![]() |
Rommelmarkten
Wat vinden jullie hiervan en wat voor spullen kopen jullie?
ik heb gisteren een scheerpslag van 6 meter gekocht voor in mn kamer |
vreselijk. allemaal rotzooi die je eigenlijk nergens voor nodig hebt, meestal nog stoffig ook... julg. neej, ik hou er niet van...
|
Af en toe is het wel leuk
|
rommelmarkten zijn hopeloos...
het enige wat je er vind is troep,troep en nog eens troep, waarom doen mensen het anders weg?? ennuuuh.... niet dat het een rommelmarkt is...maar ben wel benieuwd wat jullie van de zwarte markt in beverwijk vinden????? |
ik ga er nooit heen.
|
Ik vind het gezellig om er overheen te lopen.
|
Er hangt meestal wel een leuk sfeertje, maar om nu te zeggen dat ik er echt voor mn lol heen ga verder..
|
Citaat:
|
nah kga nooit naar rommelmarkten
wel naar platenbeurzen soms. |
tis wel leuk eindeloos te kijken naar andermans rotzooi :)
|
lp's of soms promotie cd's ofzo, maar verder... nej
|
Het woord zegt het al...
|
lp's
7" of andersoortig (zeldzaam) vinyl soms cd's auto-onderdelen maar dat is meer op onderdelen markten. |
Ga nooit.
Moest een keertje met mn moeder mee en toen heb ik een CD gekocht en een paar beeldjes van uilen (spaar uil-dingen) Verder niets. Ik vind die plekken ENORM saai |
Citaat:
|
Citaat:
zo heb ik 's voor f7,50 een LP gekocht die $250 waard bleek te zijn maar dat bedoelde je niet :) |
Hm. Rommelmarkten zijn sneu vind ik :/.
|
hell, ik vinnet kewl.. en dan eiglijk vóóral omdat dr zoveel nutteloze zooi ligt (en lelijk.. vaak zo lelijk dat et weer kewl word)
anyhow, ik vinnet altijd wel gaaf alleen dan niet als ik dr met mn ouders overheen moet lopen want blargh die gaan kei langzaam en ze kijken naar hele foute lelijke en meestal ook nog nuttige dingen terwijl dat tegen heel het rommelmarkt principe ingaat |
ik vind het wel leuk om er over heen te lopen, maar ik koop haast nooit iets
|
woeiiiii,ik hou,ik hou,ik hou van rommelmarkten!!!Eindeloos rondsnuffelen,goedkope dingetjes(die je in de 'normale' winkels nooit vind,kandelaars vb.,wel als je der 50 euro wilt voor neertellen maar goed),veeeel dingen kopen.
De laatste keer dat ik er was heb ik een kandelaar,een t-shirt en een vest gekocht(samen voor maar €4.5) |
wat is een scheerpslag ? :confused:
|
mja,
bij de rommelmarkt van vorg jaar waren veel van mijn spullen al verkocht toen ik ze naar mijn stand wou sjouwen :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga er wel eens naar heen, maar ik kan me nie herinneren dat ik zelf er ooit iets gekocht heb.
|
Citaat:
Ik had laatst in Groningen ergens op zo een beurs, in de haast nog ff love songs van the beatles (dubbel LP) meegepakt, zonder te checken :p zit er twee keer dezelfde LP in :( voor de rest ga ik dus alleen naar rommelmarkten om oude LP's te scoren voor niet te duur :) |
Rommelmarkten ga ik niet zo vaak heen, maar wel dumpstore's enzo. Laats nog een hele koele stoel gekocht voor maar €1 :p
Je vind er vaak hele goedkope dingen die je zelf een beetje kan opknappen > dat is leuk :) |
geweldig,
je kan er van alles vinden wat je niet in gewone winkels kan vinden, en het is nog goedkoop ook heb er zelfs ooit een gothicjurk gekocht en mn kissies voor maar 3 tientjes :) |
Citaat:
schande |
Tja, ik hou niet van 2e hands spulletjes enzo..Dus ja..Rommelmarkten....
|
Citaat:
|
Ik zelf vind het persoonlijk niks dan loop je daar zie je ouders lopen met kinderen en die kopen allemaal speelgoed en kleren voor ze daar. Nou echt niet dat ik wil dat mijn kinderen tweedehands kleren of speelgoed hebben van mensen die ik niet ken.
Voor jezelf nja dat moet je zelf weten. Als je iets wilt wat je niet in de winkel kan kopen maar daar kan vinden ok. |
Rommelmarkten zijn :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |