![]() |
Mag het morgen regenen of moet het mooi weer zijn-topic
Van mij mag het in de middag wel lekker weer worden, ben niet al te laat thuis dus kan er misschien nog even van genieten.
Jammer dat vandaag het zonnetje hier niet schijnt :( |
Hier schijnt het zonnetje redelijk. :D
|
Ik hoop dat t morgen lekker weer is, maar t schijnt niet zo te worden :(:(
t is hier nu fantastisch weer, lekker hele middag in de tuin zitten |
Slecht weer!
Want ik heb morgen 2 examens en dan wil ik het niet te heet hebben.. Vandaag is het wel heerlijk weer zeg..Zit al de hele tijd buiten te leren (oke oke, soms ga ik ff computeren hehe, moet kunnen toch..).. |
ik wil onweer en regen
ik moet toch binnen blijven vandaag :( |
ik hoop op slecht weer
|
ik hoop op sneeuw :)
|
Tot nu toe komen de zonnestralen nog tussen de wolken door hier :D
Maar ja, het mooiste vind ik altijd een onbewolkte ochtend, waar het lekker fris is en toch de zon volop schijnt :) Tegen de middag vind ik het dan eigenlijk weer te warm worden, maar het is altijd nog leuker dan dat typisch Nederlandse grauwe rotweer :p |
ZON SCHIJNEN!! absoluut, wij hebben morgen FIETSexcursie, met de fiets dus, rond leuven, en we gaan echt wel zeker en vast, zelfs als het hagelt, dus het kan maar beter zonschijnen of ik krijg een attack, en nog geen klein bekke
tis al erg genoeg de wijllie al die bergen moeten doen :( |
Citaat:
|
Het is vandaag hier heel erg warm weer.
Morgen mag het wel van 9 tot 11 en van half 2 tot half 4 regenen. |
beetje zon mag wel eigenlijk :)
|
Regenen, vanwege de examens...... :(
|
het zonnetje schijnt hier behoorlijk en dat moetm orgen ook!!
ookal meot ik tot half 4 naar school moet ik om 6 uur werke.. maakt niet uit ik wil mooi weer |
Wat mij betreft mag het morgen hagelen en sneeuwen (mn eerste werkdag :()
|
Het is hier echt waaaaaarm!!! :eek: :D :cool:
Morgenmiddag mag het net als nu weer 25 graden zijn, maar 's avonds mag het wel ff regenen! Is goed voor de plantjes! :p |
Mooi weer! Stralend mooi weer! Niet te heet niet te koud, ook nog lekker in de schaduw en een mooi zonnetje.
Ben morgen vroeg uit :) (ondanks dat weermannen geen klimaat kunnen creëeren, er misschien wel eens naastzitten en dit dan 'nalatigheid' genoemd wordt, ga ik er toch maar vanuit dat ze de waarheid spreken over dat het morgen niet veel soeps wordt :() |
Citaat:
;) :p |
ik was laat uit, maar hier is't echt wel stralend weer (y) :)
spijtig genoeg niet echt weer waar je zin van krijgt om schoolwerk te doen :( ma ja, leve 't zonnetje! :D |
mooi weer natuurlijk. als 't regent wordt ik vaak sjagga duzz doe maar mooi weer.
|
mooi weer natuurlijk, ik moet nog wel naar school fietsen enzo dus geen regen anders wordt ik boos :mad: enne het regent hier nu wel :(
|
Tgaat morgen waarschijnlijk regenen:(:(
Vandaag was het stikheet, ben bruin geworden:D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |