Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Praten met het verkeerde venster (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428483)

rockyj 18-05-2002 01:54

Praten met het verkeerde venster

Dat kan opzich wel naar zijn, helemaal als je de verkeerde dingen zegt.
Gebeurt het je vaak dat je met bijv MSN in het verkeerde venster begint te typen?
Vertel meteen verhalen erover :D

Dutchian 18-05-2002 01:58

Gebeurt weleens ja, als je met een stuk of 7/8 mensen tegelijk chat. druk aan het typen, klik je soms weleens op de verkeerde box..oops :D
Maja, zo erg is dat nooit...alleen een keer perongeluk een mailtje van iemand naar m'n ex gestuurd (toen der tijd m'n vriendin) :o

Tofke_H 18-05-2002 02:16

op MSN is me dat wel eens overkomen... Bij ICQ had ik dat vaker... Als zo iemand online komt, dan komt die automatisch (bij mij zo ingesteld) van boven staan.. En door snel te zijn wel eens verkeerde tekst doorgestuurd :o

DJ Incompetent 18-05-2002 02:33

neuh, heb ik maar heel soms :o, maar zijn niet egt erge dingen dan...

]{ing 18-05-2002 07:48

ja heel soms, heb wel een keer dingen gezegd waar ik nu spijt van heb :p maar ja boeiend.. ik bedoel, foutje, kan gebeuren :)

Jules 18-05-2002 09:04

nee heb ik bijna nooit .. ik typ blind zegmaar, dus ik kijk altijd al naar het scherm als ik aan het typen ben dus zie ik het ook snel als ik tegen de verkeerde zit te lullen .. en naja, blijkbaar zit er iets in mijn onderbewustzijn dat me verteld wie in welk knipperend hokje zit!

Sooz is trots op haar handige hersentjes.....*hum*

]{ing 18-05-2002 09:06

Citaat:

Sooz schreef:
nee heb ik bijna nooit .. ik typ blind zegmaar, dus ik kijk altijd al naar het scherm als ik aan het typen ben dus zie ik het ook snel als ik tegen de verkeerde zit te lullen

same here :)

Jules 18-05-2002 09:19

Citaat:

]{ing schreef:

same here :)

heb jij ook weleens dat je dan je handen net 1 rijtje verkeerd hebt staan en dat je dan typt:

'jrr nrm kok rt ppl errtz@'

ipv

'hee ben jij er ook weer?!'

:D

feline 18-05-2002 10:37

Citaat:

Sooz schreef:

heb jij ook weleens dat je dan je handen net 1 rijtje verkeerd hebt staan en dat je dan typt:

ipv

*grinnik*

Ik heb t weleens dat ik echt bullshit loop te lullen. Tegen iemand van scholieren: "hey maar hoe laat spreken we dan af?" "???" "oh sorrie was voor een vriendin bedoeld", dat soort dingen dus...

Talon 18-05-2002 11:32

wat mij weleens overkomt is dat ik aan het chatten ben op msn, en dan icq open, dan komt er zo'n popup voor mijn password, en dan typ ik perongeluk mijn password in het msn chat venster :eek:

Boogie 18-05-2002 11:33

ik heb wel eens dat iemand anders het fout doet:
"oeps, dat moest helemaal niet in jouw venster"

Alet 18-05-2002 11:41

Ja, wel es gehad.
Met korte zinnetjes loop je dit risico snel.
Zeg je 'ja' tegen de verkeerde persoon :) 'Wat nou 'ja'?'

Shock 18-05-2002 12:25

Citaat:

Sooz schreef:
nee heb ik bijna nooit .. ik typ blind zegmaar, dus ik kijk altijd al naar het scherm als ik aan het typen ben dus zie ik het ook snel als ik tegen de verkeerde zit te lullen
doe ik ook :)

WolterB 18-05-2002 12:42

k heb r wel eens last van, maar meestal kom ik er optijd 8-er

MissKiss1985 18-05-2002 13:41

Daar heb ik ook weleens last van maar meestal kom ik er net op tijd achter en als het gebeurd zijn het nooit erge dingen dus

Methuselah 18-05-2002 13:52

bij icq vroeger inderdaad wel vaak, maar op msn nog niet, gelukkig :)

Monica 18-05-2002 14:41

Ik had het één keer, maar dat was niet echt lullig gelukkig. Methuus kon erom lachen ;)

]{ing 18-05-2002 14:44

Citaat:

Sooz schreef:

ipv

nee dat niet :D
nooit gehad
wel met smilies doe vaak dit :DF bijvoorbeeld
of ik tiep iets en dan staat er / ipv ?

Methuselah 18-05-2002 16:15

Citaat:

Monica schreef:
Ik had het één keer, maar dat was niet echt lullig gelukkig. Methuus kon erom lachen ;)
Ghehe, nu je't zegt, ik herinner me zo wel iets ja ;) :D

girlmetwijdebroeken 18-05-2002 16:21

jah.. vriend van me heeft dat nogal vaak

ik af en toe
gelukkig nog nooit gehad dat het iets negatiefs was over die persoon

Milk 18-05-2002 16:28

heel soms.

Vaak is het dan een vaag zinnetje en dan heeft de ander iets van "?!?!?!" en dan ben ik er al meteen achter. Een heel gesprek fout is me nog niet voorgekomen.

Piccola 18-05-2002 18:15

Is me een paar keer overkomen, gelukkig niet zo vaak. Maar dat is nog nooit op een ramp uitgelopen doordat ik iets heel fouts zei ofzo!

Monica 18-05-2002 18:22

Citaat:

Methuselah schreef:
Ghehe, nu je't zegt, ik herinner me zo wel iets ja ;) :D
och, je zat alleen maar in de weg.. :o ;)

Methuselah 18-05-2002 18:27

Citaat:

Monica schreef:

och, je zat alleen maar in de weg.. :o ;)

ben ik al afgevallen, zit ik nog in de weg... :(

Monica 18-05-2002 18:29

Citaat:

Methuselah schreef:
ben ik al afgevallen, zit ik nog in de weg... :(
goed, goed.. ons chatscherm zat in de weg.. Zo beter? :)

Methuselah 18-05-2002 18:30

Citaat:

Monica schreef:

goed, goed.. ons chatscherm zat in de weg.. Zo beter? :)

(y)

[SIZE=0.5]onzin?[/SIZE]

FlyingPinguin 18-05-2002 18:45

mja, ik ben wel eens heel actief een hoofdstuk scheikunde gaan maken omdat iemand tegen mij zij dat dat de volgende dag om een of andere vage reden gecontroleerd zou worden, en dat we moesten nakomen als we het niet af hadden.
na een poosje kwam ik erachter dat hij dacht datie tegen iemand uit z'n klas zat te lullen. tja, is wel vervelend soms.

Jules 18-05-2002 18:48

Citaat:

]{ing schreef:

nee dat niet :D
nooit gehad
wel met smilies doe vaak dit :DF bijvoorbeeld
of ik tiep iets en dan staat er / ipv ?

hehe jaa! idd! En ik heb ook vaak dat ik de d en de k omdraai..

"dut!"

Denise84 18-05-2002 18:56

ja, gebeurd weleens..

Mar ik heb ook welens gehad dat ik in een gesprek zat met 2 mensen, waarvan ik er 1 niet dacht te kennen (herkende het emailadres niet). Dus ik tegen de ander (die ik wel ken) vertellen dat een meisje uit minj hockeyteam had gebeld naar iemand die ik ook had gebeld, en dat we vonden dat hij (diegene die we gebeld hadden) toch wel een erg leuke naam had, een leuke stem blahblahblah. Bleek die jongen die we gebeld hadden dus diegene te zijn van wie ik het emailadres niet herkende in het gesprek :$ Nou, die vond het allemaal wel complimentjes en heef volgens mij stiekem heel hard zitten lachen :D

(ja, het is een beetje ingewikkeld beschreven ;) )

Snufje 18-05-2002 19:03

Ja, heb d'r welles hele erge ruzie door gekregen met m'n vriend:o

Luca 19-05-2002 12:20

Dat heb ik regelmatig ja. Maar ik weiger heel vaak dingen achteraf uit te leggen.

Siyabonga 19-05-2002 12:24

neej nog nooit gehad
heb niet genoeg vrienden om met 8 mensen tegelijk te praten...
:(

saffie 19-05-2002 12:32

hja... dan zit je net alle info die je ex tegen je zegt door te brieven aan een vriendin in een ander venster... plak je het ineens in zijn venster!! :eek: :o :(

Rabbi Daniel 19-05-2002 12:43

Citaat:

Sooz schreef:
nee heb ik bijna nooit .. ik typ blind zegmaar, dus ik kijk altijd al naar het scherm als ik aan het typen ben dus zie ik het ook snel als ik tegen de verkeerde zit te lullen .. en naja, blijkbaar zit er iets in mijn onderbewustzijn dat me verteld wie in welk knipperend hokje zit!

Sooz is trots op haar handige hersentjes.....*hum*

Same here.
Citaat:

Sooz schreef:

ipv

Jrlimmomh.
Herkenning. :p :o

hallo bernie! 19-05-2002 13:01

Ooit heeft iemand mij gevraagd hoe ik verliefd kon zijn op die-en-die (een jongen..). Stond wel ff te kijken van 'huh? wat circuleert er nu weer?'. Komt 20 minuten later: 'Oh sorry, was niet voor jou,' nadat ik iets van honderd keer 'huh?' had getypt. :D
Zelf heb ik daar niet zoveel last van, geloof ik.

UnUsual 21-05-2002 21:41

ik doe het vaak expres.. ff aandacht opeisen enzo
'Heej heb je dat meeltje nou al gestuurd?
Ow oops.. was niet voor jou! :( '

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.