![]() |
Beoordeel jij mensen door naar hun Avatar te kijken?
Of kijk je echt alleen naar de inhoud van de posts?
Dit vraag ik me af, omdat ik nu bij sommige mensen heb gemerkt dat ik ze beoordeel.. of veroordeel :eek: vanwege de avatar... |
eh...als ik jou moest beoordelen door naar je avatar te kijken zou ik jou niet begrijpen :confused::D
|
ik let er niet zo op, en ik zal er zeker niet anders om posten
|
en als je er niet naar kijkt begrijp je me wel? ;)
|
Ik let er eigenlijk best wel op, want het lijkt me dat iemand een plaatje niet voor niets kiest..
Een superblij plaatje laat denk ik wel zien dat diegene vrolijk is enzo? of niet dan? |
Mja 't enige waar ik ze kan op beoordelen dan is orginaliteit en/of hoe men omgaat met plaatjes bewerkingsprogramma's
|
Citaat:
en wat zegt het dan over iemand die niet met zo'n prog om kan gaan? Geeft alleen maar aan dat zo'n persoon onwetend is, maar zegt toch niets over die persoon zelf? |
mjah soms wel... als iemand er een enge foto in heeft zitten,. krijg ik wel een raar beeld van dat persoon :D
hoe denkt men dan over mij met mn avatar? bennik wel nieuwsgierig naar... |
Citaat:
dat zegt toch al iets? |
Citaat:
|
Citaat:
nuh maar ik vind dat altijd wel interessant... |
Citaat:
|
Citaat:
blijf jij maar nog eventjes na dan! hehe :D ;) |
Citaat:
|
nee,het gaat om de persoon erachter.
een foto zegt weinig over het karakter van iemand. een foto is wel leuk erbij maar ik blijf posten wat ik wilde posten.. |
ik zal wel heel dom zijn, maar wat is iemands Avatar???
|
Citaat:
|
Ik heb de functie uitstaan. Niet dat ik het niet mooi vind, maar op de één of andere manier doet mijn computer nu veel langer over het laden van een topic en ik heb geen zin om daarop te moeten wachten (oud rotding)..
|
wat zullen mensen een leuke indruk van me hebben :D
|
Citaat:
|
En nu staat de functie dus weer aan..
:) |
Dat zou in mijn geval niet goed zijn
|
En wat vind je dan van mij, als je naar mn avater kijkt?
|
nee want ik zie die dinge niet:confused::D:p
|
Goed, ik denk niet dat een avatar echt bij een persoon past, je kunt het best wel gekozen hebben op een manier van hoe je je toen voelde. Maar ik zie verder niet echt een verband.
|
Citaat:
wie is die engerd? |
Ik kijk wel naar de avatar, maar ik ga er mensen niet mee be/veroordelen!
|
Citaat:
|
ach... heb het denk ik meer voor mezelf, dat ik iets zie wat ik mooi vind en leuk vind staan...
|
wat is een avatar :confused::o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is een avatar???
|
ik niet, en ik hoop de mensen mij ook niet! :eek:
|
inhoud post he :)
|
Is niet te hopen... niemand snapt mijn avatar... :p
|
ik beoordeel mensen er niet op..
ik vind het wel leuk om te zien wat mensen voor plaatjes uitzoeken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij gaat het wel op pieter post :cool:
-de postbode- |
die avatars staan uit bij mij. ik vind het on-dingen en ik let gewoon op de inhoud van de posts, as usual.
|
Hmmz... mij mag je best op mijn avatar beoordelen, daar is ie voor. Maar persoonlijk beoordeel ik liever op posts, niet op plaatjes.
|
dan wil ik weten wat ze dan van mij denken. Is namelijk engel die veranderd in duivel. Bij nader inzien klopt het bij mij wel. Vroeger was ik heel braaf. Nu zeker niet meer ma ja zal wel.
ONTOPIC. het zegt wel iets over de persoon want iemand die heel gezellig is enzo heeft geen avatar met bijv. een hakenkruis. En ook andersom. |
nee :p?
|
nja soms mssn
nee |
Citaat:
|
k let er niet echt op..
|
jah je krijg tog een bepaald beeld van iemand als je zo'n plaatje ziet...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |