![]() |
Fight Club
Heeeeel lang geleden toen ik FightClub voor het eerst zag begon ik me af te vragen met welk bekend persoon ik weleens zou vechten. Ik heb daar echt lang over in gezeten, maar vandaag was ik er uit. Jan-Peter Balkenende
Jahaa alleen al om het feit dat hij zo verschrikkelijk saai overkomt. Kbedoel als je zo'n hoofd, met zo'n kapsel en zo'n bril hebt moet je wel een goede vechter zijn. Zo eentje die, als ie over de zeik is, helemaal over de rooie gaat. Moet je wel eerst zijn moeder beledigen en op z'n bril gaan staan. Maar heb je em over die drempel, dan wordt het matten. Maar dan maakt ie ook meteen kebab van je. Nu is mijn vraag welke bekende Nederlander of welk beroemd persoon zou jij uit willen dagen en waarom? |
Hans dijkstal... in de hoop dat VVD uit de verkiezing blijft :o
|
Citaat:
Het gaat er niet om dat je die persoon uitgeschakeld wil zien, maar omdat je denkt dat ze op een bepaalde manier vechten of dat je je gaat voorstellen hoe ze zich afreageren. Dus het gaat om het gevecht zelf, niet om het doel. |
Die film is zo goed he!
Maar nu ff op het topic.... Ik wil wel ff tegen Hans Kazan.. Dat schiet me nu opeens te binnen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm!
Leuke topic :D kzou wel willen vechten met Richard Richard of Edward Hitler, van Bottom weetjewel, want als ze vechten doen ze het vet leuk, en ze zijn 10 minuten derna alweer helemaal goed! Dus! Jeeeh :D |
Zeer vette film idd (y)
Ik zou wel tegen Harry Potter willen vechten.. Ohw, die was al genoemd door de topicstarter :o Ehmm kweenie. Is er eigenlijk al een Kantine Knokploeg? :D |
moet je kunnen winnen?
|
first rule: you do not talk about fight club! :mad:
:p |
Bruce Lee...& Brandon Lee (en nog een paar van die sublieme martial art mannetjes, vrouwtjes mag natuurlijk ook)
Puur om te genieten van hun techniek |
met relnicht Albert van der Linden :D
kijken of ie een beetje kan vechten als een man |
Citaat:
|
Hier MOET ik even op reageren (zie avatar).
Ik zou wel willen vechten met Harry Potter. Lekker licht ventje, dat je op kan tillen en weg kan gooien. :) |
Tegen zo 'n meisje van de tv, Yorin, zo'n belprogramma. Die doet altijd net alsof ze dood gaat als er niemand belt. Maar dan wil ik wel alle vechttechnieken hebben die er bestaan enzo.
|
niemand, ik ben niet zo geweldadig
:rolleyes: |
al die agressie....leren we dan niets...:(
|
Citaat:
|
Ik zou wel een poging willen wagen tegen één of andere 'rauwe' rocker, eens kijken of hij vecht als dat hij zingt.... ;)
|
Ik zou wel met ...(na lang denken)... Kim Lian van Puzzeltijd willen vechten. Ik wil die debiele huppelkut wel ff verbouwen.
:mad: Wat een agressie! :D Ow en ik wil de kutkop van John Dixon in As The World Turns ook kapot slaan, ik haat hem! :p Zo... :) |
Citaat:
|
met George W. Bush :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Piet Paulusma...
Omdat hij irritant is. En ik ook. |
met Bin Laden :D
lekker aan z'n baard en tapijt trekken :p |
Citaat:
|
dat mens van de zwakste schakel (ben ff haar naam kwijt)
|
ken nog wel wat artsen die billenkoek verdienen... don't mess up guys...
|
Citaat:
Ik zou Henny Huisman wel 'ns flink over de rooie zien gaan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |