![]() |
Ziet jullie avond er bijna altijd hetzelfde uit?
zit er een vast schema in???
thuis-huiswerk-eten-sociale contacten-internet-tandenpoetsen-tv kijken-slapen :confused: ofzo?:D |
Doordeweeks vaak wel, ja
|
meestal ziet het er wel hetzelfde uit, maar kheb nu gevoetbald dus is het iets anders
|
eigenlijk wel ja, nouja in 't weekend is 't meestal wel anders maar doordeweeks wel, nouja wel 'ns een afwijking maar meestal is't gewono 'tzelfde
|
Neuh, dat verschilt. Soms ga ik ineens naar een vriendin of komt een vriendin hierheen of kom ik gewoon helemaal niet thuis. Dat verschilt echt per avond...
|
Meestal zien ze er wel hetzelfde uit ja. Op enkele uitzonderingen na dan. Dit geld alleen voor doordeweeks. In het weekend is het altijd anders.
|
hmwah, valt mee, de ene keer tv, dan weer internet..
|
door de weeks wel, bahalve dan dat ik elke dag een andere sport doe.
|
Neej bij mij niet.. ene dag vrienden, andere dag inet en tv, andere dag zangles... jaja.. :) xxx Eve
|
nee, verschilt nogal.
|
nee; soms vrienden, soms sport, soms telefoon, televisie, soms slapen, soms lezen, soms een heerlijk gezelschapspel; noem maar op.
|
Bindende factor: bier
|
laatste 4 weken wel :S
|
Ja... Er zit een redelijk vast patroon in, niet zo zeer met de tijdstippen, maar wat ik allemaal doen. Maar hoevaak wordt daar van afgeweken. Op feestdagen, als ik naar feestje mag, als ik naar kameraad ga, ... maar op die uitzonderingen (al is dat vrij freqent vind ik) is dat vast patroon er niet.
|
Ja, thuiskomen, wat doen, eten, buffy kijken, huiswerk.
|
Nee.... eigenlijk niet, er komt altijd wel iets onverwachts ofzo, niet dat 't handig is want altijd als ik iets van mezelf MOET doen dan komt 't er niet van omdat ik het niet echt van tevoren kan plannen, snappie? :D
Myrthe |
Nejz, niet echt
maandag zwemmen, dinsdag soms redactie, woensdag niks/1 keer per maand oud papier ophalen, donderdag oefenen met de band, vrijdag redactie, zaterdag en zondag weet ik nooit van tevoren |
Door de weeks wel ja.
Kom thuis na school, tv kijken, forummen, eten, forummen, mijn vriend, tanden poetsen, naar bed! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |