![]() |
Money$
Hoeveel geld heb jij in je spaar pot?
|
geen idee want mn spaarpot zit op slot en ik heb t sleuteltje niet meer :(
|
Citaat:
|
In m'n portemonnee zit meestal rond de 25 euro ofzo (ik heb geen idee.. maar zoiets zal het zijn, verschilt nogal). Op m'n gewone rekening staat meestal tussen de 500 en 1000 euro. De rest op een spaarrekening.
|
k'heb meer dan 50 euro! Ik ga spaaren om later in Aruba te wonen. Goeie start, toch? :P;)
|
ik heb geen spaarpot :rolleyes:
|
niet veel en op mijn bankrekening ook niet:(
ach komt wel goed... |
Citaat:
|
ohw jaaa, op m'n bank........ wil je niet weten! :rolleyes:
|
Euhm... Op me "spaar"rekening iets van 600 GULDEN.. Op me girorekening (na mijn shopaanval van vanmiddag :o) €60? €40?
|
Ben van mijn spaarpottijdperk af. Breng nu alles naar de bank :D.
|
spaarpot?
|
Weet ik niet
|
In mijn spaarpot thuis iets van 70 € en op me spaarrekening genoeg :D
|
heb geen spaarpot...
|
spaarpot... Welke? In mijn voetbal-look-a-likes zit er voorlopig niets meer in. In mijn auto'tje zit nog zo'n 20 euro, in mijn geldkistje nog muntstukken van voor de euro...
En de rest zijn allemaal leeg denk ik. |
ik gooi al m'n kleingeld erin, 1,2,5,10 eurocent. en ik heb ongeveer 10 euro in m'n 'potje'
Ik was toch niet ff van plan om al m'n kleingeld in m'n portemonnee te houden, daar zakt (letterlijk) je broek van af. |
in m'n portemonnee, ongeveer €20, en ik moet nog 5 krijgen van m'n zus
zichtrekening: ongeveer €65, en m'n spaarrekening, da's jouw zaak niet! :p |
ik heb geen spaarpot... d'r zit nooit veel contant in m'n portomonee want ik betaal alles plastic, en m'n rekeningen... 't is aardig ruim, hangt een beetje af van wanneer ik betaalt ben :)
|
euhm ik heb geen spaarpot..
McLaren wel! En daar loos ik dan altijd me 1 en 2 en 5 centjuhs in want die zijn ssooowww iiri!! :mad: Maar volgens mij zit daar nou pas iets van 1 euro in ofzow.. Schiet ook nie op.. :( |
ehm...... rond 15 euro in kleingeld:o geen zin om al dat kleingeld te tellen:D
|
Citaat:
duzz... ikke ben wel slim...zomz |
*heeft een koeie-spaarpot waar ze geld in doet wat naar de bank doet.. alleen blijft dat er minstens een half jaar inzitten voor het daadwerkelijk op de bank gaat*
Ik denk zo'n €80 ofzow? He nu wil ik het weten ook.. *gaat geld tellen* |
Citaat:
Al zou het op dit moment wel heel goed uitkomen:D |
iets van een €45 en dat is veeeeel voor een geldverkwistend persoon als ik :p
|
Citaat:
:o tis nogal heeeeel veeeeeel minder! Kzou echt zweren dat er een briefje van 50 in zat! Niet duz.. |
Kheb geen eens een spaarpot...
7€ op mijn rekening, ennuh op een andere nog iets meer... *Bluuuh* |
€ 60,- ofzo. Iets in die buurt iig.
|
Ik heb geen spaarpot... wel een klein potje waar ik af en toe wat geld in stop omdat ik anders weet dat het aan broodjes hamburger en blikjes cola op gaat terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is.. Daar zit nu iets van 20 euro in denk ik, de rest zit in m'n portemonnee en op de bank
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |