![]() |
Wat is het mooist?
zie topictitel...
|
<---- :p :D
|
Mjin vriendinnetje :o ;) :p
|
de pure emotie die de dood veroorzaakt..
wel bizar |
*denkt diep na*
alles! :eek: :confused: (zei ik dat?) |
Liefde is het mooiste :confused:
Zwart is het mooiste :confused: Mijn vriendin is het mooiste forum van scholieren.com is het mooiste :confused: waarin wil je weten wat het mooist is? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is niet het mooist om te weten.. |
nee, het mooist om te weten is om te weten dat degene die jij het mooist vind jou ook het mooist vind..........
|
Citaat:
|
Citaat:
Das dus t mooist wat er is... |
ik weet dat nog niet.....:( :rolleyes: ;)
|
Citaat:
Das niet zo mooi (n) |
vrouwen
|
Citaat:
|
het geluid van hamer op steen onder de zomerhemel ;)
zalig |
het zien van de regenboog,
het op komen van de zon het geluid van de natuur... de ogen van mijn vriendin mijn vriendin gewoon eigenlijk helemaal |
hmmz...
kweenie :confused: heel veel dingen eigenlijk. Maar om nou 1 ding op te noemen.. ?? sjah.. |
Mijn tweede grootste teen (rechts )is het mooi van alle tien
|
De geur van asfalt in Frankrijk als het net walgelijk hard geonweerd heeft.
|
Citaat:
|
deze topic lijkt mooi te passen op onzin :p
|
het zien van de regenboog,
het op komen van de zon het geluid van de natuur... de ogen van mijn vriendin mijn vriendin gewoon eigenlijk helemaal |
Toch wel frambozenpudding...
|
Het gefluit van vogeltjes.
Jonge gele eendjes in de vijver. Het ondergaan en opkomen van de zon. De sterren. Volle maan. Echte vriendschap. Italië. De geur van het bos. Maar het allermooiste is de liefde tussen mijn vriend en mij! :) |
wat is iedereen hiet poetisch :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik:D
|
een achteruitkijkspiegel. echt prachtig.
|
het intense gevoel van geluk wat wordt veroorzaakt doorverliefdheid
|
verliefdheid, vooral als het wederzijds is :)
|
je gelukkig voelen, geen klotezooi meer (sorry hoor..), dat zou mooi zijn :)
|
liefde, maar das ook meteen het lelijkste
|
mijn PowerPoint presentatie
|
26, zon op je bol, lekker drankje, vriendje, je goed voelen..Wauwie :)
|
Citaat:
|
Een pasgeboren mens.
|
Citaat:
|
perfectie.
|
gezond zijn.
|
Citaat:
perfectie is iets engs, wat te doen BIJ perfectie? Je geniet een moment, misschien iets langer; en daarna.. leegte is dat zo mooi? |
Citaat:
Ik vind mezelf perfect en toch verander ik voortdurend en heb heel veel plezier met mezelf. Hetzelfde geldt voor anderen, de wereld en ALLES. Het is allemaal perfect en dat blijft het ook hoewel het voortdurend in verandering is. Het is zoals het is en juist in wat jij imperfectie zou noemen ligt de perfectie, want hoe zou je die anders moeten herkennen en ervan genieten? |
Citaat:
Het is een waanbeeld in je hoofd die zegt dat alles perfect is. Het is een mooie gedachte, maar mijn inziens totaal niet reëel. Dus als iets mooier wordt dan het nu is stijgt het boven perfectie uit? Perfectie kan je voelen, zoals ik al aangaf; een moment, misschien meer; maar dat gevoel is niet blijvend zoals jij het aangeeft. Al is het maar 1 sec. dat je anders denkt |
bloed:p (sanguis)
|
Citaat:
Citaat:
|
peer chocolade ijs + koud bier
cocktails in een hangmat aan 't strand muziek |
iron maiden :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ac/dc en Iron maiden zijn btw ook goed hoor ;) *heeft deze keer het Best of the beast shirt aan* :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |