Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Mensen? Kasplantjes!!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428335)

Optima 08-05-2002 22:19

Mensen? Kasplantjes!!!!

Je kent ze wel, van die mensen die ook maar nergens in geintereseerd zijn. Mensen die zo oppervlakkig zijn dat een dubbeltje nog meer diepgang heeft. je ziet ze overal: in je familie, op straat, in je klas, op je werk. Oblomovisme: oftwel stilstand. mensen die volledig stilstaan. Die totaal niet geintereseerd zijn in het leven, in aspecten van de samenleving, en die zich slechts beperken tot ' zich in stand houden' . Als er een ' soort' mensen is dat ik verafschuw, zijn deze het wel. Ze verdienen niet eens de status MENS. iemand die hersendood is, leeft nog meer, deze heeft er niet voor gezkozen. maar mensen die tegen willens en wetens, alsof het in hun DNA is vastgelegd, niet vooruit te branden zijn, geen enthousiasme of interesses hebben, zijn geen mensen...dat zijn ......KASPLANTJES!!!

Shock 08-05-2002 22:27

En waar moeten we nu over discussieren? Slotje dan maar?

nare man 08-05-2002 22:27

Dat heet: maak een afspraak met je studiekeuzeadviseur.

Optima 08-05-2002 22:28

Citaat:

nare man schreef:
Dat heet: maak een afspraak met je studiekeuzeadviseur.
dit heet: gebrek aan inspiratie

Optima 08-05-2002 22:29

Citaat:

Shock85 schreef:
En waar moeten we nu over discussieren? Slotje dan maar?
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHA en jij dacht dat de kantine ....nee wacht dit KUN je niet bedoelen een.......een...DISCUSSIEFORUM is?

punkyfish 08-05-2002 22:30

Citaat:

Optima schreef:
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHA en jij dacht dat de kantine ....nee wacht dit KUN je niet bedoelen een.......een...DISCUSSIEFORUM is?
jij hebt altijd van die topics waarvan je verwacht dat jij verwacht dat wij gaan discussieren.

nare man 08-05-2002 22:33

En dit heet: iets waar ik nu geen zin in heb, hoewel ik nog wel enige waardering kan opbrengen voor de hoogdravende retoriek.

Optima 08-05-2002 22:34

Citaat:

punkyfish schreef:
jij hebt altijd van die topics waarvan je verwacht dat jij verwacht dat wij gaan discussieren.
hoe weet jij wat ik verwacht?Denk jij dat ik uberhaupt nog hoop heb? KEN IK JOU?

Optima 08-05-2002 22:35

Citaat:

nare man schreef:
En dit heet: iets waar ik nu geen zin in heb, hoewel ik nog wel enige waardering kan opbrengen voor de hoogdravende retoriek.
Heil nare man ! :)

punkyfish 08-05-2002 22:39

Citaat:

Optima schreef:
hoe weet jij wat ik verwacht?Denk jij dat ik uberhaupt nog hoop heb? KEN IK JOU?
moeten wij elkaar persé kennen? nee. ik (her)ken Optima en Koningin van de Nijl als irritante personen.

konflict 08-05-2002 22:40

nou en? als je zelf niet zo bent, fijn voor je. als je wel zo bent, en je wilt zo zijn, evenzo fijn voor je.

Boogie 08-05-2002 22:59

als je je niet fijn voelt kan je beter niet gaan forummen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.