![]() |
Ikzelf: [list=1][*]Telefoonnummers[*]Emailadressen[*]Bestellingen[*]Teksten als de muziek te hard staat[*]Tekeningen[*]Boodschappenlijstjes[*]Friettentbestellingen[/list=1]
Miro (de FB) http://members.chello.nl/~m.vanwordragen/viltje.jpg Ik weet ook niet wat ik me erbij voor moet stellen en of t voor mij was bedoelt... haso..weer aanpassen :p |
Ik schrijf altijd de namen van liedjes op die ik hoor in cafés :P
En email adressen van meisjes ;) Voor wie het viltje bedoeld was weet ik ook niet.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
muzieknummers die ik thuis wil gaan downloaden ;)
|
Niks
|
mijn telefoonnummer voor alle vrouwen om me heen (y):p
|
plattegrondjes van locaties die ik niet kan omschrijven
|
Ik ga er op tekenen :)
|
songteksten meestal, of vage dingen... ligt eraan in wat voorn bui ik ben
|
ik verscheur ze :o
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, voor wie t bierviltje bedoeld was......... Mogen jullie samen uitvechten, of niet (trio :D) [edit] wat een handschrift had ik die avond :eek: [/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nix, ik verscheur ze alleen :)
|
Citaat:
|
ik verscheur ze
|
Nixxx...
|
Citaat:
|
Hmm... niks? :D
Ik doe er wel altijd een spelletje mee: leg het viltje op de rand van de bar/ tafel en tik hem met je hand omhoog zodat ie 1 keer omdraait en probeer hem met 1 hand te pakken in 1 keer. (© AlmereGirl :p) |
euh - telefoonnummer
- openingszinnen ivm met wedstrijd/weddenschap met barman - bestellingen - de inhoud van mixjes (heb zon goed geheugen) |
Euhm, ik schrijf amper op bierviltjes, maar als ik er een enkele keer op schrijf zijn het meestal:
Emailadressen Telefoonnummers Spelletjes En ik speel weleens spelletjes met bierviltjes: - Hoeveel opgestapelde bierviltjes kan je in je mond steken? - Leg het viltje op de rand van de bar/ tafel en tik hem met je hand omhoog zodat ie 1 keer omdraait en probeer hem met 1 hand te pakken in 1 keer Euhm, dat was het wel :o |
Als de achterkant leeg is heb ik meestal de vervelende neiging om proberen de voorkant na te tekenen... anders doe ik meestal wel stomme verhaaltjes of emailadressen van onbekende... :o
|
Citaat:
|
Offe twee bierviltjes allebei tot de helft scheuren en dan in elkaar steken.. Dat rolt :/
|
|
hmmm, helemaal nix eigenlijk ...
Tis ook niet dat ik zoizo iets heb om op te schrijven :p laat staan dat ik een pen mee neem! |
Citaat:
|
Citaat:
maarja, ook nooit nodig gehad zegmaar |
Citaat:
(wat je al niet kan mislopen door het ontbreken van een klotepen :/) |
Citaat:
|
Ik gebruik ze om mijn glas op te zetten... verder niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zetter alleen maar tekeninkjes op...
|
Liedjes vanuit cafe's, Leuke kleding ideetjes, of ik ga erop tekenen als ik niets te doen heb.
|
Citaat:
|
gedichten :confused:
soms krijg ik spontaan inspiratie voor gedichten als ik in een kroeg zit (misschien doordat ik aangeschoten ben ofzo:D) en ben ik de hele tijd bezig met gedichten verdelen tussen bierviltjes |
Telefoonnummers, bestellingen in het restaurant waar ik werk, en verder gebruik ik bierviltjes waar ze voor bedoeld zijn.
|
Wat schreef ik er ook alweer op?? :o:o
|
ik schrijf er niet op, ik gooi er alleen maar mee :D :rolleyes:
|
Namen van bandjes/albums als ik met vrienden over muziek zit te kletsen :)
|
Citaat:
Verder schrijf ik bijna nooit op bierviltjes, ik heb er een keer een mobiel nummer van iemand anders opgeschreven voor de grap met z'n leeftijd enzo. |
Ik heb wel 1 speciaal bierviltje waar iets op geschreven staat, maar dat is verre van de vulgaire troep hierboven :D
|
vanalles :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |