![]() |
die V R E S E L I J K E nieuwe Marlboro pakjes
Ik erger me een ruk aan die klote pakjes met koeieletters die de helft van het pakje in beslag nemen met "roken is dodelijk". "roken onbevrucht de sperma", Stoppen met roken? bel 0900-blabla"
En het ergste is nog, het helpt toch geen fuck iedereen blijft toch roken. |
hmm... het gaat toch om de sigaret... wat boeit die verpakking dan... en ga anders iets anders roken...
|
verschrikkelijk :confused:
|
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben!
er komen binnenkort ook plaatjes maar jah ik rook oko gewoon door hoor |
Citaat:
En ik vind het inderdaad onzin, het lijkt erop dat mensen denken 'hoe groter we het erop zetten, hoe sneller het mensen aan zal trekken'. Voor de meeste is het alleen maar ergernis :) |
hebben jullie dat nog niet gezien, het is echt erg, en ik geloof dat het op alle pakjes komt, maar ik erger me nog meer aan de tekst zelf die er op staat.
|
|
Tsja. Kan je hier Marlboro tenminste niet aanklagen als je straks lonkanker hebt dat je "niet wist dat je ziek kon worden van sigaretten" .. daarvoor kan je dan wel altijd nog naar Amerika...
|
Citaat:
|
k vind het een beetje zeikerig, nou weet iedereen wel dat roken slecht voor je is, tis wel weer leuk geweest met dei antirook reclame zooi... gezeik altijd, dit is slecht, dat is dodelijk, daar krijg je ook een enge ziekte van...
als ik ziek wil worden, mag ik dat dan misschien zelf weten???? (btw, ik rook niet.) |
moet je maar niet roken.... heb je dit probleem ook niet
|
ik ben gestopt
applausje mag wel hoor ;) giften storten op giro 3421 |
net een rouwadvertentie: nu ben je dood aan het gaan...
|
je rookt toch geen boek ??
|
damn dan stop je ermee ofzo... net goed dat je je eraan ergert.
|
Ik zou in de eerste plaats al geen Marlboro gaan roken...
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |