![]() |
stel...
stel nu dat je wakker word als een heel aantrekkelijk persoon van het andere geslacht,en je mag een week zo blijven.wat doe je allemaal tijdens die week?
|
Mezelf in de spiegel bewonderen? :confused:
Ik heb geen idee.. |
Naar de wc gaan, hoe zou dat zijn? ;) :D
|
geen idee..
vanalles uitproberen met seks minstens... en uh, dan is de week wel om hoor :D |
oeh vriend van leuke meisjes mee in bed werken, dan gaat het uit en na week kan jij met leuke meisje gaan ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vroeg die vraag een keertje aan een vriend van me en toen zei ie "dan zou ik elke avond een pyjama feestje houden en naakt rondrennen met mn meiden-vriendinnen"
toen had ik echt een vette ":rolleyes:" op mn kop:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(hm, daar dacht ik ff aan :/) |
Citaat:
mits die meiden-vriendinnen niet allemaal ook veranderde jongens zijn... en ze moeten er goed uitzien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en na die week ben je dan de gevoelige jongen die ze opvangt.. :rolleyes: en je hebt ze voor het uitkiezen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
draait meestal alleen om lust, en het idee van iemand hebben.. houden van word gesimuleerd... |
als ik een jongen zou zijn dan zou ik:
-mezelf eerst bewonderen in de spiegel -rukken(wil weten hoe het is,wat ze voelen en zow) -tegen een boompje urineren(wat een woord,hehe) -meiden versieren(hehe,da is et leukste denk ik) -med een meid naar bed gaan om te weten hoe het is voor een jongen |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou de heledag aan mezelf zitten hehe :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik hoop maar dat je dit niet meent...:p |
Citaat:
|
Proberen zoveel mogelijk jongens te verleiden en ze allemaal af te wijzen.
|
Citaat:
|
Ik zou gaan voetballen, seks hebben met een meisje, stoere seks-praatjes met m'n vrienden hebben en lekker ergens in de berm wild-plassen!
:confused: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |