![]() |
wat staart er voor morgen bij jouw in je agenda???
of doe je dat zo niet, agenda bijhouden?
ikke wel, ben totale vergeetkous en voor morgen staat er: *gn les chemie, plantkunde *12u Alma (is studentenrestaurant): Arne, Lieven, Hannelore, Maarten, Tom, Sofie *na de middag oefeningen chemie *mammie bellen (want ik ga dit weekend niet naar huis :D ) |
mijn agenda is altijd leeg want die gebruik ik nooit :D
|
Niets.. Ik heb een agenda, maar of ik hem gebruik?
Enneuh ik heb morgen ook niets te doen.. Denk dat ik wiskunde ga leren.. |
*Naar de stad gaan met een lief vriendinnetje van me.
En met grote letters staat er overigens bij dat de vakantie bijna afgelopen is :( |
rarararararararararararara:
lere :( |
:)
morgen naar belgie, dagje weg met de personeels verening :) |
*werken
*met de nieuwe auto rijden *nog langer rijden *langs vriendin *... *slapen |
Naar een klasgenote, debat voorbereiden (das niet geweldig, de rest is wel gezellig :)). Erna naar een vriendin, 's avonds met haar uit :)
|
Citaat:
|
Kheb geen agenda, maar wel een notitie in m'n hoofd:
Vrijdag 10-05: 1130 Utrecht Centraal, meeten met Karen |
ik vergeet me zaken op te schrijven:o
hij is dus leeg:D |
ik heb wel een agenda, maar die gebruik ik nooit
|
mijn agenda is leeg want k heb vakantie......
|
Hmz.. dan moet ik dus mn agenda zoeken..
(5 minuten later. :D) Het staat er ook allemaal zo duidelijk.. Dansl. 10:30 Desiree zaal4. (Daarv. oef.?) 12:00 Joost Centraal Free. Erik Th. bellen 's avonds. (10 uur?) |
ik heb geen agenda maar morgen ga ik met een vriendin naar 't stad en derachter bij een vriend en diens lief ;)
|
.............
............. ............. ............. ............. ............. En dan is de bedoeling dat daar wat komt te staan... denk ik :o |
in mijn agenda staat:
CKV2 (omcirkeld) Daarvoor moet ik een samenvatting maken van een stencil. De vraag is of ik er aan toe kom. Wat ik morgen ga doen: literatuur maken om 13.00 moet ik werken tot 21.00 |
Thuis zitten en lekker niks doen.... Nou ja, misschien nog iets leren, maar dat is nog niet zeker...
|
vriendin komt en dan eind middag met de trein weer naar huis, terug van vakantie
|
*uitslapen tot 9.30
* om 13.00 uur in breda zijn voor extra training * om 17.00 afgelopen * daarna weet ik nog niet |
naar R'dam :)
|
uitslapen, voor de pc , met vrienden in de zet(cafe) hangen , ehhh thuis weer voor de pc en dan s'avonds uit :D :D
|
er staat niet veel eigenlijk werken... ieuw 6 uur gaat mijn wekker al!!!
|
leren leren leren uitgaan
|
morgenavond heb ik een heel cool feest :)
star4 a night heet het en je moet dus als een bekend iemand gaan.. wordt echt heel leuk denk ik :) |
heb wel een agenda maar die is leeg, maar wat ik morge ga doen? denk eerst uitslape daarna naar de stad de kroeg in [voor de verandering ;)]
greetz Flamez |
In mijn agenda staat van vandaag tot 10 juli:
... leren Maar uiteraard ga ik af en toe eens uit, ja want anders word ik nog zot! |
Met mij moeder en broertje even naar de stad.
Dan leren: ik denk, wiskunde of geschiedenis. Later die dag: sporten en slapen. |
Citaat:
|
k moet morgen heeew veel leren...
|
-een hele hoop telefoontjes plegen (alle dingen die ik al een hele tijd uitstel)
-ff 2 uur werken -cadeautje kopen voor moederdag Dat zijn dingen die MOETEN gebeuren verder staan er nog dingen op het programma die ik waarschijnlijk uitstel tot dinsdag |
- Verder werken aan mijn boekverslag Engels.
- Mijn vriend zien. - 's Avonds (misschien) uit met mijn vriend & co. |
uhm. ik moet werken. en voor de rest uhm, moet ik werken.
|
leren leren leren, even langs wat winkels, bioscoop
|
m'n vriendin van de trein halen (y) :)
|
Ik heb geen agenda.. Eigelijk..
|
Helemaal, maar dan ook helemaal niks
|
20:50
Vertrek vanaf Schiphol naar Zuid Afrika, Johannesburg :) |
Citaat:
*is jaloers* wat ga je doen? |
14:00u >> werken!! :(
|
Uh eerst werken van 9-16 waarschijnlijk anders tot 17u.
Daarna omkleden en naar een feestje! xxx |
Agenda voor vandaag:
8.00 uur: Uren boeken. (incl overuren en brandstof) 8.30 uur: Management training [Utrecht (reactorweg)] 17.00 uur: naar Schiphol [bellen secretaresse Alex voor vertragingen] 18.00 uur: Scouting kamp [Zoetermeer (kampterein)] 22.00 uur: Bellen Edwin (server status na migratie) Zo een dump uit mijn agenda voor vandaag. |
niets
|
- SOVA- verslagen 3,4 herk->aanv 6 schrijven L.O. aant
- de Rijn - 23.45 Ilone -> keuzes |
niets :cool:
of ja: FEESTJE BOUWEN! ;) |
Citaat:
|
ik heb geen agenda meer
|
11-12:30 rijlesje
en nog iets kopen voor moederdag |
Uuh..
Ik ga een spreekbeurt Engels maken :eek: :eek: Niet leuk. Maar ik zit daarbij wel weer in de zon en wordt heeeeerlijk bruin!! YIPPEE :D :cool: :cool: 's Avonds heeeeeeeeeeerlijk uit!! :D:D Liefzz, Nicky |
feeeeeeeeeeeeeest
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |