![]() |
Wat is de meest diepzinnige opmerking (quote)
die je zelf ooit bedacht hebt?
|
1e deel sig
|
ehhh
|
net nog, toen ik thuis kwam
M'n moeder roept van boven "Rob, ben jij het?" zeg ik "Nee, ik" :rolleyes::rolleyes: |
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me niet kan herinneren ooit een diepzinnige opmerking bedacht te hebben, en als dat wel 't geval is geweest, dan is 'ie zo standaard geweest dat ik hem me niet kan herinneren.
(hey, da's er al één op zich! Hij klinkt wat raar, omdat ik tussentijdse aanpassingen heb verricht...) |
Citaat:
|
fouten mag je maken,maar die blunders van jou slaan alles:mad:
ik had toen grote ruzie en iemand zei vannuh:ik mag toch wel een fout maken?? |
Het leven is gigantisch kut en heeft totaal geen zin.
|
biertje?
|
Ik zat met m'n zusje in het vliegtuig en ze morstte op haar trui. Toen zei ze; Gelukkig hebben we thuis een wasmachine!
Toen zei ik; En we hebben een droger. Okee, zoals ik hem nu vertel is er geen reet aan, maar als je erbij was had je ook helemaal krom gelegen :) |
t leven zuigt, en? dus?! dan?!!
|
Citaat:
|
nooit iets diepzinnigs verzonnen. Ik ben a. niet de persoon om daarover te oordelen en b. van mening dat diepgang nogal persoonsgebonden is... Om het maar subtiel te zeggen
|
"Ik leef."
Ofzo... |
Zie mijn sig
| | v |
*hopeloos op zoek naar een adres*
*hopeloos aan een buurtbewoner vragen waar ik me post in moet gooien* *mevrouw wijst me op een deur ONDER een betonnen trap* En ik zeg: "Wie gaat er dan ik godsnaam ook onder een trap wonen?" Vond ze zo leuk dat ze het meteen aan d'r buurvrouw vertelde dat een wanhopige postbode dat had gezegd :( |
Ga je mee verdwalen, ik weet de weg...
Als het je niet uitmaakt waar je bent, ben je ook nooit verdwaald Jezus was ook een buitenlander de berg woord stijler naarmate je dichterbij komt |
Mijn sig :D
|
Iets dieps?
euh..........:eek: nee sorry? |
Ik ben niet zo goed in het verzinnen van opmerkingen.
|
optimisme is niet wetenschappelijk te verantwoorden..
pessimisme wél |
oja .. khad er ook nog 2 op meetings ..
"..sex.." en "..Maar wij hebben drugs!.." |
Zoveel. Weetalnietmeer ;)
Deze heb ik niet zelf bedacht maar vind ik toepasselijk voor de huidige situatie: "Chaos, panic and disorder - my work here is done". |
Citaat:
|
i am what i will never be there in my head for you pain dont.
I give up. |
zo'n opmerking is in de regel pas leuk wanneer de preker niet door heeft dat het leuk is... klinkt vaag :D
:rolleyes: |
ik ben pot, maar ik val niet op vrouwen
:rolleyes: |
zelf bed8:
Begrip is een mooi begrip Verder maak ik standaard domme opmerkingen :) Ow ja en m'n sig, maar dies nie van mij. | | v |
Citaat:
ligt iedereen in een deuk en ik heb maar niet door waarom :) |
fris, dat lijkt me sterk
|
Citaat:
|
I'm going to die
I don't know when But I know I am |
"rustig ademhalen"
die is van mij...:rolleyes: |
" K heb aan de lopende band inslagen, k denk dattik maar is ga zitten"
:D :o |