![]() |
meest schaamvolle ervaring :o
wat is jullie meest schaamvolle gebeurtenis/ervaring ooit?
bij mij dat ik met een vriendin op onze fietsen langs een meer ging rijden, en ik zei: als jij erin valt zal ik echt niet lachen (meende ik) en zij zo: oh maar als jij erin flikkert dan lach ik wel hoor. En wie mietert er toch wel in het water? taraa ikke, met fiets en al.. :o PS als hier al een recent topic over bestaat, gaarne deze dan te sluiten :) |
mijn meest schaamtevolle ervaring is dat ik heb geloofd in de eerlijkheid van de mens :p
|
de 1e ontmoeting met SuSHiJoW.
we zouden samen uit gaan in delft en ik was voor de 1e keer bij suus. dus haar ma vannuh:niet te veel drinken,om 2 uur thuis en nog meer gebla. dus ik zei zachtjes(dacht ik:o) tegen suus vannuh:bla bla bla. hoort der moeder het:o kom gelijk over als iemand die aan alles schijt heeft,zo ben ik niet:D |
Toen ik schreeuwde tegen een collega dat mijn exvriendje weer een nieuw vriendinnetje heeft, en dat terwijl dat nieuwe vriendinnetje ook tegelijkertijd mijn nieuwe collega zou worden en net op dat moment langs mij heen liep.
|
tis niet meest schaamvol, maar wel beetje :D
Ik liep in Utrecht met iemand en het was wel lekker weer, dus van alle winkels en cafes stonden de deuren open... Lopen we langs een cafe en zeg ik: Hé dat lijkt wel op Starway to heaven :D, zegt hij, logisch, dat is Starway :D:o... erg dom :) |
Citaat:
|
Citaat:
Waar baseer je die opmerking trouwens op, alleen op dat moment dat ik beschrijf? |
Citaat:
ja tuurlijk, ik verveel me; dan word ik automatisch lichtelijk sarcastisch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niemand overtreft me hoor ;)
Goed.. ik ging duz ooit op vakantie met 10 mensen uit mn klas.. waaronder de jongen waar ik toen verliefd op was. Nah.. we gingen leuk zwemmen in het zwembad van de camping, hij en ik, en de rest (iedereen.. op 1 na dan) zat aan de rand naar ons te kijken.. (owjeej dit is echt te erg als ik eraan terugdenk :o) Nah gut.. we kwamen op het geweldige ideej om Baywatch-je te spelen.. dus ik ging zo in het water duiken en hij tilde me er zo uit.. Ik lag duz zeg maar als een drenkeling in zijn armen, met mn ogen dicht blabla.. je kent het wel.. en allemaal mensjes aan de kant lachen en mn naam roepen, ik denk (na een tijdje.. mn reactievermogen is niet zo hoog..) wat is er nou weer?! Duz ik kijken, is mn bikinitopje voor de helft afgezakt zullen we maar zeggen... :o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o THE HORROR!!! ECHT VERSCHRIKKELIJK !!!!! Allemaal enge mensen uit mijn klas hebben dat gewoon gezien! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! :o |
OMG,dat is wel schamelijk bloem.
Bwou,ik heb er ook wel een paar,maar de enigste die me te binnen schiet is deze,wel niet echt schamelijk,maar ja,het was voor zo'n ganse groep: We hadden groepsluiting met de scouts,en dan moet iedere tak zijn naam roepen en mijn leiding(mijn tak is de jojo's),die roep jojooooooooooo's en daarachter moeten wij(de kinders dus)altijd een dier met een kreet derachter roepen,ik roep zo Uilen tergelijkertijd met de giver leiding,iedereen was zo aan 't lachen,'k vin het wel een beetje een afgang.:o |
Citaat:
|
kheb veelsteveel schmaamvolle ervaringen dus k probeer ze zo snel mogelijk te vergete:o schiet me zo 1 2 3 ook nie veel te binne, dees is nog t minst schaamvol:
k ging vorig jaar met de trein ergens heen en khad een gigantische tas, niet normaal, en kmoes overstappen in amersfoort, k met me tas, perron over, in de andere trein, k stap in, (grote deur, die paste nog wel) toen door de 2e deur, de wagon in, khad die tas nogal raar om en die bleef haken tusse die deur, ik liep behoorlijk snel en ineens "gluhgwjlughwluh" *wurg* al die mensen in die wagon zate me met grote ogen aan te kijke en grote grijns op hun smoel. krijg k die tas niet door die deur, dat ding omkere, k helemaal met een rood hoofd door dien wagon plekje zoeke:o ooops |
Citaat:
zat laatst op de fiets met een hele wijde rok, en kouse, waait dat ding ineens om hoog, fiets ik daar in me string:o en dr rede behoorlijk veel auto's langs... |
Citaat:
|
Het was eind december, ik ging met een vriend naar een feestje in een stad 20 kilometer verderop. Helaas reed de laatste trein om twaalf uur 's nachts, dus we gingen op de fiets.
Rond 3 uur hadden we het feestje wel weer een beetje gezien. Op de helft waren we ongeveer rond 5 uur... Daar waren we echter voor de 25e keer in de berm gevallen en we hadden even geen zin meer om op te staan. Nu komt het: we zijn in slaap gevallen in de berm. We werden rond 11 uur 's ochtends weer wakker...zonder fiets Geloof mij, dan voel je je niet fijn. |
is deze niet pas geleden nog geweest :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik vanmiddag tegen mijn broertje, die een eetprogramma aan het kijken was, zei dat die jongen van 'the naked chef' lekker is. En ik dacht dat dat het programma was dat mijn broertje aan het kijken was. Niet dus. Waren het 2 oude engelse viswijfen.
|
Citaat:
nouhou... :( |
Een week of wat geleden ergens, in de vakantie.
Toen had ik net pauze van m'n werk en het gespreksonderwerp over de slager ging in de supermarkt waar ik dus werk. Dat is tegenwoordig steeds weer een andere, vandaar. Toen zei ik dus zo van dat die slager die er nu stond, veel aardiger was dan die er een tijdje geleden stond. Dat die er eerst stond best wel irritant kon zijn en eigenlijk helemaal niet mocht. Toen bleek opeens dat iemand die daar ook pauze hield dus de vrouw was van de slager. :rolleyes: Hoe kan ik dat nou weer weten :confused: |
we waren in avignon met school en de kamer was op slot. je kon alleen via het balkon op de kamer komen beetje irri. dus ik ging op zoek naar de sleutel. eerst gevraagd aan marion en nhung (spreek uit njoem jaja) die hadden hem niet. dus toen naar anna die ik moest storen van haar intieme onderonsje die had hem ook niet! dus er bleven 2 mensen over die hem konden hebben , ingrid en nynke, en die waren beide in de stad en zouden pas 's nachts terugkomen. ik baalde ondertussen heel erg. gelukkig had de securitywacht een loper dus ik voor de grap helemaal geld aanbieden enzo dus ik loop naar mijn kamer met de loper in mijn rechterhand en toen voelde ik ineens iets in mijn rechterhand. moeten jullie eens raden wat...
ik heb mijn neus gesnoten met huishouddoekjes (echt edet) de telefoon ging laatst en ik dacht dat het anna was (die 1 minuutje daarvoor ook al had gebeld) dus ik zei 'wat nou weer', heel gerirriteerd maar ze was het niet.... dit is echt waar: ik heb het tosti-apparaat in de koelkast gestopt. voor het bewijs vraag anna. ik ben tegen de bus gevallen. zegt die irri buschauffeur lekker bijdehand 'stap jij altijd zo af'??? >ik ben tegen een container opgereden en werd door bruggers uitgelachen. >ik ben bij de schouwburg (ze hebben daar van die hekken met ijzeren kettingen) heel vrolijk op zo' ketting gestapt ipv erover en plat op mijn .... >laura die aan marieke vroeg of ze iets leuks wilde zien. vervolgens mij mee naar buiten lokte en midden in de herestraat liet struikelen. tralala en dit is wel heel erg :o :o :o :o :o heel heel vroeger heb ik op een slechte dag toen ik nog in Dedemsvaart woonde en er nog weinig donkere kindjes in Dedemsvaart woonden een donker kindje voor aapje uitgescholden. nouja uitgescholden in mijn ogen was het een aapje en ik vroeg heel sociaal 'mama, mag dat aapje ook een dropje' |
Citaat:
|
ik had dus gewoon de sleutel al de hele tijd in mijn hand
|
Citaat:
|
toen ik m'n hond nog niet lang had ging ik er mee in het park gaan wandelen met zo'n heel lange leiband.maar vroeger was mijn hond dan altijd zo vervelend om rondjes rond me te gaan lopen zodat ik vastgebonden zit in z'n leiband,dat deed ie dus weer,toen zag hij een ander hondje en begon te blaffen en te lopen,met ik nog vast in z'n leiband,ik daar struikelen en 10 meter verder gesleurd worden door die hond... :o alle mensen kijken en lachen...
|
Citaat:
*leedvermaak*:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |