Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Vul dit verhaal aan... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428462)

PC_Freak 16-05-2002 17:46

Vul dit verhaal aan...

Vul dit verhaal aan:

Op een dag kwam Bill Gates naar Nederland...

(Origineel idee door de forumgebruikers van games.telenet.be) :D

beuk 16-05-2002 17:51

..maar niet heus.

Slither 16-05-2002 17:51

Citaat:

beuk schreef:
..maar niet heus.
:D

FlyingPinguin 16-05-2002 17:57

ok, mooi, verhaaltje uit. hoppa.

Slither 16-05-2002 18:09

Citaat:

FlyingPinguin schreef:
ok, mooi, verhaaltje uit. hoppa.
Tijd voor de volgende :D;)

Op een dag kwam Bill Gates écht naar Nederland...

PC_Freak 16-05-2002 18:24

Dan terug herbeginnen, en deze keer véél langer:

Vul dit verhaal aan:

Paperz 16-05-2002 18:25

Citaat:

PC_Freak schreef:
Dan terug herbeginnen, en deze keer véél langer:

Vul dit verhaal aan:

toen kreeg ie een taart in z'n gezicht... :rolleyes:

PC_Freak 16-05-2002 18:26

Citaat:

Slither schreef:

Tijd voor de volgende :D;)

Op een dag kwam Bill Gates écht naar Nederland...

Excuseer, ik had uw post niet gezien... ;)

beuk 16-05-2002 18:26

Citaat:

Paperz schreef:

toen kreeg ie een taart in z'n gezicht... :rolleyes:

:D:D

REIE 16-05-2002 18:31

Citaat:

PC_Freak schreef:
Vul dit verhaal aan:

(Origineel idee door de forumgebruikers van games.telenet.be) :D

... en maakte gebruik van ons getolereerd erfgoed. Sinds die werd Bill gezien als de oppernerd. Hij leefde nog lang en gelukkig in zijn gigantisch huis met zijn vrouw (met wie hij vroeger films keek, en er per telefoon over ging praten, want elk ging naar een andere bioskoop! romantisch... ) en....

(Verhaal afmaken graag)

REIE

Luca 17-05-2002 15:05

Op een dag liep Bill met zijn hondje Willem aan een touwtje door het Park in Amsterdam. Daar zag hij een zooitje punkers zitten en Bill dacht dat zij hem wel even de weg konden wijzen naar de dichtsbijzijnde Bijenkorf. De punkers Lagen krom van het lachen want ondertussen dat Bill in gesprek was met de punkers was Willem al tegen zijn broek aan het plassen. Bill zag het en racete naar huis. Waar hij zijn lieve vrouw zag sexen met de tuinman. Bill werd razend en toen.....................

Slither 17-05-2002 15:32

Citaat:

Luca schreef:
Op een dag liep Bill met zijn hondje Willem aan een touwtje door het Park in Amsterdam. Daar zag hij een zooitje punkers zitten en Bill dacht dat zij hem wel even de weg konden wijzen naar de dichtsbijzijnde Bijenkorf. De punkers Lagen krom van het lachen want ondertussen dat Bill in gesprek was met de punkers was Willem al tegen zijn broek aan het plassen. Bill zag het en racete naar huis. Waar hij zijn lieve vrouw zag sexen met de tuinman. Bill werd razend en toen.....................
...ging 'ie weer naar huis, waar hij...

Xia 17-05-2002 15:46

Citaat:

Slither schreef:

...ging 'ie weer naar huis, waar hij...

zag dat alles goed was. Hij sloot zijn ogen en stierf een vredige dood. Eind

:rolleyes:

Mikey Thriller 17-05-2002 16:16

Citaat:

Myself! schreef:

zag dat alles goed was. Hij sloot zijn ogen en stierf een vredige dood. Eind

maar hij reincarneerde in een goedkope b-merk cola fles

prulleke 17-05-2002 17:28

de cola die in hem zat werd snel genuttigd. De koper/drinker plukte een bloemetje en vulde de fles met water en stak het bloemetje erin. Ging op weg naar de vrouw van bill en gaf haar uit condoleances de fles met het bloemetje. De vrouw zette de fles op haar nachtkastje en bill moest iedere avond aanschouwen hoe zijn vrouw met haar minnaar tekeer ging in het bed waar hij eens in gelegen had.......

Mikey Thriller 17-05-2002 17:33

Citaat:

prulleke schreef:
de cola die in hem zat werd snel genuttigd. De koper/drinker plukte een bloemetje en vulde de fles met water en stak het bloemetje erin. Ging op weg naar de vrouw van bill en gaf haar uit condoleances de fles met het bloemetje. De vrouw zette de fles op haar nachtkastje en bill moest iedere avond aanschouwen hoe zijn vrouw met haar minnaar tekeer ging in het bed waar hij eens in gelegen had.......
tot in de eeuwigheid

nou ja in ieder geval tot die vrouw dood ging

Luca 17-05-2002 17:44

Citaat:

Osiris schreef:

tot in de eeuwigheid

nou ja in ieder geval tot die vrouw dood ging

Maar de vrouw ging niet dood en had haar eeuwige leven te danken aan de lessen yoga.

Ze ging in een hutje op de hei wonen met haar minaar waar ze geitschapen fokte. Opeens barstte er een hard onweer los.....

The Wanderer 17-05-2002 18:33

..en een bliksemschicht raakte de fles omdat de dop van die fles gedeeltelijk van aluminium was. De fles viel om en liep leeg, waardoor het vloeibare lichaam van Bill tussen de gaten in de vloer richting de riool stroomde....

heldin 17-05-2002 18:37

:eek: dramatisch verhaal :D

Jules 17-05-2002 21:41

Citaat:

The Wanderer schreef:
..en een bliksemschicht raakte de fles omdat de dop van die fles gedeeltelijk van aluminium was. De fles viel om en liep leeg, waardoor het vloeibare lichaam van Bill tussen de gaten in de vloer richting de riool stroomde....
..waar een magische, buitenaardse steen lag die Bill weer tot een normaal mens veranderde. Echter hij mocht leven in een lichaam naar keuze. Dus, Bill liep voortaan rond als ..

Luca 17-05-2002 21:44

Citaat:

Sooz schreef:

..waar een magische, buitenaardse steen lag die Bill weer tot een normaal mens veranderde. Echter hij mocht leven in een lichaam naar keuze. Dus, Bill liep voortaan rond als ..

een kip met 1 poot waarvan de ander was weggeraakt door dat hij direct na zijn verandering in een put viel en daar werd zijn poot afgehapt door een hobbit. Bill strompelde terug naar de straat en daarzag hij een heel mooie andere vogel. een eend. Bill liep naar haar toe en zei:'..........

Jules 17-05-2002 21:49

Citaat:

Luca schreef:

een kip met 1 poot waarvan de ander was weggeraakt door dat hij direct na zijn verandering in een put viel en daar werd zijn poot afgehapt door een hobbit. Bill strompelde terug naar de straat en daarzag hij een heel mooie andere vogel. een eend. Bill liep naar haar toe en zei:'..........

'tok'

*Miss-Teeq 17-05-2002 22:36

Citaat:

Sooz schreef:

'tok'

ik ben een kip met 1 poot dat in het vorig leven een computer genie was met een lelijk kapsel

Jules 18-05-2002 09:00

Citaat:

*Miss-Teeq schreef:

ik ben een kip met 1 poot dat in het vorig leven een computer genie was met een lelijk kapsel

, en ik wil nietmeer leven. De vorige keer dat ik doodging veranderde ik in een colafles, van een goedkoop B merk nog wel, en toen ik tóen dacht dat het afgelopen was, dacht ik dat ik het gelukkigst zou zijn als 1 potige kip. Nou niet dus. En tot overmaat van ramp schrijven een paar forummers zonder leven een dom verhaal over mij. Ik wil dood!!

italianboy 19-05-2002 11:27

wat een verschrikkelijke zin om een verhaal mee te beginnen.

Het doet me denken aan een cactus in het weiland

please; reageer niet op deze post, het was een hint

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.