![]() |
Waar gaan jullie heen op vakantie?
Wat gaan jullie daar doen?
Ik wilde eerst naar Tsjechie gaan, een parapentecursus afmaken zodat ik m'n brevet heb. Maar helaas organiseert die reisorganisatie diezelfde reis niet meer, dus ik moet nog iets anders verzinnen. Ik denk wel dat ik misschien weer naar Tjechie ga. Je kan je lekker veel doen voor weinig geld en het is best een leuk land om een beetje actieve dingen te doen. Heeft iemand misschien nog een plaatjse vrij, ga ik gezellig mee :D |
Ik ga met een stel vrienden naar Rhodos.
|
heeeeeee hoooooo'en in Lloret
|
ik ga na men examen 8 dagen met een vriendin en haar broer naar kreta
en dan daarna ga ik een maand naar brazilie met men broer :) |
Mijn werk.
|
Ik ga naar Porto Recanati, aan de oostkust van Italië...:)
|
nowhere
|
We moeten nog boeken..Weet nog niet waarheen..Moeten een beetje op de centjes letten he..In de meivakantie zijn we namelijk naar Tenerife geweest en dat was zeeeeeer prijzig..
|
nergens heen.
|
met pinksterweekend naar Luxemburg :)
en met de zomer ga ik naar Frankrijk. |
week naar londen en 11 dagen naar CampZone 2 (op het terrein naast SixFlags)
|
ik ga vanaf 28juni t/m 7juli samen met een vriendin camperen in Maastricht :cool::D(y)
|
Ik ga elk jaar wel ergens heen op vakantie om eens uit de 'sleur' te zijn. Dit jaar ga ik in juli naar Egypte voor 16 dagen, lijkt me een zeeer interessante reis!! En dan in augustus waarschijnlijk naar Frankrijk als ik geslaagd ben tenminste voor mijn eindexamens.
Maar wat zijn jullie eigenlijk met deze informatie? Lijkt me onnutig maar jah. |
Rome, Terschelling en waarschijnlijk Zweden!!, dat lijkt me supergaaf!
|
Nergens heen, omdat we gaan verhuizen en dat kan wel 'n in de vakantie gebeuren.
Maar ik wil wel op vakantie, en dan eens verder dan Luxemburg:mad: (ik ben nog nooit verder weg geweest) |
Dat weet ik nog niet dat weet ik pas op de dag dat ik wegga :D maar we gaan wel naar de zon, beetje uitgaan en er moet ook iets te beleven vallen.
|
AAAAAAAAAH! Ik wil ook op vakantie!!!!!! Heeft nou niemand een plaatsje vrij in 't koffer??? Ik pas er heus wel in hoor! Please?? :D
Myrthe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ik ga met een paar vriendinnen op vakantie naar Spanje (loret :) )
En een beetje aan het einde van mijn zomervakantie ga ik nog 2 weekjes met mijn ouders naar Italie... Nog even...*zucht* |
Naar dezelfde camping van vorig jaar: Frankrijk, de Ardeche, Ranc Davaine! :cool: Van 15 juli tot en met 1 augustus. Wel met ouders, maar ja tis laatste jaar en daarna in augustus ga ik een weekie Texel met een aantal vrienden nog doen :cool: en dit is trouwens het laatste jaar met ouders op vakantie. Een aantal andere vrienden hadden ook aan mij gevraagd om op vakantie te gaan, maar we hadden al geboekt en die camping was zow kewl en de vriend van mijn zussie gaat ook mee als het dan nog aan is dus zal het ook wel leuk worden. Nou vanaf volgend jaar ga ik wel ALLEEN met vrienden naar het buitenland, waar motten we nog uitzoeken.
|
Amerika.. New York - Varen over de Hudson Baai - en nog veel meer leuke dingen daar!!
|
Gaat er niemand meer naar Renesse of Blankenberge :confused: ??
Ga dit jaar weer naar Renesse :cool: |
Frankrijk, met mijn ouders :D
Ik ga er 3 weken heen en dan nog een weekje Parijs. Ik ga er waterskieen en duiken. En nog wel veel meer, geloof ik. |
Ik heb het dit jaar heel leuk geregeld... k zou van 8 juli tot 16 augustus werken, de ene week voor en de twee weken na die periode had ik vrij gehouden.. komt m'n teamleider ff vertellen dat ik gvd 19 autustus al op m'n stage adres moet verschijnen! met andere woorden, ik moet gewoon van 8 juli tot de herfstvakantie werken :mad::(
|
Vlieland
|
La France !
|
Zoutelande. Ik wil juist buitenland zien :(
|
weet ut nog niet...
|
Citaat:
tot ziens daar :) wanneer ga je? :P |
oje en Lowlands :)
|
Itaaaalië!!! :D Ik ga eerst lekker 2 weken (misschien 3) naar mijn vrienden en ex daar! En daarna 1 week naar het noorden van Italië en daar dan een beetje rondtrekken enzo. *heeft ziiiiiiin*
|
zuid frankrijk en italie
en lowlands natuurlijk :D |
met 6 vriendjes en vriendinnetjes hebben we villa in frankrijk gehuurd, dat dus
|
Citaat:
|
Ik ga met mijn ouders en broertje een maand naar Amerika. Daar gaan we een rondreis maken door 4 staten; Calafornie, utah, arizona en die laatste weet ik niet meer.
|
Citaat:
Lloret... 9 tot 25 augustus ga ik.... |
Als t goed is naar Toscane, het plaatsje Vada,
of toch maar het eiland Elba? Wie is hier al een keertje geweest?? |
iig een hike,
bestemming nog niet helemaal zeker |
Marmaris in Turkije.
Tenminste lekker weer, en hele aardige mensen. En de mogelijkheid om een strandvakantie te hebben en toch mooie dingen te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga naar Vlieland(werken), Frankrijk (met vriendinnen) en misschien nog even ergens in Nederland aan de kust. Verder ga ik naar de Sneekweek, Keiweek en word ik ontgroend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar zit je? |
zeeland ofzo weet nog niet
met vrienden denk dat we niet veel gaan doen behalve zuipen/smoken/slapen en in de zon liggen :) het echte leven dus ;) |
10 dagen naar Hongarije met Vinea
|
3 weken naar Zuid-Frankrijk (Drome)
|
Citaat:
Maar het was dus gaaf? Vertel :D |
Chicago.
|
Centerparks Kempervennen
|
Met m'n pa naar Parijs, en er was toch nog iets? Ow ja ik weet het weer. Jan gaat naar :
SRI LANKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voor 3 weken.:cool: :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |