![]() |
Nostalgie? :/
Ghehe, ik zat daarnet in mijn backup's rond te neuzen en toen kwam ik foto's van mezelf tegen van 2 jaar geleden :eek: :D
Meet the onvervalste computergeek van vroeger: http://home.wanadoo.nl/tsd-mas/uebergeek/MARC002.JPG http://home.wanadoo.nl/tsd-mas/uebergeek/MARCHEAD.JPG Oeh :D Kijken jullie ook wel eens terug met de vraag "who the fuck is this?" :o ik dacht toen 24/7 aan computeren .. en had niet eens door dat ik alleen was bijv :confused: Echt gestoord toen :o |
zo veel toch ni verandert :confused:
alleen gaar grijnsje dat je daar hebt marc :D |
Citaat:
Qua gedachten wel, ge wilt niet weten hoe ik toen opereerde :o ik sliep toen geregeld meerdere dagen gewoon niet :o was alleen maar aan het programmeren en met systemen als FreeBSD en QNX aan het spelen :/ Citaat:
|
|
Je had vroeger meer kleur op je gezicht... en je kijkt meer ontspannen ;)
|
dat grijnsje is koel
dat had je derin moeten houden |
Citaat:
Meer kleur had ik idd in mijn gezicht, maar dat ligt aan de periode van het jaar. Die foto's zijn van Juli 2000 :) 't was een redelijke zomer.. Wat ik vroeger wel deed, was dat ik soms een uur of 3 fietsen ging om ff af te koelen om vervolgens weer achter mijn PC te kruipen.. |
Citaat:
Ik voelde me wel beter toen als nu, omdat ik bepaalde dingen niet door had. Gaf mij een PC met de nodige software erop en ik was happy; had verder niks nodig, was ook a-sociaal als de pest :o |
Citaat:
Ik word er echt strontziek van (n) |
tja, 2 jr geleden hadden we nog telefoon-internet. Pff, dan is dit toch echt beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
dit is eigenlijk niet lief te zeggen enzo hoor, misschien word ie wel weer zwaar psychisch :( :D |
Citaat:
Ik ben niet lief :) |
Citaat:
hmmm je haalt het niet bij mij |
Citaat:
Majah... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij je zin, heb zowiezo niet zoveel zin meer in het forum .. doei. |
Citaat:
|
Citaat:
ik word er gewoon para van, het is elke keer hetzelfde met die kerel, elke post die hij plaatst gaat over hetzelfde |
gut gut, meisjes toch :p :D hehe
ik heb een nieuw operator logo :rolleyes: ff niet boeiende info tussendoor dat ik ook aan iedereen kwijt wil enzo :o ;) |
Citaat:
Aangezien we in een democratie leven (ja, toch nog) mag iedereen zelf weten wat hij/zij schrijft. En weet je wat het handige is van een kruisje bovenaan, rechterhoek van je pcscherm? Daarmee kan je iets afsluiten als je er geen zin in hebt! Ik vind het ook af en toe irritant wat ******** schrijft, maar ja, ik stoor me er niet zo aan. |
Citaat:
|
vroeger had je idd iets meer kleur, nu ben je eigenlijk wat blekerig met ingevallen wangen :s
misschien toch iets vaker in de zon komen? ;) |
niemand reageert op mijn nostalgische opmerking over me operator logo :o :mad:
ik vind het forum toch al niet leuk meer, doei.. :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :D ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nu deze genomen: http://www.ringlogo.nl/pics/logos/Tietenalarm.bmp |
Citaat:
|
:o WTF, sinds wanneer mogen andere mensen jou afzeiken, Marc? :o Ik dacht dat ik de enige was die dat mocht!
Stoute mensjes |
Citaat:
nee okeey. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: