![]() |
Toekomstvoorspellingen..
Maak en toekomst voorspelling die betrekking heeft tot de periode tussen 2010-2020 en een toekomstvoorspelling betrekking hebbende tot de periode Na 2020
Geloven jullie dat er toekomst voorsypellingen, gemaakt heel lang geleden, uitgekomen zijn... Of dit toeval is?:D:cool: |
Ik denk dat als ik zeg
" in 2020 zullen er geen vaste computers meer zijn, alleen maar laptops" dat ik wel gelijk zal hebben... sommige voorspellingen zijn te makkelijk om te maken. Zoals "free record shop en al die andere muziek winkels zullen niet meer bestaan omdat alle cd's dan via het net worden besteld"...dat is logisch omdat nu al 30% van de mensen al hun cd's via bol.com bestellen. |
denk dat er in 2020 niet eens laptops meer zijn..
dan is er vast wel weer iets anders ofzo.. |
ik denk dat in 2020 m'n zus grijs haar heeft :p:D
|
Citaat:
ik denk ut nie hoor :p |
Citaat:
|
ik waag me daar niet aan :)
|
Ik wil niet weten wat er dan is.
|
dan worden we vast allemaal in de gaten gehouden door het alziende oog :rolleyes:
*kijkt te veel SF-films* |
de toekomstvoorspellingen van bv. Nostradamus zijn makkelijk tot onzin te degenereren
als hij zegt dat er over ong. 400 jaar een ramp plaatsvind, is dat zo ong. wel gedoemd om te gebeuren, aangezien de wereld zo groot is en er altijd wel iets binnen een tijdsbestek van een aantal jaren wat gebeurt |
2010-2020:
Heel Nederland heeft eindelijk landelijk een snelle internettoegang.. Je kunt dan eenvoudig al je inkopen via internet doen en prima thuiswerken. De eerste menselijke baby's worden gechipt. Na 2020: De lokale backbones gaan down wegens overbelasting en op de rest van het internet heerst totale anarchie door crackers en ander tuig.. derden kunnen ongewenst al je inkopen via internet doen :) Pinpas en ziekenfondskaartje is niet meer benodigd door de chip in je nek. Ook de kosten van het openbaar vervoer worden automatisch afgeboekt, zwartrijden en stelen in supermarkten is nu ook niet meer mogelijk. Je kunt niet meer vreemdgaan, omdat je computergekke verloofde in de logfiles op de server van de gemeente kan zien waar jij elke seconde verbracht hebt :) Welkom tot de toekomst :cool: / :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik in 2020 35 ben...(mits ik dan nog leef) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |