![]() |
Biechttopic!
Ik heb feedback wel eens ondergespammed, maar werd niet gebanned :D
|
ik spam vaak op onzin (als ik spam welteverstaan :p)
|
umm, ik heb wel eens oneerbare gedachten gehad naar verschillende jongens/mannen :D
|
Citaat:
|
ik heb wel es op scholieren gezeten toen ik voor school moest werken :o
|
ik heb wel eens gespammed en daarna mijn topics weggehaald en de gene die meespamde aangegeven op feedback :D
|
ik heb me wiskunde b olympiade opdracht van scholieren.com geript :), simpelweg omdat we bier waren gaan drinken bij een vriend ipv opdracht maken :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een vinger in god zn kont gestopt :o
|
Citaat:
bah ;) |
Citaat:
|
Citaat:
haar kont :o |
ik heb vanmiddag seks gehad met het raam open zodat iedereen vanalles kon horen :eek: :o
|
Citaat:
|
Ik heb sex gehad met Vakje27
|
Ik heb een hele actie op feedback geopend over hoe iemand (zeg niet wie:D) het hele forum onderspamde, me uitschold op het forum, en me mailtjes stuurde die uiteraard VRESELIJK waren. Ik had 2 url's waarbij ie idd spamde en me uitschold, en zelf mailtjes gemaakt waarbij hij enorm intens slechte dingen tegen me zijn...had wel plezier in het schrijven van ze :o:p
Hij is voor 2 maanden gebanned ofzo, nu inmiddels weer terug:( |
Citaat:
Oe! valsheid in geschriften. PLIESIEEEEEE! |
ik ben nu een engels boekverslag aant rippen van s.com
|
Ik heb vanochtend ipv info te zoeken over dusseldorf geforumd :o :D
|
En ik ben nu eigenlijk wel een beetje jaloers terwijl ik normaal nooit jaloers ben :o :(
|
Ik zeg wel dat ik hem niet leuk vind, maar het is wel zooo..Alhoewel..Ali spookt de laatste dagen ook door mijn hoofd..Hmmm..Love is so complicated.. :/
|
Citaat:
|
Ik spam regelmatig op onzin in de grote topics :D Ook heb ik voor levensbeschouwing wel eens een verslag gewoon compleet gekopieerd. :D Had ik trouwens een 7.5 voor :)
|
Ik heb toen ik 5 was een gouden broche van een vriendinnetje gejat! :eek: :( :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |