![]() |
Zou je de tijd terug willen draaien?
Dingen veranderen waar je spijt van hebt? Of hebben ervaringen je zo gemaakt en wil je niets aan je leven veranderen?
|
Jein.
|
Ja, er zijn dingen die ik achteraf gezien tactischer had kunnen aanpakken :|
|
een aantal dingen wel ja, ben soms te twijfelachtig. Bij sommige dingen had ik volgens mij dus eerder actie moeten ondernemen
|
mhm als je de tijd zover terug kon draaien dat je andere ouders kon hebben ;)
|
Citaat:
|
Jah, heb soms de verkeerde beslissing genomen.
|
zover dat mn geboorte nooit had plaatsgevonden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neej. Ik heb nergens spijt van.. de enige reden voor mij om de tijd terug te willen zetten zou zijn om sommige momenten nog een keer mee te maken :) *vliegt terug naar eind juni 2001*
|
Citaat:
mja tijd trug draaien is ook nie mogelijk |
Citaat:
Goed wel weer eens iets van je te zien... :) Daniel. ;) |
Ja, tot 28 januari 2002.
|
Nee.
|
Citaat:
Wat ik heb met tijd: ik heb veel dingen verziekt in mijn verleden die ik zeker anders zou willen doen (voornamelijk op sociaal vlak) .. maar aan de andere kant heb ik inmiddels dingen bereikt die ik niet wil opgeven (voornamelijk qua werk en studie).. Aan de ene kant zou ik het wel willen, aan de andere kant niet :/ |
Ja. Tot ongeveer een halfjaartje terug, maar dan wel met de kennis die ik nu heb, zodat ik hetgeen gebeurd is meer had kunnen sturen, en vooral langer had kunnen laten voortduren.
|
Achteraf gezien zit ik wel met dingen in mn hoofd waarvan ik vind dat ik toen een verkeerde beslissing had genomen, dat het allemaal veel beter had kunnen gaan als ik even wat langer en logischer erover had nagedacht. Maar goed, aan 'had ik maar' heb je vrij weinig, want je bent dan al te laat.
|
neej, wat gebeurd is is gebeurd en daar overal leer je van enzow:)
ik vind het prima:) |
jep :)
meer van bepaalde periodes uit mn leven genieten.. |
Ja, heel veel dingen zou ik over willen doen..ook bepaalde vakanties enzo wil ik nog wel een keer meemaken.
|
Ik zou zeker niet terug willen, ik heb spijt van sommige dingen maar ja zo is het eenmaal en andere dingen waren fantastisch. De tijd gaat veel te snel maar ik zou wel een sprong willen doen in de toekomst om te zien hoe de dingen daar verlopen, zo volgend jaar bijvoorbeeld, vind ik zo spannend om aan te denken...
|
Nee, niet echt... Er zijn natuurlijk wel wat mindere dingen in ieders leven, maar ik zie ze als ervaring. Als je 't meedraagt als negatieve bagage ga je er alleen maar aan onderdoor.
|
Dat zou geen leven zijn ...maar natuurlijk zou het soms fijn zijn :(
|
ja soms wel, maar ik vraag me af of ik ze op dat moment dan anders zou doen..
|
Citaat:
Daarom zou ik dat denk ik toch niet doen... laat dingen dan maar lekker zijn zoals ze gelopen zijn, ook al had ik het achteraf misschien beter anders kunnen doen... |
uhm, nou, ik zou het opzich wel willen, maar aan de andere kant ook weer niet. die gebeurtenissen hebben mij idd gemaakt tot wat ik ben. ze zeggen wel van 'alles waar je niet dood aan gaat, daar word je sterker van' oid, en daar ben ik het voor een groot deel wel mee eens eigenlijk. tja.
|
Jawel .. dan had ik mijn haar nooit afgeknipt, en had ik nu al dreads gehad. *grom* .. ennn .. een paar andere dingen die écht niet nodig waren, waren dan niet gebeurt.. *zucht* .. maja!!
Volgend jaar nieuwe school, nieuwe kansen en shit. Komt wel goed. *nutteloze reply* |
soms wel, maar ja het kan toch niet...
|
Nu zeker wel.
|
Citaat:
|
ja. zou ik wel graag willen, maar ja... het is ook geen ramp, dat het niet kan.
|
Ja, dan zou ik me niet meer vergissen in me "vriendinnen" en vooral die bitch van een "beste vriendin" die me nog steeds kan gebruiken als de beste..
Nee, ik weet nu waar ik aantoe ben en hoe ik me toch behoorlijk zelf kan redden. Ik weet nu redelijk wat ik wil en wat me doel is. Denk niet dat ik dat gekund had met me "vriendinnen"... Kweenie. Denk dat ik toch voor het laatste kies.. |
k zou sowieso wel graag met de tijd kunnen knutselen. Nie alleen terugdraaine maar ook stilzetten, handig tijdens de examens strax (y) Of als je ff wat langer uit wil slapen ofsow!!!
|
Citaat:
|
ik zou zo'n beetjuh alles anders doen dan, jammer dat die tijd nie trug kan
|
Ehmz, had me dit tot gisteren gevraagd, dan was er een volmondig 'JA!' geweest, nu.. Nee, het hoeft niet meer. :)
|
NEEEEE ik wil het nu vooruitdraaien..
|
Citaat:
Blur rocks (y) |
Ja, zeker weten. Vooral gisteravond... *lol* :D
|
Ja! Er zijn dingen die ik achteraf gezien echt nooit of totaal anders had moeten doen! :eek:
|
jah, maar aan de ene kant wil k t ook weer niet:o
|
K wil het nu ook vooruit zetten, zo'n twee weken, dan zijn de examens afgelopen
|
ja, maar ik denk dat ik het dan misschien nog wel slechter had gedaan :D
|
Citaat:
Mkay... ik wil toch wel terug en dan ga ik op dansles zodat ik nu eigenlijk heel goed had kunnen dansen.. |
Citaat:
|
hmz nou dan zouw ik me hele leve wel ffiez opnieuw doen maar k ben al blij dak nu al 15 ben :D dus laat maar zitte
dan maar ff trug naar 27 april...... :D |
absoluut
dan zou het nu weer even november 2001 zijn maar ja, kan niet he. Dus... waar praten we over:( |
ja, tot gisterenavond :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |