![]() |
menno buch :
menno buch heb een nieuw idee :
sex tijdens t voetbal ... waarschijnlijk krijgt hij een skybox bij vitesse en gaan ze tijdens de wedstrijd neuken .... mijn mening is : vooral doen wat je niet laten kan mij maakt t niet uit wel heel origineel !!! want het lijkt wel geinig om tijdens het klaarkomen t publiek te horen juichen of dat ze roepen hattrick hij scoord weet ik veel laat je fantasie erop los !!! jullie meningen graag : |
Citaat:
|
Ik heb maar één woord voor die man: ranzig.
|
gehehe ik vind eht wel geinig eigenlijk.. :D
|
Ik kan er geen touw aan vastknopen...
|
hahhahaha ik lach me echt kapot hier achter de pc hahahaha
verdomme hahahahaa hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
hja... kijk als menno buch zijnde lijkt het me wel wat..
maar als ik naar die wedstrijd zou gaan kijken als supporter dan zou ik wel zoiets hebben van: goh oh dus daarbinnen zitten ze nou lekker effe te knallen ofzo.. En als voetballer zijnde!! Ik zou het echt een belediging vinden denk ik, als ze tijdens mijn wedstrijd daar zo aan het rampetampen waren ipv van de wedstrijd zelf te genieten. |
met 1 woord: De Kantine
is niet echt sex. topic.. |
Citaat:
|
ik vind het echt een a-opwindende gedachte en toen ik deze topic las moest ik nieteens lachen...een beetje het neutrale gevoel...
beetje onzin allemaal:) maar goed leven en laten leven:) |
gaat naar de kantine
|
Citaat:
|
Ik keek al geen voetbal..
|
is weer eens iets anders dan een pilsje en chips bij het voetbal...:D
|
Dit was een tijdje geleden al in het nieuws. Toen werd gezegd dat hij geen skybox zou krijgen. Vitesse + gemeente Arnhem wou het niet.
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |