![]() |
zoen
de lekkerste zoen ooit... ik vroeg iemand om dei te beschrijven. Maar dat durft ie niet:
want de beschrijving ervan, gewoon de feitelijke beschrijving zou de zoen zo ver relativeren dat het gevoel de emotie een bijzaak lijkt, terwijl dat juist de hoofdzaak is. Daarna iemand anders naar en beschrijving gevraagd, zijn antwoord: romig, alsof je tong wegsmelt? Hij zegt gewoon wat in hem opkomt en dat is goed. Proberen jullie nou eens jullie lekkerste zoen te beschrijven, niet de omstandigheden, de partner en de vunzigheden eromheen maar de zoen! |
was zo zacht, zo zoet, zo stout, zo lekker..
zo goed dat het niet te beschrijven valt.. |
vochtig, warm en zacht :confused:
|
nat :rolleyes:
|
ingewikkeld :D
zacht..warm denk ik. |
maar wat maakt een zoen nou tot een goede zoen... Bij een slechte zoen is de vergelijking met een wasmachine al snel gemaakt.
Maar bij een goede zoen is het woord tong al meteen banaal. |
romig, da vin ik wel goed klinken :D
ja dat is het wel denkik |
Citaat:
:eek: |
Citaat:
|
verlangend
|
:rolleyes:
(2 redenen voor die rolleyes) 1. liefde&relatie 2. dit is DOM! |
Citaat:
Want wat maakt een zoen nou goed? Je hebt ook leuke jongens die niet kunnen zoenen... Het vreemde is dat je nooit nadenkt over hoe een zoen nou lekker is. |
Heftig, verlangend, helemaal in elkaar willen verdwijnen... Liefde!
|
Citaat:
|
ten eerste : bij een zoen is 'het gevoel / de emotie' niet de hoofdzaak
een zoen is lekker, omdat je toch gedreven word door lust, en die 'honger' (nog) niet compleet gestild word door enkel zoenen zoenen is lekker omdat je op dat moment nergens anders over nadenkt dan meer, meer, meerrrrrrrrr, omdat het je opwind de persoon is de bijzaak, het gevoel compleet onnodig het ZOENEN zelf en jouw macht daarin is de hoofdzaak hoe meer macht , hoe lekkerder de zoen ik heb geen 'lekkerste zoen ooit' |
Ik heb dit een keer aan Plien (Jewel) uit lopen leggen,werd een heel melig gesprek.. :D
|
Vooral: langzaam. :p
Heel vochtig, dat is lekker, en niet alleen genieten van het gevoel, maar van het geluid, de stilte eromheen, alles. Het gaat om het totaalplaatje. Gewoon doen wat in je opkomt, wel beheerst, zodat je van elk spierbeweginkje geniet. Ja, dat moet wel lekker zijn ja :p |
zoenen is nie lekker...
:rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jullie maken het naar mijn gevoel allemaal wel errrrug ingewikkeld :rolleyes:
een zoen is lekker, punt |
Citaat:
|
Romig (perfecte woord) zacht warm
en je moet wel de kans krijgen om te blijven ademen of te kunnen staan. ( sommigen hebben de neiging om je op te eten) |
De eerste zoen, als je superverliefd bent en eindelijk het moment daar is dat hij je voorzichtig zoent *zwijmel*
|
warm, duizelig en naderhand kotsen
ik was superzat dus was best jammer op zich.. |
Net zoals al zijn andere zoentjes :o
|
Citaat:
|
het begon als een warme golf
die omgezet werd in een vlam die vlam zoog onze monden vast tot één geheel je buik zweeft je ogen slapen je vergeet de wereld om je heen op dit moment is je dorst naar liefde gestild |
Citaat:
weetje dat dat eigenlijk best moeilijk te beschreven is, en ik weet ook nie wat mij beste zoen ooit was want ieder ander heeft wel is anders lekkers :o Maar ik denk dat woorden zoals warm, romig gedachtenloos enzo wel in de buurt komen, djees wat is dat moeilijk om te beschrijven :confused: |
Spelend en compleet op elkaar ingespeeld zijn, langzaam en snel afwisseld, zachtjes likken en zuigen, en vooral ontzettend warm...
Niet te nat, en vooral niet eentonig.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |