![]() |
brandalarm!!
Oke, ik was fijn aan het koken voor moederdag en ineens "PIEP PIEP PIEP" keihard door de kamer... het brandalarm ging af. Maar ik ben toch wel heel blij dat we dat ding hebben, want dat geeft me wel een veilig idee. Hebben jullie thuis van die dingen hangen? En gaan die ook wel eens ongewild af?
|
Nope, hebben we niet :/
|
het hele huis hangt vol met die dingen
|
Nee, maar ja als ik al niet eens wakker word van mn eigen wekker.. :/
|
1 boven, 1 zolder 2 dus :)
|
Nope, dat hebben we hier niet. Of toch niet dat ik weet.
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, wij hebben zo'n dingen niet in huis, zou anders wel handig zijn, 'n paar jaar terug had ik bijna 't huis in brand gestoken per ongeluk: had in de toaster 'n toast zitten, schiet er ineens een vlam van 10 cm uit dat ding! :eek: |
We hebben er drie hangen, waavan één met batterijen...
|
Gisteravond ging nog bij mij de brandalarm af. Mijn lieve vriendinnetje had de jachtsaus aan laten branden. :p :)
Teringherrie idd. :) |
Wij hebben er 3 in huis hangen.
Eentje is eens afgegaan toen we pannenkoeken aan het maken waren. Voor de rest maakte zo'n ding een hele nacht door af en toe een piep toen de batterij bijna op was; ook erg irritant. |
Die van ons gaat soms spontaan aan....
Erg leuk, midden in de nacht.... |
Wij hebben er in elke kamer eentje
|
Die dingen zijn de redenen waarom ik niet kook voor dat ik de batterij eruit henb gerukt...
|
m'n zus heeft ook van die dingen in huis en als ze dan de rijst afgiet gaan ze ook af idd :p
|
Nee, hebben we niet
Wij hebben neuzen |
Citaat:
Relaxt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |