![]() |
heb jij al veel gewonnen?
en wat?
|
een racefiets :o
|
Niet dat ik me kan herinneren...
|
Wel een keer een TMF-Tshirt ... :o
|
een fax
|
de liefde van mijn leven! :) ofzo.
|
oja, binnenkort win ik als het goed is een laptop bij ons op de zaak..
(ja oke het gaat niet zo eerlijk :D ;) ) |
een vriendin
|
een kermit de kikker toen ik 3 was
|
100 flippo's (y)
|
een tv (vorig jaar ofsow)
2 vrijkaartjes voor het zwembad in mn woonplaats (iets van 4 jr geleden) en verder nix gloof ik |
2 bioskaartjes :)
en lang geleden keer kleurwedstrijd :cool: |
een keer een pakket met 2 videobanden, t-shirtjes van films, een single van Eternal en een keer een gesigneerde cd van Di-rect
|
een klok
een reisje na de tmf studio :P een printer een dvd verrassings(school)pakket mja t meeste is al lang geleden, ik was zooo blij met mijn taptoe klok :D :D |
niks...:(
|
Citaat:
|
altijd veel kleurwedstrijden vroeger - won ik cadeaubonnen enzo
voorderest nog premierekaartjes voor een film, entreebewijzen voor disneyland parijs Ik ben meer iemand die 'regelt' dan wint. Ik hoef niet meer te winnen, ik krijg het wel voor elkaar :D |
Citaat:
zoals het hoort :) |
hell, ik heb gloof ik ook nog nooit wat gewonnen...as in boehoe :D
|
Citaat:
Enn allemaal van die pruldingetjes van kleurplaatwedstrijden enzow.. |
vroeger won ik altijd heel veel, met kleurplaten enzo. Nu doe ik eigenlijk niet zo veel aan prijsvragen mee.
|
Het enige wat ik win zijn vaak plaatsen op de gastenlijst of vrijkaarten voor evenementen.
In het laatste half jaar iets van 4 keer gebeurd. 1 keer zelfs voor 2 verschillende discotheken op een avond (Y), The Escape in Amsterdam en The Q in Zwolle. |
Een keer fl.250,- in de staatsloterij, een keer iets van 750 met toto select (ik heb geen verstand van voetbal, maar had perongeluk iets fout ingevuld dat uitkwam :o) en regelmatig iets op de gokkast al heb ik daar meer op verloren :o :cool: (nooit echt heel veel, gewoon een paar honderd winst/verlies, één keer duizend winst)
maar al met al sta ik verlies :p |
Ik= internationalist
|
een dj contest, was ik vergeten
|
een skatebike in groep 8 never used it...
en verder nie dak weet. |
ohh jah; een mega napoleon :D die was echt groot :eek:
ongeveer 100 x zo groot als het normale snoepjes |
een barbiepop
een mickey mouse puzzel verder met sport: reisje zuid- Afrika bekers, medailles, schalen en een of ander kunstwerk |
-een map van Kiekeboe
-een bon voor de Fnac -iets van de KBC(lat en zooi) voor de rest weet ik het niet meer |
Ik een keer een tmf-tas, tmf-shit, en een tmf-bonke-bonke cd. Ik was op de dag top 5.:rolleyes: :D
En een keer met K-nex ofzo, een heel pakket omdat ik de mooiste had gemaakt, :) Ik had een paard met wagen gemaakt :confused: |
een hoopje CD's, filmtickets, een reis naar Tenirief, een beetje geld (de moeite eigenlijk niet waard, maar alle beetjes helpen ofzo), T-shirts, 60-deling servies,.... En ik zal nog wel wat dingen vergeten, flessen wijn
Dus ik win wel af en toe wel eens. |
Ik kan me niet herinneren ooit iets gewonnen te hebben... :(
|
Een boek en de eerste prijs in een hardloopwedstrijd van de meisjes!
|
2x 2 vrijkaarten voor een fuif :)
|
kaartjes voor wedstrijd van de admirals, met tekenwedstrijd..
|
50 gulden en een doos kleurpotloodjes en stiften bij een tekenwedstrijd. Ik was toen 10 jaar.
|
meerdere tenniskampioenschappen
|
Bij Radio Sliedrecht (jaja :)) heb ik eens bij 'de geinige kindershow' (kinderprogramma) meegedaan aan een prijsvraag, had ik een speelgoedbon gewonnen :D
|
Toen ik 4 ofzo was heb ik een opblaas banaan gewonnen bij een kleurwedstrijd van de groentenman...:)
|
ik heb nooit wat gewonne
owja met 3 andere meiden playback show "I wanna be a hippie and i want to get stoned now..." |
Uhhh 19 bekers, met tennis. Een knuffel van een kip, enne knikkers, flippo's (lucky me) en natuurlijk vaantjes, voor de losers!! Ohja, en laatst een geweldig mooi t-shirt ---> 10 maten te groot, maar wel handig als slaapshirt! Zo'n trek je benen maar op t-shirt!! Lekker warrum!
|
- cd-bon van f50,-
- 4 keer een cd - 2 vrijkaartjes voor Six Flags - zonnebril - vrijkaartje voor een film - 2 keer een hotelbon - videofilm - 2 keer een boek Volgensmij wel meer, maar daar kan ik nu even niet opkomen. |
niks?, ik doe niet aan wedstrijdjes mee
|
Vroeger een hoop kleurwedstrijden, nu af en toe tennis.. En ik heb vorige week de modeshow voor het goede doel op school gewonnen :cool:
|
hmz, ik kan het me niet allemaal meer herinneren, maar hier in huis lopen ze altijd te zeiken dat ik vaak win :D
-een aantal keren 2 bioscoopkaartjes -een American Pie 1 pakket ( 2 bios, tas, pet, t-shirt) -2 kaartjes voor tropicana -skeelers met afneembare schoenen :D -2x een reisje Gran Dorado :) -2x een CD -ehmz, meer, maar kan ik niet opkomen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |