![]() |
Bij deze wil ik jullie mededelen dat...
.. ik een vraag wil stellen.. :D
Wie zou je op dit moment willen zoenen? Ik Finette uit Rozengeur en Wodka Lime.. Damn lijkt echt te veel op de vrouw waar ik later mee ga trouwen en kinderen ga krijgen enzo.. :D |
Iemand die al een vriend heeft :(
|
Citaat:
Ik ehmz.. Hmja, jij weet het wel.. *grr* iemand die ik TE lang leuk heb gevonden, waar ik al helemaal ontzettend overheen was, maar toch ook niet helemaal.. :S Nouja, die persoon dus, of Joost. :D |
yvet.. :)
|
Citaat:
Dan wil ik ook nog een bepaald persoon zoenen.... waar ik stiekem toch verliefd op ben terwijl ik tegen iedereen zeg van niet. En waar ik veels te veel mee omga, en die mij de indruk geeft dat ze me leuk vind, terwijl dat niet zo is :confused: Jaja lekker duidelijk he.. ;) Nouja waarom pak jij DA eigenlijk niet? |
:D Ik wil euhmmmm ja, ff denken hoor....Ik wil wel een bepaalde jongen zoenen maar die is zeg maar bezet....dus doe maar niet :p En verder zou ik het echt niet weten.
|
Iemand die nu heel hard voor haar frans tentamen aan het leren is :D
|
Citaat:
please.. :D |
Janine..
|
Nu, op dit moment, rosi :p
|
Op dit moment..
Poeh hee... eigenlijk niemand... of jawel maar dat is dromen... |
Ik heb echt zoenzin nou, maar ja, je kunt niet met jezelf zoenen. Kheb zin om te zoenen met rb 338
|
Pinkish Dress :p :o
ow, en gewoon een lieftallige kuz op mond of wang: Miss Kazzz, Heavinly, Adrianne Chai (enschede), Linn Koeman (hoorn) en ofcourse mn moeder :rolleyes: |
Karin!!
Niet omdat ze zo leuk is maar omdat ze zoooooo gigantisch knap is. Neej het meisje dat egt leuk is daar w8 ik nog maar ff mee. |
Citaat:
|
|
Een hele goede vriend van me (gaat ooit nog gebeuren haha)
En een heeele leuke collega :) |
me vriendje
|
Citaat:
En ik 'pak' DA niet, omdat'ie het nog STEEDS NIET heeft uitgemaakt, blijkbaar.. En ik heb geen zin om er telkens voor te zorgen dat hij vreemdgaat. En hij is gewoon een HUFTER omdat ik 'm vanmiddag sprak, en hij weer begon met z'n flauwe excuses.. Ik ben 'm zat, ik ben 'm zat.. AARGH. |
Citaat:
|
uhm
een leuk,lief meisje? :confused: |
Euhm, m'n vriend ?
|
Rene
Peck on the cheek + hug: Gosse en Eric |
Mijn vriend..:(
|
Sander, mijn vriend! Over 3 uurtjes kan het eindelijk weer! *verlangt*
En verder zou ik Marco wel ff een dikke kus willen geven. Maar dat kan pas over 3 maanden... Ow en ik ga mijn moeder zo een kusje geven, want ze is nu ijsjes en negerzoenen voor me aan het kopen! :D (y) |
Citaat:
~geeft kuzje op mond~ :o |
me vriendjuh,
gaat over een x aantal uurtjes lekker ook nog wel gebeuren |
Wie?
Aargh, ik weet het niet:s...... |
Heath Ledger, en 2 mensen genaamd Joost, en 1 iemand genaamd Cornelis, en 1 iemand genaamd JOERI :o:(
|
Mijn manager :eek:
|
iemand die jullie lekker nie kenne :p pech... :D
|
fruitmand ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
haha, dankjewel:):):) |
Citaat:
Nee hoor, andere :D:):p |
Citaat:
|
Kirstin
|
hmmmje ne sais pas ... ik denk hmmmmm WINNIE THE POOH!!
ik ben helemaal gek van die malle oude beer :D :rolleyes: :confused::D :D :D |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Een heeele leuke collega..
|
Daphne :o
|
Theo van Gogh
|
zoenen? :o :o
euh me moeder maar ja ze wil nie :confused: :rolleyes: :p |
dat houd ik toch liever voor mezelf
|
:o
|
Citaat:
Ik kon ook geen andere foto's van der vinden.. |
Citaat:
|
kan niet kiezen :D
|
m'n vriendje... maar we hebben een beetje ruzie, geloof ik, dus zal ik nog moeten wachten... :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |