![]() |
Woorden
Zijn er woorden die je verschrikkelijk vind? Dat je je er gewoon aan ergert als je ze hoort?
Vertel.. |
liegen:rolleyes:
|
je t'aime
hoe fijn het ook mag zijn als iemand het tegen me zegt, ik kan absoluut niet tegen dat zinnetje :mad: |
economie :o
|
'master', 'masterlijk', 'gangster', 'fawaka', 'loesoe', 'doekoe', en meer van dat soort woorden.
't Klinkt misschien stom, maar ik kan me er goed aan ergeren. |
Ligt er vaak aan wie ze gebruikt... van sommigen kan ik een bepaald woord goed hebben, maar anderen zou ik een tik verkopen als ze het zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
En het woord 'satanisme' |
Houdoe..
*ril* |
Citaat:
|
ranja, ipv limonade ofzo. vreeeeeselijk!
|
meid, papje, sapje, goedje...etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar euhh zullen we op msn verder sjetten? :) |
absoluut is een erg irri woord. Als iemand het woord 'beheerst' gebruikt ie het wel 5x in een zin *erger*
|
Master, chill, flex, roeleren, knake, toppie!
|
kjoet.....vooral als 18+-ers het zeggen
|
Citaat:
Ik ben zelf een taalpurist en ik kan me verschrikkelijk ergeren aan het fout gebruiken van onze taal. Met stip op één staat natuurlijk 'ik irriteer me ergens aan'. Dat is toch wel zo fout, maar ik heb het daar al vaker over gehad, dus daar ga ik hier verder niet op in. |
maar het meest erger ik me aan 'zeldzaam' ..vooral deze dagen..
:mad: |
laifert, hoizz en dr zulle vas nog wel meerdere zijn maar die weet k zo 123 niet op te dreune:o
|
Citaat:
|
'toppertje'........ ieuw.. en 'houdoe' en 'haje' en ik erger me er ook aan als iemand een verhaal verteld met allemaal dure woorden, terwijl dat helemaal niet nodig is :rolleyes:
|
flex
wreed bruut gaaf beeldig kanker (gebruikt als scheldwoord, vind ik echt niet leuk!) margreet ak en UH |
cool
:mad: |
whatever:mad:
Wordt ikzo pissig van als iemand niks weet te zeggen, zeggen ze 'whatever'... word ik echt ziek van! |
'Vet', ja dat woord vind ik echt verschrikkelijk..
en 'ik ben een atheïst' en het dan zo vaak en zoveel mogelijk herhalen. Ook niet helemaal waar ik het op heb. |
Citaat:
ik heb een hekel aan alle woorden die het Frans vormen :( |
Citaat:
|
Citaat:
me vader laatst.. "blablabla nou en dit was nou mijn fopje "argh ik had het niet meer :( bahbah |
Anders mensen op iets reageren door "Een beetje jammer!" te zeggen! Ieehh.. *kots* :rolleyes:
|
Citaat:
|
naar
puik |
"muilen" als synoniem voor tongzoenen
vinnek gewoon een walgelijke benaming :D |
saggo
|
Citaat:
|
doei doei :rolleyes:
whaaaaahhhh echt hatelijk:mad: :p |
demoniseren
|
Citaat:
|
OUWE, dope, skraal,
|
Citaat:
vinnik met Engels btw net andersom, als je iets uit het Engels letterlijk naar het Nederlands vertaalt kan dat ook heel dom overkomen "Neuk jou!!" "Hij schopt echt kont!!" :rolleyes: |
verkleikwoorden voor hele normale dingen, daar kan i me echt mateloos aan irriteren
|
Citaat:
Ik vind 't ook 'n beetje onzin als 'n wél-surinamer geen wóórd surinaams spreekt, maar wél aan iedereen meedeelt dat 'ie vrolijk 'loesoe' gaat... |
centjes & frietjes
en akelig in de zin van "je moet niet zo akelig doen" en inderdaad die "gangster"-taal |
al die zielige quasi-surinaamse woorden die dan worden gezegd door Nederlandse jongens/meisjes....echt heel sneu
|
Het woord 'tof' kan ik echt nie aanhoren, bah bah. Komt omda iemand die ik ken da eerst continu zei.
Of 'vrouwe' (en dan vooral ok de toon waarop). Iemand uit mijn klas zegt da steeds, Echt zwaar irri, een heel beledigend voor het hele vrouwelijke volk:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |