![]() |
HOe is een avondje (tv kijken) bij jou georganiseerd?
IK heb net een filmpje uitgekozen, ga zo dekentjes in de sofa plaatsen en daar bovenop liggen :D dan een glaasje jus erbij en een koekjuh :o
En zo rond de tweede reclame huppel ik naar de wc :D "organiseren" jullie soms bepaalde dingen aan de start van je avond? Plan je al een hele boel dingen enzo?:p |
als ik wel eens een avondje film ga kijken met wat vriendinnen, dan zitten we op de bank of op kussens en dan hebben de drinken en chips enzow
dan gaan we film kijken en als er iemand naar de wc moet zetten we um op pauze en dan kijken we weer verder... ik organiseer eigenlijk nix hoor en dit is een lekker interessant verhaal... :rolleyes: |
Soms wel ja. Zoals jij zegt. Alles klaarzetten enz.
|
Nee, al ga ik een avondje tv kijken pak ik alleen wat te drinken. Lekker simpel :)
|
Tja, waarom zou je een avondje organiseren?
Ik klooi altijd maar wat aan... Het wordt op een of andere manier ook nooit wat... Tja hoe zou dat nou komen...................... |
Soms. Meestal niet btw.
|
ik kijk in de tvkrant of dr een film komt .. als het een film is die leuk is om met ouders te gaan kijken, ga ik hem beneden met mijn ouders kijken .. en anders alleen, op mn kamer ..
ik ga met een vriendin nog een filmmarathon houden .. en we hebben een keer een kleine kevin bacon avond gehad (jaja, ik weet wel dat iedereen -behalve wij dus- van hem walgen. boeien) .. dusz .. wel leuk! lekker interessant volgens mij voor jullie :D |
mja drank,chips,wietjes enzo halen verder niet veel.. ik ruim altijd mijn kamer een beetje op anders is het ook zo lullig :o
|
Zoiets organiseer je toch niet?
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
ik plan niks. Of ja, zorg dat er een videoband, drinken en chips is. Die ships gooi ik een een bak en drinken mag iedereen zelf pakken. mja als je dat organiseren noemt....
|
Ik nodig vrieninnen uit en gaan een video huren. Daan gaan we op de bank liggen of zitten, chips erbij, drinken erbij..
In mijn eentje pak ik een fleece-deken, die leg ik over me heen, ga ik op de bank liggen met koekjes en drinken |
meestal pak ik een biertje en chips, ga ik in de bank zitten/op bed liggen en zet ik de tv aan.. als het een film is op tv heb ik tijdens de reclame tijd zat om drinken te halen en/of ff naar de wc te gaan, anders zet ik de film ff op pauze. simpel toch?
|
vanavond ist weer feest:p *jeuj* voorbereiding.. nou beetje opruimen.. vreten en drank regelen en de waterpijpen schoonmaken :D (juh kunt niet je gasten een stinkende pijp geven das vies)
|
niet
|
drankje, chippie en na de films elkaar met lege gele kindersurpise eieren bekogelen should do the trick ;)
|
whoah. vanavond komen 2 vriendinnen van me lagns.. daarna gaan we uit.
Sjah het is zaterdag .. de voorraadkasten liggen vol. geen voorbereidingen duz. |
Dat plan ik eigenlijk nooit! Gewoon wat lekka's pakkuh en voor de tv kruipen :) ! Ik plan eigenlijk bijna nooit iets, en daardoor loopt wel's vaak iets in de soep :D
Myrthe |
euh ik organiseer nix...doe het al zo uit mezelf :p zet een tafeltje erbij, shippies, drinken of koekies of iets anders lekkers... thats all :) ow, en de afstandbediening bij de hand :D En als ik een video heb, zet ik ff de dolby surround aan voor het effect oew! :p
|
nouja....filmavondje? alsof ik niets beters te doen heb ;)
|
Avondje TV kijken bij mij = zappen en vervelen.
|
er is eten en drinken.... ?
|
Kheb geen avondje TV kijken :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |