![]() |
tegenwoordig zijn er meer lelijke mensen dan vroeger
Waar of niet?
|
geen id hoe het vroeger was :confused:
|
Mja zit wat in... de wereld bevolking is sinds "vroeger" gegroeid dus zal het aantal lelijk mensen ook evenredig zijn gegroeid...
maar wat is definitie van lelijk :confused: |
Steeds als ik naar jou foto kijk deNK ik dat je gelijk hebt..
|
letterlijk lelijk of figuurlijk lelijk?
|
er zijn ook meer mensen ;)
ik heb juist het gevoel dat ik mijn kont niet kan keren of ik zie een mooi meisje, vrouw.. mooie mannen zie ik niet zoveel, dat ik denk van; ja dat is een mooie man |
defenitie van lelijk is:
"daar wil ik geen sex mee, zelfs niet voor een miljoen" |
die vraag kun je alleen beantwoorden als je objectieve criteria hebt aan de hand waarvan je kunt bepalen of iemand lelijk is :|
|
Citaat:
|
Citaat:
"daar wil ik sex mee, al moet ik een miljoen betalen" :rolleyes: :p :D Het is een beetje dom om uiterlijk en seksueele lust/drang op één lijn te zetten....... En nee Abtje, er zijn niet meer lelijke mensen, mensen zijn uiterlijk gerichter geworden. Verwacht geen Pamela's in de middeleeuwen......... Ik= internationalist |
Kweet niet wat je vroeger noemt.. Maar als ik nu met pak weg 8 jaar geleden moet (mag) vergelijken, dan zeg ik onwaar. Dan zijn ze nu mooier dan vroeger.
|
Wat vind jij lelijk?
|
Nou, de wetenschap en ook de praktijk spreekt je tegen. Mensen krijgen door betere voeding en betere medische zorg juist steeds 'mooiere' lichamelijke kenmerken. Hun haar is gezonder, langer, ze hebben een gavere huid, mooiere ogen...noem maar op. Kijk maar eens naar oude foto's ... je zag er vanaf je 12e altijd als een opa uit. Dat is niet 'mooi' ofzo. :D
|
Of er zijn nu gewoon veel meer oppervlakkige mensen die niet verder kijken als het uiterlijk...
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry hoor maar met zo'n post. |
Citaat:
|
Of iemand lelijk is hangt af van de waarnemer. Het ligt dus niet aan de mensen die nu leven, maar aan jou! :p
|
Citaat:
|
Ik zie juist steeds minder lelijke mensen
|
als het antwoord " ja" zou zijn: so what
als het antwoord " nee" zou zijn: so what |
Citaat:
|
smaken verschillen wat voor mij lelijk is is voor jullie misschien niet lelijk, en ook andersom
|
Citaat:
|
als je bedoelt dat de cosmetica verbeterd is...
ik moet zeggen dat ik mensen (met name meiden), waaraan je ziet dat ze overdreven hun best hebben gedaan aan het uiterlijk (7 lagen plamuur, verschrikkelijk veel gel etc) er heel vaak minder goed uit vind zien dan degenen die er wat minder onder zitten. |
Citaat:
dan kan je altijd nog tegen haar wil handelen, dat is gratis :D |
vroeger op forum
vroeger in hele wereld vroeger voor de oorlog vroeger is gister wees wat duidelijker |
als ik 'ns foto's bekijk van een hele zooi jaar geleden dan vindi k die mensen daarop wel lelijker dan dat ze nu zijn, maar als je m'n pa en ma nu moet geloven vonden zij dat de mensen in hun tijd veel knapper dan nu zijn. maar ik denk dat dat altidj wel ongeveer het zelfde blijft, maar nu zijn de mensen meer op het uiterlijk gericht
|
Mjah, kheb toch nog maar erg weinig "lelijke" mensen in mijn leven gezien ... op 1 of andere manier zie ik in ieder mens wel wat moois :o en dan lul ik nieteens :o
|
Citaat:
je lult wel:D (probeer over mij maar iets moois te bedenken, duurt je wel een tijdje :p) Ik vind trouwens dat dit een dom argument is, je hebt niet echt bewijs, smaken verschillen. |
het ligt eraan wat je onder lelijk verstaat, iedereen heeft zn eigen smaak en wat de één dus ongelooflijk mooi kan vinden vindt de ander lelijk.
[ontopic]ik heb niet echt veel lelijke mensen gezien in mn leven[/ontopic] |
Wat is er mis met lelijke mensen?
:rolleyes: wat een onzinnige discussie sorry :o |
Citaat:
Onzinnig? Wie weet? |
mjah.. kzou t nie wete...
"vroeger" zal vast wel voor mijn tijd zijn :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, dr zijn idd nie echt heel veel knappe mensen, maar ik vind dat er genoeg mooie mense zijn :)
|
Vroeger en dan spreek ik over het begin van de mensheid toen waren ze pas lelijk, heel dat inteeld gebeuren :p
|
Tegenwoordig wordt daar meer op gelet?:rolleyes: ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |