![]() |
De nieuwe hype
Breezers kunnen écht niet meer. Echte hippe mensen drinken tegenwoordig Passoa Diablo, een trendy mix van Passoa en exotische vruchten. Dit nieuwe product van Maxxium NL is verkrijgbaar in flesjes van 275ml tegen de adviesprijs van €1,39.
Wie is er al geswitched? |
huh wat :confused:
|
Doe mij maar een smirnoff ice ;)
|
Citaat:
|
ik was sowieso altijd al tegen breezers.. Smirnoff Ice vind ik wel classy en die passoa heb ik nog niet gedronken, maar als ik aan passoa denk denk ik aan puberlikeur
ik doe niet mee aan de hype! |
bier
|
leve de het alcoholistenwater
vodka-spa blauw :) |
Citaat:
My god,neeje,ik heb nog nooit breezers of zo gedronken of da passoa ding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je wordt anders wel vreselijk gepakt nu :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik drink nooit van die flesjes...
|
Citaat:
|
hype = het west-afganeeze woord voor 'bevlieging' ?
|
Hij ligt hier in de koelkast!
|
Citaat:
|
:confused: je drinkt toch wat je lekker vind? je gaat toch niet een uur van te voren op internet snuffelen of je drankje wel "in"is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegenwoordig is het in om je knuffelbeer mee te nemen naar een discotheek en die dan de leukste danspassen te laten doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
* Kijkt in koelkast *
ZINNIZ!!!! Heb het nog niet geprobeerd! |
Citaat:
|
Dan zonder ik me wel af met mijn baileys....
Ik vind dat echt lekker ....en het kan me niet schelen of het in of wat uit is :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
is lekker! |
ik drink alleen BIER
|
Citaat:
|
Problematisch in deze situatie is de omscholing van de zgn. BrEeZaH GiRlS.. denk dat het nogal een klap voor ze zal zijn.
|
Doe mij maar helemaal géén alcohol! Ik blijf bij de cola en appelsap.
|
FlikKeRRZ ToCh LekKKEr Op MeT JE BREEZAHS ZiJn UiT MAN!!!!!!!!! BrEeZZZZAhS WiLL NevER DIE!!!!!!
|
Het is troep. Breezers is bijna hetzelfde als Passoa Diablo. Passoa wil gewoon meegaan met de Breezer-trend ofzo.
NEP NEP NEP drank. (n) |
het zal mij een rotzorg wezen of een drankje hip is of niet :rolleyes: :p
Ik drink het omdat het lekker is, punt uit. |
Tsja, omdat er onderzoek is gedaan naar de werking van flesjes tijdens het uitgaan is het ineens niet zo onbelangrijk.
En ik kan me wel voorstellen dat iedere producent daar nu gretig op inspringt. De werking van flesjes is trouwens net als sigaretten, mensen hebben wat om in hun hand te houden, en een flesje staat stoerder als een glas blijkbaar, daarom zijn ook al die bieren er in flesjes. Ik drink trouwens graag uit flesjes, groene breezer en smirnoff ice. Maar ik zou mijn wijntje echt niet uit een flesje moeten hoor. |
ik drink alleen vliegtuigbenzine (kerosine), methanol, spiritus of ranja
|
Citaat:
|
Tjee. Reclame.
|
moest altijd overgeven van breezers (alergisch :confused: ) dus dronk ze weinig (vindt je't gek:D)
Drink meestal bier of een coctail (long beach iced tea) |
ik vond die breezers al niet te zuipen, maar misschien is dat passoagedoe wel lekker, probeer het wel een keer:)
Maar smirnoff ice en bailey's zijn toch favoriet:) |
Wat boeit mij nou wat in is en wat uit is. Kga me er echt niet druk om maken. Ik drink niet veel maar als ik eens wat drink is het of breezer of smirnoff of bacardi cola ofzo. Maar ik vind breezers op zn tijd lekker dus drink ik het boeit mij niet wat andere ervan denken.
|
Nee ik hou het op de Breezers, vind ze lekker en ga dus niet op iets anders over als ik dat minder lekker vind
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |