![]() |
Laatste keer?
Wat/wanneer was de laatste keer dat je zo ziek was dat je echt iets had: ik wil niet slapen, ik wil niet liggen, ik wil niet zitten, laat me met rust, ik voel me zo ZIEEEEEEEEEEEEHIEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!!
Ik heb ongeveer de hele nacht als een epileptisch (no offence..)persoon in me nest liggen stuipstrekken en kotsen.. En nu is me maag zo erg van slag :( :( *zoekt een ook nog een troostende schouder* |
hier! :)
euhm ik ook vannacht, maar dat was van de overdosis bier & ranzige cocktails |
gisteren.
ik werd om 3 uur wakker, heb even getracht fit voor de dag te komen maar ben maar weer mn bed in gedoken tot half 7 :/ wel jammer, want het leek een prachtige dag buiten |
Citaat:
*snik* |
Citaat:
kom maar bij me lieverd ;) |
Ahhhhh.. :( *knuffel* :p:p
Dat laatste keer dat ik zelf echt ziek was was met oudejaarsavond, vorig jaar... heb tot 23:30 op bed gelegen, was toen spontaan weer beter :D |
Citaat:
|
Owja... Ontopic plz ;)
|
Citaat:
maarja :) da was nie zo leuk :) |
Ongeveer 1 maand geleden ben ik 1,5 week heel ziek geweest!
|
Ik heb één keer bijna een alcoholvergiftiging gehad :o
|
Citaat:
|
Tijdje terug.
|
ik ben de hele winter ziek geweest:(
En nu kwam de dokter er laatst achter dat ik een aantgestaste lever heb, waardoor m'n verteringsstelsel niet zo goed meer werkt:( |
Citaat:
|
Op ardennenkamp, vorig jaar, met m'n oude klas. "Wat zit er in deze mysterieuze drankfles zonder etiket? kom maar, ik proef wel! Hm, dat is dus wijn... oeps... ik kan niet tegen wijn"
*misselijk* *rennen* *vallen* *strompelen* *berm* *kots* |
Afgelopen zaterdag.......en ik wilde zoooooooo graag uit!! :(
Maar goed, morgen weer een kans :D |
dat ik erachter kwam ( erachter kwam, dus niet verteld was) dat mijn (ex) vriendin aanvree met mij ( ex) vriend
toen heb ik letterlijk overgegeven |
Ehm...dat ik echt griep, koorts ofzoiets heb gehad, was een paar weken voor carnaval.Ik voelde me woensdagavond al niet lekker, en donderdagmorgen NOG minder, maar ik moest en zou naar school gaan, want 's avonds moesten we optreden tijdens de bonte avond.Heb ik dus met griep op school gezeten...:rolleyes: 's Avonds toch niet naar de bonte avond geweest, omdat ik zo ziek was (voor nix naar school geweest :confused: ) Vrijdag niet naar school geweest, maar toen was ik 's middags alweer vervelend :D en ben ik 's avonds naar de bonte avond geweest..Optreden!!:)
|
Ik heb nu al een paar week lang een heel vreemd hoestje :( Maar ik kan er nog heel goed onder functioneren :D
|
1½ jaar terug, had toen gecompliceeerde liesbreuk, deed superveel pijn, kon niet slapen daarvan, was in ziekenhuis de nacht voor operatie
|
Ik heb mij eigenlijk nog nooit in die mate ziek gevoeld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |