![]() |
Heb je ooit wel eens aan skinnydippen gedaan?
Ik wel :o Op klaarlichte dag naast een snelweg. Misschien een ideetje voor de meeting als het op een afegelegen plek is :evil: :cool: Maar goed ooit wel eens gedaan en hoe/met wie enz.
|
Ehh... wat?? :confused: :(
|
Citaat:
|
:confused: Leg uit.
|
Citaat:
|
in je blote reet in het water springen :D
|
Nog nóóit gedaan...
|
Nee nooit maar lijkt me wel super lache :p
|
Naaktzwemmen ofzo?
Nee... nooit gedaan... |
Citaat:
|
Binnenkort prob een keer :D ijselmeer in Hoorn is de lul :o
en kwil eigenlijk ook wel op de hippiemeeting als t lukt :D |
Citaat:
|
Ook nog nooit gedaan! Misschien doe ik het ooit eens een keer...
|
nope, nog nooit gedaan :)
|
nee nooit gedaan :) lijkt me op zich wel leuk... maar zou me ietswat rotschamen :o :D
|
meerdere keren, maar vooral snachts :p
|
lijkt me echt niks aan..
nouja.. ligt eraan met wie :D niet zomaar voor de lol ofzo met iemand.. lijkt me wel grappig met een vriendin (als ik die dan heb) :D |
Nee.
|
volgens mij is naaktzwemmen niet utzelfde als 'skinnydippen', al komt het wel op utzelfde neer, ware het niet dat 'skinnydippen' volgens mij altijd een beetje een stiekum/illegaal karakter heeft en naaktzwemmen op een hoop plaatsen volledig legaal kan zijn. Het is ook nogal een groot verschil of je naakt gaat zwemmen op een naturistenterrein, of ergens stiekum in een bosven, waar je betrapt zou kunnen worden...
overigens zelf al veel naaktgezwommen, maar nog maar een keer een soort van skinnygedipt. was een paar jaar geleden, woonde toen in belgie en was lid van een soort scouting (je weet wel met van die leuke uniformpjes), waren we in het voorjaar op een zondagmiddag in gent op de blaarmeersen, dat is zo'n soort recreatiedomein met een roeivijver annex zwemplas, werd het weer toch een heel stuk beter dan we hadden verwacht. zegt een van die leidsters op een gegeven moment dat we de volgende keer onze zwemkleren maar mee moeten nemen... beginnen plots twee van die meiden zich uit te kleden en voor ik het wist lag ik met 7 blote meiden in het water... |
euhm ben zover als alleen in string gegaan.. maar dat was s'nachts in een zwembad waar we ingebroken hadden :o
|
dat komt anders heel dicht in de buurt hoor :D
|
Citaat:
:p nee hoor ik nie |
Jup jup... Als kleine lieve liep ik altijd in mijn pure ik rond ;)
|
ikke nog niet.
Ook niet echt van plan om dat te doen,mss ooit ooit. |
ja, een keer in zandvoort, 's avonds en 's middags
In t zwembad op vakantie 's avonds, en in de atlantische oceaan 's nachts :D |
Citaat:
maar was gewoon openluchtzwembad.. na t uitgaan met 20 man zwemmen.. Maar khad wel gewoon me ondergoed aan.. HEEEEEEEEEJ JE HEBT EEN STRING AAN goh... was wel leuk voor herhaling vatbaar |
Ja, in een ligbad in een bungalow.. :rolleyes:
Nee nog nooit, weinig behoefte aan ook.. Hoewel.. Misschien wel eens als errug klein kind in een zwembad ofzo :confused: Of een meer... |
ja al meerdere keren. maar wel altijd s'nachts of s'avonds. twee keer in een zwembad. op vakantie en een keer toen ik aan t werk was:eek: :D haha, verder iin de zee / oceaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis toch niet echt naaktzwemmen, tis meer springen in ijskoud water en dan weer de kant op
|
*wil*
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou trouwens nooit op een naaktstrand willen liggen :| |
neen
|
Citaat:
he kan niet wachten tot het wat warmer is :) weer lekker zwemmen midden in de nacht |
jah 1 keer
|
Citaat:
|
*doen* [/QUOTE]
het kan weer !! skinnydippen al is het water nog fris !! gisteren avond in iedergeval wel !! |
Citaat:
|
UP
|
Up van 4 jaar doen we niet aan :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |