![]() |
welke eigenschap zou je willen "afleren"
nagelbijten :o
|
Nagelbijten.
|
te snel reageren als mensen me op zitten te fokken..
|
gebrek aan discipline.
|
Citaat:
|
eerst iets zeggen, en dan pas nadenken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
te snel gaan flippen
|
onaardig zijn
|
onzeker zijn over alles en bij bepaalde mensen moet ik niet meer iets zeggen voordat ik nagedacht heb
|
alles zeggen wat ik denk
|
soms vreselijk laks zijn
|
Citaat:
Citaat:
|
lipvelletjes trekken :S variant op nagelbijten, wat ik mezelf wèl heb afgeleerd :D *trots*
maar die velletjes.. en je krijgt er van die verrekte lelijke lippen van..maar het gaat ongemerkt, wanneer ik nerveus ben of wanneer ik me verveel :S |
Ik ben vrij ongeduldig..
:( |
Heej Conan, komt dat niet op hetzelfde neer? ;)
|
gebrek aan discipline
|
te snel op de kast
|
Ik ben te onzeker en te snel jaloers. Daar wil ik graag vanaf!
|
Laks zijn,
dingen uitstellen, treuzelen, gebrek aan discipline Waaaahhhhhhhh |
ongeduldig zijn en nagelbijten (ben ze nu weer aan't laten groeien, in een week zullen ze zeker weer helemaal afgekloven zijn:()
|
Pff, geweldig topic. (y) Onzeker zijn, ongeduldig zijn, inderdaad ook een gebrek aan discipline, te perfectionistisch.
|
nagelbijten
|
Ben heel erg gauw jaloers, da's misschien niet zo'n goeie eigenschap...
Ik merk van mezelf ook wel dat ik best wel eens onzeker ben, vooral in grote gezelschappen... daar zou ik ook liever vanaf zijn. Maar aan de andere kant, waarom zou je jezelf gaan veranderen? Alles bij elkaar maakt het je toch tot wie je bent? |
ongeduldigheid, jaloersheid, eigenwijsheid (als dat een slechte eigenschap is) ... ow, en overal aan moeten frunniken en pulken :p
|
hell, precies etzelfde als secreet zei.. alleen dan alleen met kuddes mensen die ik nie ken.. dan kan ik echt zo lullig uit de hoek komen en onwijs druk doen enzow, echt heel fout , naja dat dus
|
Weinig kunnen zeggen als ik bij mensen ben die ik niet goed ken.
|
jaloers zijn, gevoelens verwarren, huilen.
|
dat ik snel geobsedeert (??) wordt van euh .. sommige mensen .. en dat ik dan daarover alles doorlul aan iedereen die het horen wil. Echt..ik kan alleen geheimen bewaren als ze niet van mezelf zijn .. :(
|
ik heb een jerry springer tik
ik ben zo iemand die whatever en talk to the hand zegt en heel drrog naar je kan kijken door die dingen denken mensen vaak dat ik een arrogante kapsones trut ben |
chaotischheid
|
mn vergeetachtigheid
|
jaloersheid...
en toch nog een beetje onzekerheid nagelbijten de gexte :p |
neuspeuteren :o
en nagelbijten (gaat al beter dan eerst) gebrek aan discipline |
Ik heb nog wel eens een tik om jaloers te worden op mensen die ik helemaal niet ken, en *om* mensen die ik helemaal niet ken
jaloers worden dus :) |
Citaat:
|
ook nagelbijten
|
nee!! nagelbijten ist true ende heerscht... :p
|
'knakken' met me vingers... die gerichten moeten langer mee :p
|
Citaat:
|
mascara van m'n lippen afplukken=halve wimpers en geen mascara aan 't eind van de dag..
sjah. Ik doe t trouwens al eenst uk minder *jeeej* |
Citaat:
Myrthe |
veel spreken, maar nix zeggen
|
ochtendhumeur, chaotischheid, me arm open hale met me nagels:(
|
Citaat:
|
Citaat:
nouja..waar ik vanaf wil m'n ouders, die als een slechte eigenschap wordne beshcouwd door kortzichtge mensen die niet kunnen loskoppelen dat JIJ niet om je ouders gevraagd hebt en het daarom een immense onmacht veroorzaakt die je met de rug tegen de muur doet belanden. en verder...niets |
geen enkele?
Ik heb leren leven met mijn gebreken ofzo. |
Citaat:
|
Ik kan van het 1 op het andere moment van vrolijk naar klote voelen overstappen...enne ja dat lipvelletjes trekken ookwel, maar dat hebbik me zelf afgeleerd toen frank het nie meer lekker vond zoenen...:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |