, nou! Das nie waar! :( Puzzel: Ik kan hem niet goed krijgen... :confused: :o |
Ik drink geen alchol. Echt heel grappig zijn deze testjes dan.
|
die lullo en zuipen test zijn voor mannen:(
|
Citaat:
ben je een alcohol-drinker; You are a Chunder Monkey! "I can handle it, honest. No, I've had this much to drink before and been fine, dandy. Hang on ... No, I'm all right. Don't worry about it. I don't throw up when I'm drunk." Cue technicolor yawn, chunky pastel efluvia being expelled in rhythmic croaks and gushes. Vomit your way across the Web :eek: helemaaaaaaaal niet. ben heel erg beledigd nu:( oo |
zuiptest:
Sinds wanneer sta jij droog? Lullotest: Je behoort tot de stoffige middenmoot studenten, die af en toe wel eens een kroegje bezoekt, maar dan ook weer niet weet of die er de hele avond wil blijven. Het liefst studeer je elke dag en je denkt dat meer dan drie keer per week in een café zitten een zonde is. Eigenlijk heb je een hekel aan cafés, want je kleren stinken zo naar de rook. Tevens vind je aangeschoten mensen eng en die zal je dus ook nooit aanspreken. Je zoekt je sociale contacten liever bij een sportclub of de plaatselijke faculteitsbibliotheek." |
You're the "I'm So Drunk" drunk.
"I'm drunk." - pause - "I'm so-o-o-o drunk." "I'm pissed." "Drunk." |
mietje...
das een conclusie ik zelf wel kan trekken :p |
Zuiptest: Volgens mij zie jij zo blauw als een geit en snap je niet hoe je dit moet invullen...... :D
zuiptest serieus: Demarage! Jij doet ze allemaal adje, zeker? Wel grappig, niet boeiend verder...... |
Citaat:
adje komt van adten/atten, wat jargon is voor: je glas in een teug opdrinken, komt van ad fundum; tot op de bodem |
http://www.15vragen.nl
Een soort weekend miljonairs..Echt lachen :D :) Oh, je kan een boekebon winnen jeeeh.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |