![]() |
Welke beloftes maak jij...
aan jezelf, maar kom je niet na?
Kheb mezelf belooft weer wat meer basic te eten (minder conserveringsmiddelen, kleurstoffen, smaakstoffen, al die tering troep..), maar het komt er niet echt van :( |
2 weken van tevoren leren voor de examens
...en nu weet ik dat het op die laatste nachtelijke uurtjes aankomt :) dat zou wel recht evenredig zijn met de rest van mijn schoolcarriere dus... |
veel leren.....
|
ohja, en een belofte die ik WEL ben nagekomen: stoppen met roken :)
|
Citaat:
|
Op tijd beginnen met leren
stoppen met roken me concentreren op mn studie minder snoepen |
Citaat:
|
eens vroeg naar bed gaan als ik alleen ben :)
|
Citaat:
Enneuh Tofke--> zet tijdklok op je pc.. Scheelt een hoop ;) |
- Iets meer doen voor school. (Ben gewoon gestopt. :|)
- 'Lief' zijn tegen bepaalde mensen.. Blegh. |
Citaat:
gelukkig is het wel zo dat ik alleen tegenover mezelf beloftes soms niet nakom, tegenover anderen vind ik dat je zoiets niet kunt maken |
leren?, leren is dom :)
|
zet elke maand 250 euro apart
zie je vriendin vaak genoeg |
Teveel.. :(
|
meer aan school doen / iets aan school doen
minder snoep en vet eten :o |
ik heb net belooft aan mezelf dat ik nog een oefening ging maken voor het eten (en aan een vriend ook trouwens) en toen kwam ik weer trug op mn kot en deed ik uit automatisme de puter aan :rolleyes:
|
Mijn best doen voor school dus .. maar met 7uur per week .. weg motivatie!!
|
Ik heb mezelf beloofd minder te snoepen. Lukt niet.
Ik heb mezelf beloofd liever voor Sander te zijn. Lukt niet. Ik heb mezelf beloofd meer aan school te doen. Lukt niet. :( :confused: :mad: |
Ik zal minder / niet roken
Ik zal stoppen met nagelbijten Ik zal elke ochtend eerder opstaan Ik zal elke ochtend goed eten (ik krijg s'ochtends namelijk nooit iets door m'n keel) Ik zal meer aan m'n huiswerk doen |
ik heb mezelf belooft dat euhm euhm
niets eigenlijk |
meer voor school doen.
maar ik kom er niet aan toe |
Heel veel meer doen voor school
|
Ik geloof dat school weer een geweldige bron van motivatie is enzo :) :)
|
leren, afvallen, meer sporten, minder internetten
maar ja beloftes kun je beter niet maken, want je houdt je er toch niet aan :o |
meer leren, mn kamers vaker opruimen vroeger naar bed
|
huiswerk maken, aardig zijn tegen iedereen om mij heen, meer 'snachts slapen en minder overdag dus...
|
veel leren komt ook bij mij aan...
|
meer voor school doen
minder internetten als ik meer voor school doe, kan ik minder internetten en als ik minder ga internetten heb ik meer tijd om wat voor school te doen |
Elke ochtend minstens 10 keer opdrukken, + een rondje rennen door de wijk
Komt het ervan? Neu. Stoppen met roken. Komt het ervan? Mwa.. Ik kan niet anders, als m'n geld OP is. Werk zoeken. Komt hNEE. |
elke week neem ik me voor om weer eens gebruik te maken van me sportschool abonnement maar het komt er niet van :( gelukkig heeft me vriend aangeboden mee te gaan sporten zodat ik geen slappe smoesjes meer kan maken en wel moet gaan (anders krijg ik t van hem zekers te horen!)
verder om gezonder te eten maar ja lukt ook niet echt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |