![]() |
zo ja wat dan?? wat verdien je dan zo beetje..
edit: Wat ga jij voor werk doen in de vakantie??, en voor mensen die examen hebben wat ga je doen na je examens, meteen vanaf 1 juni werken hele dagen, of een rustiger baantje? |
Bij de Hema nog steeds waarschijnlijk.. Sja. moet toch wat he..!
€2,79 per uur... |
ben te lui
|
nee.
|
ja, kheb als het goed is al werk...bij een fietsenverhuurder
kga minimum verdienen |
Citaat:
|
Bij de Hema lekker kassa
Geen vakken vullen IK verdien 3,5 euro dusse per uur en ben pas 15 :):eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Dan laat er iemand werken die er wel geinterreseerd is en niet zo als jou wees blij dat je tenminste werk hebt!:mad: |
Citaat:
supergezelli hoft nix te doen mijn pa is da baas dusse |
Tuurlijk werkte er vorig jaar inde zomer en ben er sindsdien blijven hangen :D
Super bedrijf lekkere werkuitjes :d |
14 euro per uur:o
|
Nee, wil wel een baantje zoeken; zou me goed doen..
|
Ik bijna. Oude bedrag wat ik vorig jaar verdiende met het zelfde baantje; f7,50 p/u en als ik minder dan 20 uur had gewerkt in een week f50,- p/w extra en meer dan 20 u 100,- extra. met een max van f500,- per maand. :D
|
Ga denk ik in een cafe staan, of fftjes productiewerk, kep namelijk al heel snel vakantie
|
zaterdagpostbesteller (gewoon postbode dus), verdient €4,27 per uur plus per maand een fietsvergoeding van €4,57.
|
Bedienen in een hotel/restaurant. Verdient 4,25 euro per uur, en krijg ook nog fooi per week :D
|
Heb laatste tijd bij bejaardentehuis gewerkt voor 6,5 euro per uur ofzo, maar kan nu niet meer. Ga deze zomer zeker nog werken, waarschijnlijk in een strandtent, maar laat me niet meer zo afzetten als vorig jaar. Die klootzak zei dat ik mocht bedienen en heel veel fooi zou krijgen, dus maakte het niet uit dat ik 7 gulden per uur kreeg. Heb uiteindelijk de hele zomer met strandstoelen staan sjouwen en uiteindelijk maar liefst 5 gulden fooi gekregen in 3 maanden:mad: :mad: :mad:
Dus dit jaar stel ik de eisen: Minstens 5 euro per uur en bedienen (dus fooi), of anders minstens 7 euro per uur. :cool: |
ja, wel gedeeltelijk. Ik ga gewoon werken in het restaurant waar ik altijd werk, maar ik moet nog wel iets bij zoeken. Ik denk dat dat weer iets in de horeca wordt, of iets achter de lopende band (ik heb gehoord dat dat heel goed verdiend)
|
Werk bij de Mac, verdien ongeveer 2.90 per uur. vrij weinig, vind ik.
|
Citaat:
|
Heb al een baan als krantenbezorger... verdient prima dus geen extra vakantiewerk voor mij :)
Ow en wat het verdient... nooit zo bijgehouden, rond de €9 per uur dacht ik... |
k ga zo'n 3,5 euro per uur verdienen bij een vloeistofmeterfabrikant
|
Warenhuis&Speelgoedzaak
€3,40 |
Nee, ben te lui om eens wat te ondernemen! Ik weet al wel waar ik wil werken... Nu nog bellen of langs gaan... Maar goed, dat roep ik al ruim 6 maanden dat ik ga bellen ofzo!
|
ja in het magazijn van een machinefabriek.
heb btw nog geen idee wat ik ga verdienen, heb 11 juni daar nog een gesprek over, maar dat maakt mij niet zo heel erg veel uit.... |
mehhehe, al bijna een jaar :p
Wak vdien, geen id.. :confused: |
Ik werk bij http://www.matchpoint.nl/ als webprogrammeur. Ik werk aan een contentsysteem dat o.a. op http://www.byc.nl/ wordt gebruikt. Verdien ongeveer €9,75 per uur.
|
Citaat:
|
Medewerker afdeling Zakelijk bij ABN-Amro, op basis van een tweemaandscontractje. Ik verdien er € 8,42 per uur mee.
|
Ik ga werken in de keuken van een bejaardentehuis. Gewoon simpele dingen als portioneren van de maaltijden, broodsnijden enzovoort. Het komt neer op 5,65 € per uur en dan komt er nog 8% vakantiegeld bovenop en 8,9% van iets?? en op zaterdag krijg ik 38% meer loon (ort) en op zondag 60% (ort) best relaxt baantje :) met dank aan mijn lieve moeder :)
|
k heb vandaag gesoliciteerd voor in een restaurant. maar dat werk gaat helaas niet door. morghun ga ik echt werk zoeken.
IK HEB GELD NODIG!!!!! hahaha ;) ja wie niet he!?! :p |
neej ik zoek nog wel
moet echt geld hebben voor de vakantie anders kan ik niet gaan |
nee, veels te druk met andere dingen
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
werken doet het plebs maar :D
|
in een kas (wel warmie hoor)
|
mmh kwerk in een kaaswinkel:D/slijter en denk dat ik iets meer dan 3 euro in het uur krijg weet het eigenlijk niet zeker
|
Heb wel werk, maar geen vakantie.
[edit] Wat ik verdien: maar 3.40 euro per uur (netto). Maar ik heb daar wel gratis een auto van de zaak bij .. en ik voer de laatste tijd ook niet zoveel uit eerlijk gezegd :) Hou eigenlijk al het geld over.. binnenkort ga ik als beginnend programmeur werken en dan krijg ik veel meer :) |
- koningin julianatoren
kweet nie voor hoeveel heur.... 2,50 2,70 zoiets -en 2 weken op een soort van kidner dagverblijf ma daar verdien ik al helemaal nei veel da doek gewoon voor de lol omdat t leuke collega's zijn, is iets van 25 euro ofzo in de week. |
Citaat:
|
Eigenbedrijfje nu heel druk, en voor de lol in een bioshop.
En wat ik verdien, nou genoeg om te doen wat ik wil... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga waarschijnlijk overuren draaien in het ziekenhuis, 4 euro per uur. Maar kan ook zijn dat ik nog ff wa anders zoek, kijk wel ofk zin heb
|
Kga opdienen in een jeugdhuis in mijn buurt. Kwerk dan in shiften. 2 dagen van 12 tot 18u, dan 2 dagen van 18u tot sluitingstijd en dan 2 dagen niks... Kga ongeveer 6,45 euro verdienen en dan nog drinkgeld he... Er werkt een vriendin van mij, dus da word wel leuk :D
|
Vakantiewerk
Wat ga jij voor werk doen in de vakantie??, en voor mensen die examen hebben wat ga je doen na je examens, meteen vanaf 1 juni werken hele dagen, of een rustiger baantje?
ik wil wel Werken namelijk maar kan niet echt iets boeiends bedenken ;) |
ik werk in de vakantie gewoon door..
|
wat dan?
|
ik ga fietsen verhuren :cool::p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |