![]() |
Condoleance register!
Aaah..ik weet dat we doodgegooid worden met subject's over Pim
Maar k vandaag condoleance register getekent, en ik vroeg me af of k de enige was op ut forum of hebben jullie ook getekent? Of vinden jullie t onzin om te doen? Und at last..als jullie um getekent hebben, wat heb je erin gezet..alleen je naam of? |
Nee. Ik had niks met die vent dus waarom zou ik het doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik wel ONTZETTEND belachelijk vind is al die mensen op MSN die hun nickname veranderen... Damn doe ff normaal... Mensen die als nickname :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'( PIM :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'( of iets dergelijks hebben, terwijl die hele vent in feite nog NIETS was... hij was lijsttrekker... die lui zijn dan zelfs onder de 18, hebben dus nog geen recht om te stemmen, en in principe had Pim Fortuyn voor hun "direct" (nog) niet echt iets had te betekenen. Ik heb zelfs signatures hier gezien van mensen die ze aan Pim Fortuyn hebben gewijd... Je medeleven tonen, oke, maar om dat nou ZO overdreven te doen kan ik niet bij... |
Sorry, ik ga niet een uur of langer reizen om iets onorgineels op een blaadje schrijven wat de nabestaanden TOCH niet lezen..
|
Alleen zo'n online ding...
|
't is natuurlijk schokkend dat die vent is afgeknald, en zo moet je geschillen ook niet oplossen, maar ik had eigenlijk een lichtelijke hekel aan die vent, en ik vind het dan nu ook zwaar hypocriet dat iedereen zo doet zovan: ah wa zielig, terwijl ze eigenlijk een tering hekel aan em hadden. Politiek correct heet dat dan. Ik zeg niet dat ik het goed vind dat hij dood is geschoten, maar ik ga geen condoleance tekenen ofzo, omdat ik het zo zielig voor em vind, eventueel voor zijn familie, voor hen ist natuurlijk wel zielig, maar voor die vent zelf zou ik het niet doen.
|
nee
|
Ik heb wel alle on-line condoléance-registers getekend, niet die in Rotterdam, want dat is te ver weg voor mij (ik woon namelijk in Limburg).
Ripper |
Ben ik de enige die het woord PIM meer dan zat is :confused:
|
ik teken t niet; ik vind dat de schokgedachte die je in lijf voelt na deze wandaad niet via een condoleanceregister goed kan worden geuit.
|
Wat een flauwe kul gewoon...... Heel Nederland staat ook niet te tekenen voor mij als ik dood ga....
|
Citaat:
Erg triest dat veel, heel veel Nederlanders Pim niet mochten vanwege zijn politieke uitspraken en gedachten, maar wanneer hij dood is PLOTSELING zo ontzettend treuren en dingen gaan roepen van we gaan je missen enz. Zo ontzettend meeloperig. Ik keur de moord absoluut niet goed, no way, maar om nou ZO te doen... |
Citaat:
|
Citaat:
hij was de hoop op een stem uit de samenleving in de politiek.. dat mensen het erg vinden dat dit aanknooppunt weg is snap ik wel |
Citaat:
|
Citaat:
lijst Fortuyn was niet meer dan hem en nu is het geheel helemaal weg. De meester is weg uit de kleuterklas |
Citaat:
|
Nee. 'k Ben gisteren bij z'n huis geweest (gewoon voor de lol, 'k was toch in de buurt)
Het leek de Efteling wel! 'Wachttijd vanaf hier 3 uur en 3 kwartier'. En dan schijnt het bij het stadhuis nog eens zo erg geweest te zijn :eek: Ik geloof heel goed dat Pim Fortuyn hier ontzettend van zou genieten als hij het zou kunnen zien (zo'n ego is 't wel), maar ik denk dat hij er nu zo weinig aan heeft... Erg dat zo'n moord gepleegd wordt, maar dat we verder moeten leven zonder Pim Fortuyn, daar lig ik echt niet wakker van, hoewel ik het een hele leuke man vond. |
Citaat:
|
Uiteraard, dat is het minste dat ik kon doen.
|
Ik heb nog neit getekend maar ga het zeker doen, het is een teken van respect voor pim waar ik het overdigens mee eens was en het is een blijk van afschuw.
Hij heeft daarnaast al meer gepresteerd dan iedereen hier beweerd. Hij heeft punten aangesneden waar anders neit over gepraat was hij heeft meningen geuit waar heel veel mensen het mee eens zijn maar dat mag hier dus blijkbaar niet. Daarnaast vind ik dat iedereen die kan woensdag oet gaan stemmen op de partij waar hij anders ook op gestemd zou hebben. Ik stem dus op lijst 15 nummer 1 Pim Fortuyn ik heb me een jaar lang ingespannen om zijn mening uit te leggen en dat laat ik me neit afpakken door een persoon. Maar omdat Pim er niet meer is hoop ikd at de nummer 2 (die neger ja) de taken op zich neemt en dus minister precident wordt. Of ben ik nu weer die racist die ik al een jaar lang schijn te zijn. |
Ik heb online het condoleance register getekent...vind het gewoon vreselijk wat er gebeurd is...
|
Citaat:
|
Ik zal er es ff inzetten 'KILROY WAS HERE'
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had geen enkele band met hem, op tv ook niet. En al was ik voor hem, dan kon ik nog niet zeggen dat ik van hem hield, wat kenden we Pim nu? Het is verschrikkelijk dat hij is vermoord, maar ik voel niet zoveel voor tekenen, dus waarom zou ik het tegen mn zin in gaan doen?
Er zijn al genoeg mensen die het doen en dat vind ik heel goed als ze erachter staan, maar ik hoef niet zo. |
R.I.P PIM
Het vergt zoveel moed. Om op te staan en aan heel NL je mening te laten horen. Het maakt niks uit of je er tegen was of juist voor. Ik hoop alleen dat zoiets nooit meer gebeurd. Hij woonde tegenover mijn school. En heel vaak zag ik hem ook. Vriendelijk zwaaide hij terug. Verder ken ik hem alleen van de t.v. en dergelijke. Het was een normaal mens...was ja |
Citaat:
Nee, ik ga niet mijn naam in dat boek schrijven. Ik had niets met die man. Ik vind het erg dat hij neergeschoten is, maar dit gaat me dan te ver. Ik ga ook niet het condoleanceregister van Pietje uk uit Schiedam tekenen. |
Ik niet iig. Ik ken die man niet en ik zou ook zeker niet op hem stemmen. Hij is geen held.
|
Citaat:
Maar ze hadden ook in verschillende andere gemeentes van die registers op het gemeentehuis toch? zomaar vraagje :) |
nee. hij is/was (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |