Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   wat zou ik doen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428366)

debieltje nr 1 10-05-2002 14:20

wat zou ik doen?

morgenavond heb ik 2 keuzes:
OF ik ga met een groepje vrienden van m'n school naar een beachparty,wat we al vorige maand gepland hebben om te doen en waar ik erg zin in heb
OF ik vier moederdag met m'n familie en blijf bij hen de laatste dag ooit dat m'n broer nog bij ons woont(is de volgende dag gaan samenwonen met z'n vriendin),ik voel me schuldig als ik er niet ben,maar ze wisten wel al op voorhand dat ik niet kon

als ik het eerste niet doe ga ik spijt hebben,en als ik het tweede niet doe ook...wat zouden jullie doen?

Luca 10-05-2002 14:21

Ik weet het niet. Ik zou uitgaan want ik heb geen broer.

Lethalis 10-05-2002 14:22

Waar gaat hij wonen? Ver weg?

debieltje nr 1 10-05-2002 14:24

Citaat:

******** schreef:
Waar gaat hij wonen? Ver weg?
wij wonen in Brugge en hij gaat naar Assebroek(de gemeente er naast),maar wel aan heel de andere kant van assebroek en ik heb maar een fiets dus kan er ie graken en zie hem dan nog maar 1 keer in de week:(

Lethalis 10-05-2002 14:26

Citaat:

debieltje nr 1 schreef:
wij wonen in Brugge en hij gaat naar Assebroek(de gemeente er naast),maar wel aan heel de andere kant van assebroek en ik heb maar een fiets dus kan er ie graken en zie hem dan nog maar 1 keer in de week:(
:)

Dan is er toch niet zoveel aan de hand? Daarnaast rijdt er zeker wel een bus oid, mocht je hem eens onder de week willen bereiken :)

debieltje nr 1 10-05-2002 14:27

Citaat:

******** schreef:
:)

Dan is er toch niet zoveel aan de hand? Daarnaast rijdt er zeker wel een bus oid, mocht je hem eens onder de week willen bereiken :)

ja,da's waar.hij zegt dat hij vind dat als ik naar die beachparty wil dat hij het niet erg vind,maar toch,ik voel me zo schuldig als ik er dan nie ben...:(

Lethalis 10-05-2002 14:30

Citaat:

debieltje nr 1 schreef:
ja,da's waar.hij zegt dat hij vind dat als ik naar die beachparty wil dat hij het niet erg vind,maar toch,ik voel me zo schuldig als ik er dan nie ben...:(
Ach, als niemand het erg vindt, moet je gewoon gaan :) als je thuis blijft, heb je er achteraf ook alleen maar spijt van waarschijnlijk.

beuk 10-05-2002 14:32

Wat is er zo interessant aan de laatste dag dat ie thuiswoont? :confused:

lmd.

debieltje nr 1 10-05-2002 14:40

Citaat:

beuk schreef:
Wat is er zo interessant aan de laatste dag dat ie thuiswoont? :confused:

lmd.

gewoon,ik kom erg goed overeen met m'n broer en ga hem missen,en die laatste dag moet ik dan weg...wat ik ook doe,ik ga zoiezo spijt hebben dat ik op een van de 2 er nie was

beuk 10-05-2002 14:43

Citaat:

debieltje nr 1 schreef:

gewoon,ik kom erg goed overeen met m'n broer en ga hem missen,en die laatste dag moet ik dan weg...wat ik ook doe,ik ga zoiezo spijt hebben dat ik op een van de 2 er nie was

Dat snap ik wel, maar als je al 14 jaar met 'm in huis woont zie ik niet in wat er voor speciaals is aan die ene extra dag, anders dan een symbolische waarde..

debieltje nr 1 10-05-2002 14:53

Citaat:

beuk schreef:

Dat snap ik wel, maar als je al 14 jaar met 'm in huis woont zie ik niet in wat er voor speciaals is aan die ene extra dag, anders dan een symbolische waarde..

ja,da's waar,t'is eigenlijk wel die symbolische waarde,omda'k dan eigenlijk echt afscheid moet nemen van hem,dit is net alsof er 2 mensen aan je armen trekken en je niet weet met wie je nu moet meegaan...echt rot.:(

Methuselah 10-05-2002 15:45

eerst naar da familiefeestje gaan, en dan iets later vertrekken naar die beachparty, da begrijpen ze ook wel da ge nie lang blijft omdat 't al zo lang is afgesproken, en uw vriendinnen begrijpen da hopelijk ook wel da ge toch op z'n minst ff moet geweest zijn op da feestje voor uwen broer :)

debieltje nr 1 10-05-2002 15:58

Citaat:

Methuselah schreef:
eerst naar da familiefeestje gaan, en dan iets later vertrekken naar die beachparty, da begrijpen ze ook wel da ge nie lang blijft omdat 't al zo lang is afgesproken, en uw vriendinnen begrijpen da hopelijk ook wel da ge toch op z'n minst ff moet geweest zijn op da feestje voor uwen broer :)
o-ow...dat ging ik ook wel doen,maar dat feestje is in Ingelmunster(ver,ver weg)en moet bij een vriendin blijven slapen...

Methuselah 10-05-2002 16:31

Citaat:

debieltje nr 1 schreef:

o-ow...dat ging ik ook wel doen,maar dat feestje is in Ingelmunster(ver,ver weg)en moet bij een vriendin blijven slapen...

ingelmunster is toch niet ZO ver van Brugge? daar in de vlaanders is alles toch kleiner ;)

maar euh, is er niemand die je ernaartoe wilt brengen ofzo, vlug ff met de auto tot bij die vriendin?

debieltje nr 1 11-05-2002 09:06

oja,ik ga vlug effe een uur en een half rijden,dan weer 1 uur en een half terugkeren:p

Tofke_H 11-05-2002 11:45

Je doet ze beide? Je bent in de voormiddag gezellig moederdag vierend, in de namiddag ga je vervelend doen bij je broer, en daarna ga je naar de beachparty met je vrienden?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.