![]() |
zou jij in een kerkkoor gaan zingen?
als dit je zangcarrière iets zal helpen, maar je hebt niks met god?
|
moet ik de deur van je hokje even openmaken? dan kan je misschien praten :p
|
neeeej,een kerkkoor,OMG,neee
|
nee
|
Sister Act gezien??? ;)
|
alleen in een gospel-koor :D
|
Ja hoor, zingen is leuk :)
|
Nee.
|
Citaat:
nee, ik kan ook zelf denken.. ;) |
Citaat:
|
ik zou het wel doen. het is leuk en je krijgt een fantastise stem
hoop ik but anyway back to the point ik zou het wel doen |
Citaat:
|
nee
|
En dan de rest van je koortje vertellen dat je het voor God doet, of eerlijk zijn en zeggen: "God boeit niet. De recordcompany luistert mee!!"? :D
Maar, eh, nee. :) |
ik WIL niet eens zingen :p
|
lijkt me opzich best grappig :)
|
Brrrr nee (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, met misschien stiekem de gedachte dat dan ook nog eens god achter mij staat :p
|
zou ik niet doen! Moet je veel te vroeg opstaan!!!
|
Citaat:
|
nee, ik hou niet van zingen en al helemaal niet van kerkkoren :p
|
Ik denk dat ik best goed zou zijn.
|
nee:D
liever weer in het jeugdkoor:) |
nee, ik zou dat dan uit princiepe niet doen
|
HAhahah dat heb ik gewoon gedaan toen ik nog mini was.. hartstikke leuk joh :D Maar ik heb iets tegen kerken duz ik zal dat nu nevernooit meer doen!!
|
ik wil geen zangcarriere
|
nee.
|
ja hoor...als ze maar geen hele/halve nootsliederen gaan zingen ;)
|
Citaat:
|
Nooit! Tis niet dat ik er een gruwelijke hekel aan heb, maar eerlijk gezegd heb ik wel iets tegen gelovigen ( streng gelovigen dan he) kom ook niet graag in de kerk.
|
volgens mij is dat heiligschennis...mijn stem dan....:(
|
neen, dat wil ik de mensen gewoon niet aan doen.
|
Ik zou het niet doen omdat ik weet dat er genoeg andere manieren zijn om je zangtechniek te oefenen. Maar als die bij mij in de buurt niet beschikbaar zouden zijn, zou ik het denk ik wel doen. Ik zie niet in waarom niet.
|
Citaat:
*saai*? :rolleyes: |
ik zing in een jongerenkoor, eigenlijk niet voor zangcarriere want ik zing heeeeel vals. maar het is gewoon heel gezelly.
mag ik gelijk ff recaleme maken voor de site?? http://www.rkk-alblasserwaard.nl/onderwegindex.htm |
Tuurlijk, alles voor m'n zangcarrière... :p
Als ik die zou hebben natuurlijk... |
denk niet dat dat voor je zangcarriere zal helpen, en als dat wel zo zou zijn zou ik toch eerst verder kijken naar een bandje, ander koor, zangles
|
ik kan niet zingen...
|
Als ik zingen leuk vind en ook kan en het zou mijn zangcarrière helpen? Ja, dan zou ik het zeker doen. Dat is dan toch niet voor eeuwig lijkt mij? Dan zing ik maar ff wat liedjes over God.. Boeie! Daarna.... Hollywood! :D :p
|
Nee, da's écht vreselijk, Saaie liedjes enzo (dat weet ik allemaal nog wel, wel 'ns gehoord enzo) 'k hou ook niet van zingen.
|
Citaat:
|
ik ben atheistisch, zou een beetje half zijn als ik dat dan wel zou doen.
|
Citaat:
Doe eens normaal joh. Je hoeft hier geen andere mensen for no reason te "dissen". |
Citaat:
|
hmmm, denk dat er zoizo niet bepaald een carriére in zit voor mij...
¤squeek~piep¤ :o |
Cker niet
|
ja zekers.. vind god ed allemaal onzin, maar een kerkkoor vind ik prachtig..(niet speciaal kerk, maar koor) ben erover aan het nadenken om dat maar weer eens te gaan doen..
je hoeft niet perse op de teksten te gaan letten en anders denk je gewoon aan iemand anders die je bewonderd.. |
kerkoor? wat heb je daaraan, ga gewoon in een leuk :cool: koortje zingen:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |