![]() |
:eek:
..zie ik daar een stapel "Lectuurbakken". Dus ik loop naar zo'n gast die er werkt, "hebben jullie ook een literatuurbak toevallig?" Maak jij weleens mensen belachelijk? :D |
Jaja, ik kom er elke dag mee in aanraking (werk in de bioscoop) en mensen zoals jij zijn de irritantste...
|
:D Das een goei
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe 't wel eens om m'n eigen gebreken te verbergen ;):p
|
*liep afgelopen zaterdag nog door de Ikea*
Maar nee, ik maak zo snel niemand belachelijk, geen echte behoefte aan. |
ik snap het nut er niet van in en meestal maak je niet diegene belachelijk maar jezelf
|
't Moet gewoon als onschuldige grap kunnen toch? Wat maken jullie je er allemaal druk om.... 't is toch niet zo dat je de persoon die je aanspreekt kwetst?
|
Ik kom zelden in de IKEA. Daar heb ik slecht herinneringen aan. IKEA niet leuk.
|
:d
|
belachelijk maken is ook verkeerd uitgedrukt.
die gast stond even moeilijk te kijken, en kwam toen tot de conclusie dat ze die niet hadden. sommige mensen hierboven: lollig bestaan leiden jullie? |
Is juist lachuh. Ik neem wel eens een boekje van iemand aan, bijvoorbeeld op het station, en geef het dan terug aan de persoon die bij hem staat die ook zulke boekjes uitdeelt. Is wel lachuh:o
|
:cool: (y)
geslaagde actie :D |
klant " zal ik even gebruik mogen maken van de toilet? "
Ik "ja natuurlijk, 3de boom rechts en de rest wijst zich vanzelf wel" |
Citaat:
|
iemand: mag ik u iets vragen?
ik: dat doe je al iemand: :/ maarja das nie echt belachelijk maken |
Ik vind dat Jellerd gelijk heeft.
|
Bij de bakker...
"Heeft u bokkenpootjes" "Ja, tuurlijk" "Loopt wel moeilijk hè?" Dit soort humor vind ik nog wel geinig, maar echt mensen belachelijk maken iz nie lief... tenzij ze jou ook belachelijk maken natuurlijk |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat er toch om dat hij even stom staat te kijken? Ik vind zulke dingen wel koel, maar veel vrienden van mij doen zulke dingen de hele dag door, dan word je er wel eens moe van :D |
gisteren in een schoenenwinkel komt de verkoper naar moeder en mij toe: zoeken jullie iets?
Mijn moeder: jah verkopen jullie ook handoeken?:rolleyes: Na ja... meestal kan alleen mijn meoder zulke domme opmerkingen maken |
Citaat:
en? hadden ze die dingen? :) :D |
Citaat:
|
"mag ik een whopper zonder vlees en zonder brood"
(burger king) "mag ik een medium quarter-punder" (MacDonalds) :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik maak mensen in winkels vaak belachelijk zonder dat ik het in de gaten heb. Ik was met een vriendin in een lingerie winkel, en mn vriendin is een beha aan't passen en dan komt die verkoper eraan van "heeft u hulp nodig?" en dan zeg ik "ja, ze zit samen met haar beha helemaal in de knoop" en rol ik met mn ogen...ik werd alleen de winkel uitgeflikkerd omdat die bitch er niet tegen kon dat ik zei dat ze dom bezig was...doos |
Citaat:
als ze vraagt: heeft u hulp nodig? gewoon zeggen: "ja als u nou die ene tiet er in propt, dan pak ik die andere beet!" :D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
oooooh, talon :eek: :D volgens mij zou ze dan gewoon voorstellen om een grotere beha te pakken:rolleyes: |
Citaat:
en als je vriendin toch haar zinnen op 'die' BH had gezet, sja... moet ze wel helpen natuurlijk (y) *word verkoper* :D |
Neeh...:rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |