![]() |
wat zou ik doen?
morgenavond heb ik 2 keuzes:
OF ik ga met een groepje vrienden van m'n school naar een beachparty,wat we al vorige maand gepland hebben om te doen en waar ik erg zin in heb OF ik vier moederdag met m'n familie en blijf bij hen de laatste dag ooit dat m'n broer nog bij ons woont(is de volgende dag gaan samenwonen met z'n vriendin),ik voel me schuldig als ik er niet ben,maar ze wisten wel al op voorhand dat ik niet kon als ik het eerste niet doe ga ik spijt hebben,en als ik het tweede niet doe ook...wat zouden jullie doen? |
Ik weet het niet. Ik zou uitgaan want ik heb geen broer.
|
Waar gaat hij wonen? Ver weg?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is er toch niet zoveel aan de hand? Daarnaast rijdt er zeker wel een bus oid, mocht je hem eens onder de week willen bereiken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er zo interessant aan de laatste dag dat ie thuiswoont? :confused:
lmd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerst naar da familiefeestje gaan, en dan iets later vertrekken naar die beachparty, da begrijpen ze ook wel da ge nie lang blijft omdat 't al zo lang is afgesproken, en uw vriendinnen begrijpen da hopelijk ook wel da ge toch op z'n minst ff moet geweest zijn op da feestje voor uwen broer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar euh, is er niemand die je ernaartoe wilt brengen ofzo, vlug ff met de auto tot bij die vriendin? |
oja,ik ga vlug effe een uur en een half rijden,dan weer 1 uur en een half terugkeren:p
|
Je doet ze beide? Je bent in de voormiddag gezellig moederdag vierend, in de namiddag ga je vervelend doen bij je broer, en daarna ga je naar de beachparty met je vrienden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |