![]() |
wat is nu het leukste wat je in de vakantie hebt meegemaakt?
1 uefa cup voor feyenoord
2 Konningendag 3 Rottemeren ;) 4 voetbal toernooi van me eigen 5 etc |
Ik vond vorige week vrijdag wel erg... leuk :p
en dat terwijl ik geen enes vakantie had... |
Citaat:
|
parijs natuurlijk (y) :cool:
|
Het smsje dat ik kreeg van Mau. Erg.
|
Londen :cool: + winkelen in Eindhoven :)
|
Waaaaaaaaaah..nee..vakantie!!
Ik kan ut woord niej meer horen.. k nog nooit van m'n hele leven zo'n klote vakantie gehaD!!! :mad: |
High & Mighty ; Rottermeren ; Koninginnenach
voorderest weet ik echt niet wat ik gedaan heb |
Toolconcert! :cool:
LSDfeest Millionaire :) |
koninginnedag bij La Folie
|
uh ik kan niet kiezen
koninginnedag 's avonds Korenmarkt LSD examenfeest (ik zelf nog geen examen maar twas zuper!) hemelvaart fietsen met vriendinnen in de zon gelegen verbrand gezwommen in natuurwater |
Citaat:
vakantie?? welke vakantie :P |
de reis naar griekenland :)
|
koninginnedag op t museumplein
jochem meyjer in t theater dagje lemmer bevrijdingsdag in zwolle kaartjes voor youp van t hek gekocht nacht van oranje UEFA Cup feyenoord |
1. nix
|
winkelen
training met vriendinnen |
had geen vakantie..
|
Ikke palokaa's optreden (ska-band :D )
bevrijdingsfestival in wageningen :D :D :D en vooral de moshpit en skankpit en parijs ...(maar dat moet nog komen .. volgede week word vast :cool: ) |
alles wat ik met mijn beste vriendjes heb gedaan. heb ze eindelijk wat vaker gezien (y). dagje Den Bosj, Efteling, pyjamaparty :p, voetbaldinges met alles dr op en dr aan *grin*, etc.
|
Citaat:
|
* Jeepsafari (was echt cool :) )
* Vakantievriend (een gewone..) * Vliegen/Schiphol * Winkelen (en veel hebben gekocht!, das het leukste hehe) * Moederdag |
personeelsdag
|
btje in kraakpand hange.. graffen... mja.. dat was wel errug cool.. met een hele leuke jongen *zwijmel* toen wassut leuk, nu nie meer, hij heeft een vriendin :(
|
Zeker weten dat high and mighty t hoogte punt van deze vakantie was t was zooo d0pe :D
|
koninginnedag op t museumplein >>> ik vond het wel ff heel erg cool dat Queen daar kwam spelen :cool:
dagje lemmer >> was idd heel gezellig (en ja dit lijkt heel erg op een post eerder dit topic.) |
Samen met m'n vriendin de Giro D'Italia gezien :cool:
|
shoppen, eergisteren een feest waar ik moest zingen (maar dat zingen hoort niet bij dat leukste want mn mic deed het niet :mad: ) en gisteren naar een ander feest geweest in een kraakpand. Verder heb ik deze vakantie zoveel mogelijk niets gedaan.. woensdag naar Italie :)
|
* koninginnendag (amsterdam)
* weekendje bungalowpark met 6 vrienden :o * net naar een reptielenbeurs geweest nog zoveel kleine dingen |
de UEFA Cup
geen school |
Samen met vriend in bed zitten huilen bij de film La vita e bella :( :)
|
Nou ja, niet dat ik vakantie heb gehad, maar in die periode heb ik wel mn vriend leren kennen :)
|
1 ding: de 3-2 overwinning op dortmund toen feyenoord de uefa-cup pakte.... vooral omdat ik in t stadion was... alleen de rellen na afloop waren iets minder
morgen weer school......kutkutkutkut (n) :mad: |
Citaat:
En dat terwijl het nieteens zo'n saaie vakantie was :P |
Kheb alleen maar geleerd.. En me een beetje verveeld.. Denk dat woensdag in me uppie shoppen wel het leukste was :confused:
|
het LSD feest en
2 wilde nachten........ :D :cool: :D |
Vendex krakersfeest, zaterdagnacht
ben nog steeds naar de klote :p heb me natuurlijk wel vermaakt :D |
In het bed geslapen van de jongen die ik leuk vind, dat was best wel blij. En uhm, een heleboel nieuwe aardige mensen leren kennen.
|
Bekerwedstijd van mijn vrienden en broer! Ze hebben gewonnen! :D
Dagje Warner Bros Movie World met mijn nicht, neefje, broer en vriendin! (y) En afgelopen zaterdagavond.... :o Laat maar! :D :p |
Stappen in Maastricht was VETJES
|
Vrijdag- en zaterdagavond, optreden, uitgaan. :) 1 heel erg mindere kant zat er ook aan, dat wel, maar verder was het optreden heel erg koel.. Koninginnedag, een goede vriend aan overgehouden. :) Ennum, winkelen met Lot, want die mistte ik heel erg, meeten van Renske. :D *jeu*
|
Citaat:
ik wou gvd oowk naar de palooka's :( :mad: mjah, ik von afgelopen zaterdag leuk, toen ik met een vriendin dronken ging zijn in de stad (ow w8, toen zaggik jou ook :D :p) |
In BE was der geen vakantie :p
Maar euh.. wel een verlengd weekend omwille hemelvaart.. en euh... daarin de familiefeestjes ofzo.. nouja, met mijn petekindje ravotte. |
Afgelopen zondag heeft mijn vriendin voor mij gekookt. Was SUPER!!
|
Golden Earring op Koninginnedag was ook vet :)
|
-Tool concert
-Een lounge-avond met een stel vrienden bij mij thuis dat was het :( |
Citaat:
|
Dat was mijn hele vakantie: Florida! :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |