![]() |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
ik heb een paar dagen geleden kikkerpootjes geproefd.. en ik heb net, vijf minuten geleden, iemand gebeld waarvan ik een halfuur geleden nog dacht dat ik hem nooit zou durven spreken :)
(sorrie voor mijn opschepperige acties die slecht zijn gecamoufleerd als topic.. ;)) |
Ik weet het niet.
|
ewwwwwww:eek:
kikkerpootjes ik heb voor het eerst over een van mn reacties op het forum gehuild :confused: vraag maar niets:D |
Me vrijwillig aangemeld voor een debat, het hoefde helemaal niet :) Dat was maandag.
Ehm gereageerd op een poll om de datum voor een meeting vast te stellen. Dat was net En geschokt gereageerd omdat er een moord is gepleegd om politieke redenen (heb gehoord dat de laatste keer dat dat gebeurde bij Willem de Zwijger was). |
Citaat:
maar ik doe het geen tweede keer :/ |
in februari (of wassut maart?) heb ik voor het eerst ge-lasergamed. (lasergamen - lasergamede - gelasergamed :confused: :D ) Was wel heel :cool:
edit: met koninginnedag heb ik voor het eerst (en waarschijnlijk ook voor het laatst :() QUEEN Gezien!!!!!!! :) |
hoe durf je zoiets te eten als je paranoide bent :confused::D
hehe, misschien zitten er wel dodelijke bacterien in! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag voor het eerst gewerkt bij het bejaardentehuis.
|
Vandaag voor 't eerst voor m'n eindexamen geleerd ;)
|
koninginnendag
zeg lekker niet wat :p |
1 april voor het eerst "aan een relatie begonnen", ofwel, mn eerste keer verkering :eek: :p
|
in april voor 't eerst in the Goliath geweest :)
|
ik zou het echt niet weten
|
Ik heb vorige week voor het eerst gezeild. Ondanks het slechte weer, was het toch hartstikke leuk!
|
eeh, tja in denk dat dat is dat ik in februari voor het eerst met de interliner heb gereisd
|
ik heb vanavond voor de eerste keer in m'n leven spaghetti met erwten er in gegeten(vies vies vies)
|
Ik heb in april voor het eerst mijn haar geverfd!
|
k heb 3 kwartier geleden voor het eerst steeltjestamppot gemaakt...en et smkaate nog redelijk ook :)
|
Voor het eerst in dit topic gepost :o
|
Vandaag voor 't eerst iemand gemeet. *huppeltje*
|
Ik heb voor het eerst zelf met koninginnedag geld verdient
|
Ik ben deze vakantie voor het eerst dronken geworden van witte wijn, voor het eerst in het bed van de jongen geslapen die ik leuk vind (zonder jongen wel), voor het eerst Jedi Knight 2: Jedi Outcast gespeeld. Maar dat vroeg je niet ;)
Err, voor het laatst iets voor het eerst gedaan. Ik ben eergisteren voor het eerst te lang in een trein blijven zitten, werd naar een rangeerterrein gereden :o |
iedere dag is weer iets nieuws, iedere dag is weer iets ouds...
en toch leer je iedere dag weer... |
voor het eerst gemeet, vorige week donderdag
|
vandaag voor het eerst mijn nieuwe polo aangetrokken, voor het eerst achteruit ingeparkeerd, voor het eerst op iemands saxofoon gespeeld, voor het eerst teenslippers naar school gedragen (voetblessure), en voor het eerst en voor het laatst beef jerkey gegeten. :eek:
|
Citaat:
|
Euhm.. Geen idee :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |