![]() |
Ik ben beroemd!!!!.....
Mijn naam staat op een dropje... :D.....
zo schijnt het :confused: .... kreeg ik net uit zeer betrouwbare bronnen te horen..... [Anti-slot] Wiens naam staat er nog meer op een dropje? [/Anti-slot] |
Er zijn dropjes die de eerste letter van mijn naam voeren.
|
Trekdrop :confused:
|
nope, niet dat ik weet :)
|
er is een film over mij gemaakt! en natuurlijk toneelstuk en boek en zo :);):o
|
ik ben een keer in mezelf op bezoek geweest ;)
maar euh geen dropjes voor zover ik weet met mijn naam katja schuurman ms? |
Die van mij niet, helaas.
|
neej, wel op cd's maar dan issut een afkorting
e.v.a. WAUW :eek: |
Ik zal je moeten teleurstellen..
|
ik ben een auto... totyotacarina
|
niet op een dropje maar op een kaart van een winkel in de Spuistraat in amsterdam.
m'n initialen stonden erop en ik voelde mo zo stoer:cool: dat ik dat kaartje gewoon most hebben. o,ja het stond niet alleen op dat kaartje maar ook heel groo op de winkelruiten. die winkel heette waarschinlijk zo:cool: |
Er zijn wel vaak straten of pleinen enzo naar me vernoemd. Maar het vetste is dat mijn voor- én achternaam allebei een straat zijn (dus de Emmastraat en de Van Breestraat) en dat die elkaar nog eens kruisen ook (in Amsterdam), jeuj! :D
|
Die zijn voor de duidelijkheid dus niet naar mij vernoemd maar om het anders te zeggen: die hebben dezelfde naam als ik. ;) :)
|
Citaat:
|
ik niet, wat jammer nou ;)
|
er is een schoenenwinkel die ook sacha heet:D
|
er zijn wel heel wat stripboeken en strips (uit de tina) met mij in de hoofdrol maar geen dropje. :( helaas
Nora |
Er bestaat in Duitsland :eek: :o een dorpje dat ook Lotte heet.
|
neej
|
Mijn naam staat op vele snoepjes.
katja....en nog lekker ook :o |
Je bedoelt je IRL naam dan toch???
Mijn naam staat niet op dropjes bij mijn weten, en ook niet op andere snoepgoed ofzo. |
ik sta ook op een dropje hoor
:p |
Mijn naam staat op een of andere film
|
Citaat:
|
er is wel een truitje met 'Santa Monica' erop.. die wil ik :p :)
|
Citaat:
|
mijn naam is thee, maar heeft ook wel met alladin te maken, rara, hoe noem ik? :D :p
agja, nog nooit m'n naam op een droppie gezien... :) |
Mijn hele naam staat door Almere, kben ook beroemd :eek:
|
Ik bedoel mijne
|
Mijn naam staat door heel Almere zelfs..
|
Als je mijn voornaam op een andere manier schrijft, heet ik hetzelfde als een snelweg, een audi, een papierformaat en nog wel een aantal dingen.
|
volgens mij komt m'n naam nergens in iets bekends voor :|
|
mijn naam komt voor in een gezegde (joost mag het weten) mensen denken altijd dat ze heel origineel zijn als ze daar een opmerking over maken...
|
Citaat:
|
Ik was in Frankrijk op vakantie, en daar was ik bij de bakker, en toen zag ik een overheerlijke taart liggen met "MANON' dr-op
--ze hadden zich vast voorbereid op men bezoek-- |
Citaat:
|
Ach, ik hoor al maanden lang mijn voornaam in de media ;)
(Pim) |
'Noortje' van achter op de Tina
en 'Drost' (okee, met een 'e' d'r achter) van de chocolade.... |
Citaat:
En er bestaat een tijdschrift dat dezelfde naam heeft als ik. Mijn moeder werkte bij de Eva. Ik was een keer in een restaurant waar men een pannekoek Eva kon bestellen. Mijn achternaam is een dorpje in Nederland. Maar op een dropje heb ik nog nooit mijn naam zien staan. |
als je zelf moet zeggen dat je beroemd bent, dan ben je het dus duidelijk niet.
|
Mijn naamgenoot presenteert de soundmixshow, miniplaybackshow, surpriseshow en sterrenplaybackshow?
|
Van mijn (echte) naam is er appelmoes en inmaakvruchtjes. En een boek over een kip, en een boek over een heks.
Ow en er is ook een pop die dezelfde naam als mij draagt, die kan echt plassen. Owja, en er is ook nog een liedje over mij gemaakt... |
als ik een supermarkt inloop roeleer ik in het koelvak..:eek:
|
mijn naam is very beroemd. ik sta op een bekende suiker en water en ik ben nog veel waard ook rarara
dit raad je nooit |
Citaat:
|
Citaat:
heb je ooit iemannd gekend wiens naam streepjescode was of is??? maar raad nog maar eens |
uhh.. nee, geloof niet dat iemand zijn dropjes Karin noemt ofzo :p
|
Er is in het Dolfinarium een tuimelaar geboren met dezelfde naam als ik :confused: Maar dat is ook wel de enige keer dat ik mijn naam ergens gehoord heb :eek: Oh ja, en een boerderij in Ierland :D (En achternaam een boerderij in Nederland :D)
|
met min naam is een liedje (qua uitspraak dan, want eigenlijk gaat het over een jongen --> dennis op z'n frans :D)
|
moet je teleurstellen ben een onbekend hollandse boeren griet haha
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |