![]() |
waarom denk JIJ dat je het leven waard bent?
Vind jij dat jij het verdiend hebt om te leven? Dat jij het baksteentje in de muur bent, die bij afwezigheid het gebouw in laat storten of ten minste gammel maakt?
|
dat vraag ik me al bijna 17 jaar af...
|
nee (1 van de velen die volgen)
|
Ja. Ik ben namelijk ontzettend briljant. Ik heb zoveel inzicht, zoveel relativeringsvermogen, zoveel bescheidenheid ook, dat de wereld, net als dit forum, zonder mij maar een saaie plek zou worden, waar mensen altijd in de steentijd zullen blijven leven. Als ik wegga, gaat de kennis weg, gaat het licht weg, gaan we weer terug naar de ijstijd. All Hail To Me dus.
Bedankt voor jullie aandacht, have a nice evening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[shockmode]Maar Nare heeft ook slechte eigenschappen hoor! ;)[/shockmode]
|
nee
|
kan me niet voorstellen dat zonder mij de hele wereld inelkaar dondert ofzo.....
|
Citaat:
Hou mij hier ajb buiten :rolleyes::D |
omdat ik een uniek individu ben met mijn unieke eigenschappen die de wereld verrijkt...
*blaaat* |
omdat ik ben :o
*diepzinning* |
Citaat:
verdiend hebt? Mijn leven, en ik hoop de levens van de andere hier, zijn nog niet voorbij hoor. Baksteentje. Mensen zijn geen bakstenen in een huis. |
Citaat:
Misschien is het wel zo dat (inter)nationale bekendheden dan wel een grote muur boven zich hebben. Misschien zoiets als Pim Fortuin, dat heeft op heel veel mensen effect gehad en haalde bij veel mensen emoties naar boven |
heb t niet verdiend...
vraag me af wat ik hier nog doe... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |