![]() |
stopwoordjes!
Wat zijn jullie stopwoorden op het moment? Ik heb gehoord dat er twee nieuwe stopwoordjes zijn: ram en dik. Ram is dan de opvolger van kei; ramgaaf, ramcool etc. En dik dan de opvolger van vet; dik gaaf, dik cool etc. Gebruiken jullie deze woorden wel eens?
Mijn stopwoorden zijn: belachelijk en super. Ik zeg voortdurend maar supervet, supercool, superchill etc etc. Now tell me your secrets ;) |
Ik weet t niet echt, zal wel es op gaan letten :/ 'onwijs' zal ik denk ik altijd wel blijven zeggen.
Ohja, 'koel' zeg ik ook veel, beetje naar deze typwijze (ja dat kan) :) |
ik doe niet mee met die rare onzinwoordjes die 'in' zijn..
zoals dat 'vet' en laatst hoor ik al 'lau' :confused: waarom moeten we nou steeds ons best doen om steeds maar weer een ander achterlijk woordje te verzinnen? |
aan 'vet' heb ik een hekel :/
|
of gisteren dan, loop ik in een winkel, hoor ik iemand zeggen:
"wow, die dvd owned" :confused: teveel gechat ofzo met wannabees? :confused: |
Citaat:
|
mijn stopwoordjes...
okje ..boeie :o .. , het zal wel ..., ei :p |
mijn stopwoordje : uhm...... :D:p
|
Verdorie, tjee, walgelijk:confused:
|
Citaat:
maar ik zeg constant o my god!!! |
Citaat:
|
maar dus..
|
kassei is bij ons de opvolger van kei, das ook net iets groter hé ;) ("ik zen kassei-hard tegen de grond gegaan" ofzo)
mijn stopwoordjes: joep (en alle variaties: jop jap jep) stoer bhaha tja ... enzo van die dingen |
Citaat:
Mensen schijnen dit wel leuk te vinden aan me. Op de manier dat ik het overbreng :D Verder heb ik stopwoordjes als ; Ja he Vaag idd |
ik gebruik 'vet' ook, maar die wil ik afleren, die is echt vervelend. Verder 'super' ook en 'geweldig'. Mja, heb je wel eens he.
|
gaaf, b'vo/b'vo/b'vo,hear hear
|
"weet je wel"... Ik erger me er dood aan! Zeker als ik zoiets tegen me ouders zeg.. ARGH.. Zo debiel..
:( |
tja
mjah mwah boeiend maarja oh |
Boeiend, ofzo, onwijs... dat soort dingen....
|
ik heb eigenlijk altijd dezelfde stopwoordjes:
*jah *klopt *zeg maar... *inderdaad |
Citaat:
neej ;) |
Oh mijn God..dat zeg ik nu echt super vaak..
|
ff denken hoor ...
ontspannen, Ik denk ut niiieeeeettttt, netjes, geweldig, ook veel dingen met beter, beter doe je dit of dat |
Citaat:
|
ik ben volgens mij van mn stopwaarden af, maar volgens mij gebruik ik de daatste tijd best wel vaak volgens mij, volgens mij :rolleyes:
|
tis tog wa, ach ja, sja, en haha :)
|
Hoe zit dat trouwens met dat Belgisch praten wat iedereen op ut net doet? Gebruik ja dat ook in het egt of is dat zeg maar alleen voor ut forum?
Nog ff wat anders, tis zo klote dat als je woordeboekfunctie op je mobiel hebt je niet lekker de afkortingen kan gebruiken die je normaal op het net begruikt :mad: :mad: :mad: |
lieve emma,
mijn stopwoordjes zijn in willekeurige volgorde: -fatoe -standaard -chilll |
for real zonder twijfel
|
* Zeg maar, die gebruik ik teveel.. :-S
Ennuh, Super!! Tja... |
Op zich
In beginsel |
hhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiipppppppp
|
super, inderdaad, hee, lekker
|
Citaat:
|
vet & opzeker
:| |
Citaat:
|
Citaat:
mkay :) |
euh....
|
m'n liefje gebruikt echt zooooo vaak GODV*R of KUT
hja.. heel charmant. Dat zegtie gewoon echt alsmaar van mezelf zou ik het denk ik niet weten... ja vast zoiets van: hjoa, joa, jott, joo, joow, jotte. :cool: :rolleyes: :) |
da ken he? ...... ja vas wel........ jooderig.... verders weet ik eigelijk nie zo veel en tyfus alle vormen daarvan gebruik is welles ik kan me heel erg storen aan roelen en roeleert en rules bijv. oh die cd roeleert/roelt
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
owkee,
ik heb er best veel gloof ik, vooral samen met een collega, wij nemen alles van mekaar over en hebben er nu echt veel. -verwachie nie(das DE nr!) -hatelijk(dies best irritant na 50 keer op een dag) -beetje jammer(:D) -wheeeelp(teveel Bert Visscher gekeken/geluisterd) -volkomen kut(Tja.. je koopt n shirtje met die tekst en je heb t) -complex dilemma(:D dies leuk he) |
ach ja joh, aja, bluh, blub
|
- B-A-N-G-E-L-I-J-K
- Sjit gast!! - Bonbon (echt irriterend)(voor anderen:D) - Da Meeeeeejnde ni!! (en Ja, ik ben Belg) passoagirl;) |
mijn stopwoordje is:
ik |
- intenz
- duchtig - dierlijk - woest :cool: |
woei! :D
|
Heb eigenlijk een hele rits :P volgens mij zag ik echt elke dag precies t zelfde :)
- Belachelijk - Ik weet t niet hoor - Je verwach t niet - joden - @ your service - vet - onwijs - dinges - auw - ehhh |
ik heb totaal geen inzicht in mijn eigen stopwoordengedrag,
maar van anderen zie/hoor ik het wel, enkele voorbeelden definitely (of hoe je dat ook schrijft) dat zien we dan wel weer wat een onzin en dat soort gezeur |
Citaat:
Lekker belangrijk!!:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |