![]() |
Wie heeft deze mail???
Ik zoek die mail waarbij je een stel vragen moet beantwoorden over diegene waarvan je de mail hebt gekregen en dan als je hem hebt beantwoord moet je hem weer terug sturen naar diegen...
Heeft iemand die mail?? |
Waar hebben wij mekaar voor het eerst ontmoet ?
Doe eens een gok naar mijn tweede voornaam ? Hoe lang kennen wij mekaar ook alweer ? Rook ik ? Ben ik gelovig ? Wat was je eerste indruk van mij ? Hoeveel kaarsjes staan er al op mijn taart ? En wanneer mag ik die ook alweer uitblazen ? Welke kleur heeft mijn haar ? En mijn oogjes ? Heb ik al kindervoetjes rondlopen ? Heb jij ooit kriebeltjes voor mij gehad ? Noem eens iets waar ik me graag mee bezig hou ? Weet je nog welke mijn eerste woorden tegen jou waren ? Welk soort muziek is het meeste terug te vinden in mijn cd collectie? Noem eens een van mijn beste eigenschappen ? Ben ik een verlegen type of eerder vrijpostig ? Hou ik me braaf aan de regels of ga ik er net dwars tegenin ? Sta ik op je lijstje van vrienden ? Heb je me ooit traantjes zien laten ? Welke herinnering doet je met plezier aan mij terugdenken ? Welke eigenschap van mij kan jou flink op de zenuwen werken ? Wat zou je zeker willen bijhebben als je met mij op een verlaten eiland terecht zou komen ? Is het deze mail misschien ? |
ja die mail maar der zijn toch nog meer vragen??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slotjuh:o
|
die hebk vandaag nog ingevuld !! :o
|
op onzin is't opgelost, der mag 'n slotje opkomen volgens mij :)
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |