![]() |
Is een avatar vervelend als ie beweegt?
wat vinden jullie? |
die jij hebt wel:P
|
ja
|
Ik snap niet waarom de mensen die avatars niet leuk vinden, nu pas beginnen te klagen en te zagen. Toen op feedback zo'n topic stond (en ook op het wisselforum) toen waren er ongeveer alle forumbazen tegen. Maja, je kan zoals Secreet zegt instellen dat je ze niet ziet. Maar dan kan je bij sommige topics niet meer volgen, vooral op onzin dan.
Ik heb hier al irritant bewegende avatars gezien, en dan zeg ik dat ook gewoon. Lichtjes bewegen gaat nog eventueel. |
Ik mag nu toch wel zeggen dat ik die avatars kut vind, terwijl ik niet op Feedback ben geweest?
|
ik zie ze ook niet, soms toevallig als ik in iemands info kijk...
|
Ligt eraan hoeveel ze bewegen.. van sommige krijg je spontaan epileptische aanvallen als je niet uitkijkt :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik heb me avatar al veranderd hoor :p
alleen de foto die er in komt is misvormd :( hij kannie kleiner :( dees is beter: http://www.endoria.net/upload/index.php/2889054001 :D |
Citaat:
die kreeg je toch zowieso al? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en die van mij is mooi... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze je niet bevallen, dan schakel je ze toch gewoon uit?
Dynamische content is één van de beste uitvindingen sinds het gesneden brood :P |
Tis wel grappig............en als je ut nix vind schakel je ze gewoon uit ja......
|
Ik ie ze gelukkig nie..vind ze maar irritant
|
Citaat:
jezus!:rolleyes: |
Citaat:
als je hem af en toe op games bezig ziet... nahjah, af en toe heeft ie ze niet op een rijtje geloof ik... |
ik heb avatars uitgeschakelt!, kutdingen :eek:
|
avatars zijn handig.. Lekker snel door de topic scrollen en dan meteen zien wie er gereageert hebben (moet iedereen wel avatar-vast zijn :rolleyes: ), je kan zo naar je eigen laatste post scrollen..
En dat bewegende is niet zo irritant... |
Citaat:
btw: post nummer 10.000 :D |
Citaat:
En bedankt; nu nog op naar de 2 jaar en dan verdien ik echt het stempel "gek" :D |
ik versta nie goed hoe je er een moet opzetten,heb het net gedaan maar zie geen verschil.:(
|
Nu staat het weer ff aan, heb nu wel ff een leuke (vind ik zelf) :), als de comp weer irri erom gaat doen schakel ik het gewoon weer uit.
|
Citaat:
yeahhh ik wou eerst fokke & sukke, maar je ziet dat slecht :( heb nu gewoon iets rustgevends :p |
Citaat:
|
die van mij is, denk ik, best irritant, ik denk dat ik maar een andere op ga zoeken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik irriteer me er niet echt aan...
|
Ze verstoren het rustieke geel van dit forum...
|
kan me er nie druk om maken :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee vind ik niet zo vervelend.
|
ik vind ze wel leuk, t staat ook wel vrolijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |