![]() |
zelfgebrouwen Calvados...
We hebben dus vrienden in Tsjechië... En die man heeft een hobby waarschijnlijk... zijn eigen drank brouwen. Nou hebben we dus een fles met zijn eigen Calvados uit 2000 gekregen. Nou daar heb ik een glaasje van gehad. En dat brandt me door de keel heen :eek: niet normaal meer, daar verdwijnt een glas Beerenburg bij in het niets! Ik heb het toch maar gemixt met cola want ehhhhh...
En ik heb ook een keer een slokje gehad van zelfgebrouwen Poolse Wodka... 78%, gebrouwen door een politiecommandant :p daar heb ik me verder niet aan gewaagd... zo sterk :eek: Maja heeft iemand anders ook ervaring met dit soort drankjes? |
Wij hebben contact met mensen in Roemenie en die zijn hier dan ook een tijdje verbleven. Die konder er ook wat van :) 80%, weet ik veel, écht heel veel. Goldstrike (50%) kon ik -na veel een beetje proberen- wel drinken, maar dit was zo erg :D Mn zusje begon te huilen :D Wel opgedronken, maar t was kiele-kiele..
|
ik was in normandie, de regio van calvados, en toen waren we in een restaurant en was er een alcohol tafel en aangezien ik naar een amerikaanse school ga en je daar niet voor je 21e mag drinken, mochten we geen alcohol drinken. en ik had stiekem een kleine fles calvados in mn tas gestopt:D
was die avond alleen flink ziek, dat spul is fucking sterk:eek::( |
Zulke sterke drank is gewoon niet lekker meer. Het is puur de sport om het zo alcoholisch mogelijk te maken, aangezien de smaak van de drank zelf niet echt geweldig is.
|
Citaat:
Normale Calvados is geloof ik 43%, dat valt nog mee (als je 't niet te veel en niet te snel drinkt, uiteraard), maar dat zelfgebrouwen bocht valt áltijd sterker uit. Lijkt me best leuk om 'n keer te proberen eigenlijk... Er zijn trouwens ook zat 'legale' whiskies van 60%, en ik denk dat dat zo ongeveer is waar ik en mijn slokdarm de grens trekken :) |
een keer bij scheikunde bijna pure alcohol gemaakt van brandewijn ofzo...
voor de gein natuurlijk proberen, was ook niet te zuipen, maar als je de alcohol damp inademende was het wel geinig :p |
Bij scheikunde heb ik wel eens pure alcohol gehad. Verder niet, ik drink geen alcohol ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |