![]() |
Wat is de ideale leeftijd?
?
|
waarvoor?:confused:
|
Citaat:
|
kep het vermoeden dat iedereen een leeftijd gaat noemen een jaar of 2 tot 8 hoger dan zijn eigen leeftijd.. :D tis maar een voorspelling..
Ikzelf denk... hmm.. 22.. :confused: |
ik denk tussen 17-30
|
iig ná je midlifecrisis :]
|
Citaat:
maar kzie het nut van deze topic niet in. |
Zo rond je 26'ste zit je op je fysieke hoogtepunt,
wanneer jij mentaal op je hoogtepunt zit moet je zelf maar bepalen, dus op dit topic is niet echt een eenduidig antwoord te geven |
Citaat:
vrijheid blijheid ;) |
Over leeftijd babbelen mag best maar ik zie het verband met Lifestyle niet zo.
|
Citaat:
|
denk vanaf je 18e
|
4
|
17 :d
|
20-26
niet meer jong, nog niet oud :) |
800. Dan kun je met redelijke zekerheid zeggen dat je best lang geleefd hebt.
|
tja, o ofzo, dan is alles nog zo nieuw.
|
volgens m'n moeder 16
ik heb geen mening |
2 ofzo :)
|
Citaat:
16 - 29 ofzo. |
23 ofzo:confused:
|
weet ik 't ...
ik denk dat ie niet bestaat :p |
hmm, 20 bevalt me wel, maar om nou te zeggen dat het *de* leeftijd is... ik denk dat je dat pas achteraf kunt zeggen.
|
19
|
Citaat:
Ripper |
ik zou graag terug 4 jaar zijn.die kinderen zijn zo snel gelukkig en alles is zo heel erg interressant dan en je hebt nog geen zorgen aan je kop.voor de rest lijkt 14-21 me ook wel een leuke leeftijd(ja,vind m'n eigen leeftijd best wel zo hatelijk nog niet,ik amuseer mij hoor)13 is de ergste leeftijd(dat was het voor mij toch,dat was het zwaarste jaar van m'n leven gewoon)
|
18 - 25!
|
18 :p
|
hmm dan denk ik rond je 19e, beetje studeren, uitgaan, gewoon leuke dingen doen zonder dat je al helemaal ergens aan vast zit, maar je bent wel volwassen en neemt je eigen beslissingen.
|
22
|
*Sweet Sixteen*:rolleyes:
|
21
|
99
|
34 lijkt me de ideale leeftijd. Het klinkt niet oud, je ziet er nog goed uit, bent nog in goede conditie en je hebt al een hoop dingen meegemaakt. een groot deel van je leven ligt nog voor je.
|
21
nou...dat denk ik... |
Citaat:
|
19 bevalt me wel goed eik :)
|
21 onafhankelijk van alles!
|
die is er naar mijn idee niet
|
65.. pensioen (y)
|
Citaat:
|
rond de 24 ofzo, ben ik (hopelijk) afgestuurd, heb ik een leuke baan. En ik heb dan een ´leven` van school e.d. achter me en nog een heel ander leven voor me :D
|
Van elke leeftijd moet je het beste maken dus ik doe niet aan ideale leeftijden.
|
Citaat:
|
WOOOO 21! :) haha nee weet ik veel
|
Citaat:
Zo'n 35+'er die staat de flubberen in een foute disco :D |
ik denk dat 17-22 ofzo waarschijnlijk je leukste jaren zijn, daarna wordt je waarschijnlijk toch wat serieuzer :/
|
Citaat:
Je Studententijd! :D |
Citaat:
|
21
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |